Gjest Jon Skrevet 29. mars 2006 #181 Del Skrevet 29. mars 2006 Så så, ro ned litt her da..la nå folk få dyrke sine idoler i fred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 30. mars 2006 #182 Del Skrevet 30. mars 2006 Dere som skriver at det ike er det spor interessant å lese om MM; jeg regner med at dere ikke leser dagbøker her heller..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #183 Del Skrevet 30. mars 2006 Dere som skriver at det ike er det spor interessant å lese om MM; jeg regner med at dere ikke leser dagbøker her heller..... ← :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 31. mars 2006 #184 Del Skrevet 31. mars 2006 :klø: ← ..siden sladder og innblikk i hva folk gjør er så kjedelig... Tror noen gjør seg bedre enn de er i denne tråden jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #185 Del Skrevet 31. mars 2006 ..siden sladder og innblikk i hva folk gjør er så kjedelig... Tror noen gjør seg bedre enn de er i denne tråden jeg. ← For en elendig paralell... Men, nei, jeg er ikke så veldig mye inne i dagbøkene. Jeg har lest to av dem. Kan noen stoppe denne miserable MM-tråden nå? Det er utrolig døllt å lese trådstarter hylle kronprinsessen på alle slags forskjellige dialekter. Greit å ha et idol, men dette virker helt sykelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 31. mars 2006 #186 Del Skrevet 31. mars 2006 For en elendig paralell... Men, nei, jeg er ikke så veldig mye inne i dagbøkene. Jeg har lest to av dem. Kan noen stoppe denne miserable MM-tråden nå? Det er utrolig døllt å lese trådstarter hylle kronprinsessen på alle slags forskjellige dialekter. Greit å ha et idol, men dette virker helt sykelig. ← det er frivillig å lese her!..... Kan ikke du heller logge på med nicket ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 31. mars 2006 #187 Del Skrevet 31. mars 2006 Herligheten a...det er sikkert ikke samme gjesten som "hyller" dama....det finnes sikkert en god del fans der ute, så ro ned. Tro det eller ei men mange digger Mette-Marit: hun er på en måte serivtøren fra gaten som erobret en kongelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #188 Del Skrevet 31. mars 2006 Herligheten a...det er sikkert ikke samme gjesten som "hyller" dama....det finnes sikkert en god del fans der ute, så ro ned. Tro det eller ei men mange digger Mette-Marit: hun er på en måte serivtøren fra gaten som erobret en kongelig! ← Vel synes det er påfallende at alle som digger MM samme måte å skrive og bruke smilys på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annen gjest Skrevet 1. april 2006 #189 Del Skrevet 1. april 2006 Vel synes det er påfallende at alle som digger MM samme måte å skrive og bruke smilys på ← Det er vel en ironisk trend som har festet seg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Victoria_* Skrevet 5. april 2006 #190 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg synes Kronprinsessa vår virker kul og elegant! Vi bør være stolte av ei så intelligent og varm fin jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #191 Del Skrevet 5. april 2006 Enten er det ironi eller så er det MM selv som skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #192 Del Skrevet 5. april 2006 Fester meg også ved at det er en mistenkelig lik skrivemåte i 90% av innleggene. Kanskje det er Pia Haraldsen som har lite å ta seg til om dagene etter at hun flyttet hjem til mora. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Astrid_* Skrevet 8. april 2006 #193 Del Skrevet 8. april 2006 Fester meg også ved at det er en mistenkelig lik skrivemåte i 90% av innleggene. Kanskje det er Pia Haraldsen som har lite å ta seg til om dagene etter at hun flyttet hjem til mora. ← Den var god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Sadie Skrevet 8. april 2006 #194 Del Skrevet 8. april 2006 Kongehuset er en farse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 8. april 2006 #195 Del Skrevet 8. april 2006 Kongehuset er en farse. ← Hva begrunner du det med? Det er vel lett å slenge ut påstanda om sånt uten videre..(?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #196 Del Skrevet 8. april 2006 Hva begrunner du det med? Det er vel lett å slenge ut påstanda om sånt uten videre..(?) ← Omtrent like lett som: for MM!! Hun gjør en fantastisk jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #197 Del Skrevet 8. april 2006 Omtrent like lett som: for MM!! Hun gjør en fantastisk jobb! ← Det gjør hun virkelig ja. Det er mange kvinner som kunne lært både det ene og det andre av MM. Også de to nydelige barna hun har sjenket landet da. .. Ingrid Alexandra blir nok en flott dronning en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trym Skrevet 8. april 2006 #198 Del Skrevet 8. april 2006 jeeesp ! Hva i sva.. H.. Hvordan F... Kan man i det hele tatt være med på et kongehus. En anakronisme fra en annen hverden. Om MM,AB,HM,H,S,SO. O.J. eller noen av de andre gjør en god jobb eller ikke er revnende likegyldig. Jeg ønsker (og jeg vet at den tid kommer) å bli representert i verden av noen som jeg i hvertfall har en teoretisk mulighet til å være med å bestemme hvem det skal være. Ingen burde kunne fødes inn eller p.. inn i en maktposisjon noen plass. Tviler ikke ett øyeblikk på at det hadde blitt like dyrt, muligens dyrere med president, men det er og uinnterresant. Har ellers sett MM et par ganger på kafe på frogner og skjønner Haakon godt. Flott dame med fasinerende utoverskjeløyd,lurt,varmt blikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 8. april 2006 #199 Del Skrevet 8. april 2006 Kongehuset er jo ikke en anakronisme, ei heller Mette-Marit: de har utviklet seg i takt med tiden og da er man ingen anakronisme. Jeg synes kronprinsessa vår gjør en flott jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #200 Del Skrevet 9. april 2006 http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/kongeh...et/1154630.html Igjen er vår nydelige kronprinsesse i media. Se og lær folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå