AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #1 Del Skrevet 20. september 2023 Isåfall, hva synes du? Har 13 proMax og sitter litt på gjerdet. Anonymkode: eb80a...7d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 20. september 2023 #2 Del Skrevet 20. september 2023 Ikke noe nevneverdig nytt. Man kan legge til bilde og tekst som andre ser når du ringer dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 20. september 2023 #3 Del Skrevet 20. september 2023 Er ingen grunn til å ikke oppdatere. Det er flere smånyheter som jeg synes er kjekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #4 Del Skrevet 20. september 2023 Selvfølgelig. Jeg satt klar like etter sju for å oppdatere. Ikke supermye nytt, og så har jeg ikke satt meg skikkelig inn i alt men jeg liker interaktive widgets og klistremerker, blant annet. Ventemodus har jeg ikke fått til å fungere helt. Har oppdatert Mac-en og Watch-en også. Anonymkode: 7f3f3...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #5 Del Skrevet 20. september 2023 imac og ny oppdatering på den kommer ikke før 26.Sept. Anonymkode: 9169e...034 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #6 Del Skrevet 20. september 2023 Noen som vet om iphone 15 og sos kræsj funksjon utløses hvis man tryner på ski til vinteren og har telefonen på seg eller må det være en hardere kræsj? Anonymkode: 9169e...034 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #7 Del Skrevet 21. september 2023 Snublefot62 skrev (12 timer siden): Er ingen grunn til å ikke oppdatere. Det er flere smånyheter som jeg synes er kjekke Selvsagt er det det. Med mindre du har iPhone 15 vil telefonen bli merkbart tregere ved oppdateringer. Oppdater kun når det er helt nødvendig (sikkerhet o.l.) Anonymkode: a6090...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #8 Del Skrevet 21. september 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Selvsagt er det det. Med mindre du har iPhone 15 vil telefonen bli merkbart tregere ved oppdateringer. Oppdater kun når det er helt nødvendig (sikkerhet o.l.) Anonymkode: a6090...84c Selv oppgraderer jeg kun etter jeg har sett om andre har fått problemer etter oppdateringen. Ønsker ikke være en prøvekanin og være den første til å oppdatere. Har brent meg på sånt før. Anonymkode: 36c90...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 21. september 2023 #9 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvsagt er det det. Med mindre du har iPhone 15 vil telefonen bli merkbart tregere ved oppdateringer. Oppdater kun når det er helt nødvendig (sikkerhet o.l.) Anonymkode: a6090...84c På et generelt grunnlag er dette feil. Her er en sammenligning side ved side på den eldste modellen støttet av iOS 17: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #10 Del Skrevet 21. september 2023 Har oppdatert og har xr. Min mor har mini 13 tror jeg. Hun fikk nye funksjoner på den, men jeg fikk ikke på min?? Hvorfor ikke?? Anonymkode: 5d750...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #11 Del Skrevet 21. september 2023 Hatt iPhone 11 pro i 2 år. Kjøpte den av en som også hadde hart den i 1 år. Totalt 3 år. Aldri vært noe problemer med batteri eller noe. Men de siste dagene har batteriet på merkelig vis gått tom veldig fort. skjønner ingenting og bruker tlf mye mindre enn før pga barn å ta meg av. Når jeg la to og to sammen så skjønte jeg at det er fordi iPhone 15 skal lanseres snart. De vil jo flest mulig skal kjøpe de nye tlf så de kan tjene penger. Flere som har opplevd dette? 😩😩😩😵💫😵💫😵💫 Anonymkode: 3c7cd...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 21. september 2023 #12 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hatt iPhone 11 pro i 2 år. Kjøpte den av en som også hadde hart den i 1 år. Totalt 3 år. Aldri vært noe problemer med batteri eller noe. Men de siste dagene har batteriet på merkelig vis gått tom veldig fort. skjønner ingenting og bruker tlf mye mindre enn før pga barn å ta meg av. Når jeg la to og to sammen så skjønte jeg at det er fordi iPhone 15 skal lanseres snart. De vil jo flest mulig skal kjøpe de nye tlf så de kan tjene penger. Flere som har opplevd dette? 😩😩😩😵💫😵💫😵💫 Anonymkode: 3c7cd...4f7 Hva sier batteritilstanden i innstillinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #13 Del Skrevet 21. september 2023 Står 83%. Men det går veldig fort tom. kan være 50%. Så leser jeg litt i aviser osv så er den fort på 35% . Anonymkode: 3c7cd...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #14 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Står 83%. Men det går veldig fort tom. kan være 50%. Så leser jeg litt i aviser osv så er den fort på 35% . Anonymkode: 3c7cd...4f7 Og hvor mye lysstyrke har du på skjermen da? Anonymkode: eb80a...7d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 21. september 2023 #15 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Står 83%. Men det går veldig fort tom. kan være 50%. Så leser jeg litt i aviser osv så er den fort på 35% . Anonymkode: 3c7cd...4f7 Da nærmer du deg slitt batteri i det minste. Har du og sjekket hva batteriet brukes på? Husk at du kan bestille batteribytte hos Apple. Koster mindre enn du tror og får det gjort av profesjonelle og originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #16 Del Skrevet 21. september 2023 Oja , trodde 83% var grei kapasitet på batteri. Men da vet jeg det takk. nei bruker det ikke på noe annet enn lesing og litt YouTube til barnet av og til. kanskje jeg skal få byttet det ja Takk for tips. Anonymkode: 3c7cd...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 21. september 2023 #17 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oja , trodde 83% var grei kapasitet på batteri. Men da vet jeg det takk. nei bruker det ikke på noe annet enn lesing og litt YouTube til barnet av og til. kanskje jeg skal få byttet det ja Takk for tips. Anonymkode: 3c7cd...4f7 Bruk denne for å få pris og bestille bytte: https://support.apple.com/no-no/iphone/repair/battery-replacement Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #18 Del Skrevet 21. september 2023 Tusentakk 🥹❣️ Anonymkode: 3c7cd...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #19 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Selvsagt er det det. Med mindre du har iPhone 15 vil telefonen bli merkbart tregere ved oppdateringer. Oppdater kun når det er helt nødvendig (sikkerhet o.l.) Anonymkode: a6090...84c Jeg har 14 pro max og samboer har 13 pro max. Begge har oppdatert og ingen av mobilene har blitt merkbart tregere. Anonymkode: 7bb6b...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #20 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Står 83%. Men det går veldig fort tom. kan være 50%. Så leser jeg litt i aviser osv så er den fort på 35% . Anonymkode: 3c7cd...4f7 Kan f.eks være lurt og skru av stedtjenester i innstillinger da jeg tror det tar en del på batteriet. Det er bare hvis du ikke bruker kart osv.. Anonymkode: 9169e...034 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå