Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #81 Del Skrevet 6. februar 2006 tørr ikke folka her inne å si at de liker kongehuset og Mette Marit eller?? Ligner litt på denne massedemonstrasjonen som foregår i verden nå anngående disse tegningene av han HITLERTYPEN. Alle skal demonstrere og hyle,men fåtallet hvet ikke hvorfor de gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Julia_* Skrevet 6. februar 2006 #82 Del Skrevet 6. februar 2006 tørr ikke folka her inne å si at de liker kongehuset og Mette Marit eller?? Ligner litt på denne massedemonstrasjonen som foregår i verden nå anngående disse tegningene av han HITLERTYPEN. Alle skal demonstrere og hyle,men fåtallet hvet ikke hvorfor de gjør det. ← Slutter meg til den her. Jeg mistenker at folk kanskje ikke helt tør å slippe ut sine følelser overfor kongefamilien og især Kronprinsessen. En mulig forklaring kan være dette med at "alle" skulle dømme henne i begynnelsen, og derfor får de litt problemer med å hylle ho nå på grunn av all suksessen ho har hatt? Mette-Marit har tross alt født noen nydelige unger og har representert landet på en verdig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monikabrx Skrevet 6. februar 2006 #83 Del Skrevet 6. februar 2006 Sorry, for meg vil hun alltid være en servitør med en vill bakgrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #84 Del Skrevet 6. februar 2006 Sorry, for meg vil hun alltid være en servitør med en vill bakgrunn. ← Jeg forstår ikke hvordan enkelte kan rakke ned på Kronprinsessen på denne måten. Hun fortjener hyllest og det er på tide at hun får medvind. På tross av masse motgang, sin far, skilsmisse og alkohol i hjemmet, brødre i fengsel, narkotika og annet så står ho oppreist i dag! Og det står det respekt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ester Skrevet 6. februar 2006 #85 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg forstår ikke hvordan enkelte kan rakke ned på Kronprinsessen på denne måten. Hun fortjener hyllest og det er på tide at hun får medvind. På tross av masse motgang, sin far, skilsmisse og alkohol i hjemmet, brødre i fengsel, narkotika og annet så står ho oppreist i dag! Og det står det respekt av. ← Begynner å lure på om det mm selv som herjer her inne med hyllester, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trønderberta Skrevet 6. februar 2006 #86 Del Skrevet 6. februar 2006 æ e trønder og lik itj ho Mette Marit, ho er bare et ikon og representerer so what?! Jeg liker ekte mennesker som er intelligente, jordnære og blir kjent for noe eksepsjonelt ut ifra et talent eller noe. Så æ ignorer ho når ho kjæm i avisa altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #87 Del Skrevet 6. februar 2006 Begynner å lure på om det mm selv som herjer her inne med hyllester, jeg. ← Du skal se det er Sven O som prøver å skape en historie til talkshowet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monikabrx Skrevet 7. februar 2006 #88 Del Skrevet 7. februar 2006 Eller kansje de sammarbeider om det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeavtalen Skrevet 8. februar 2006 #89 Del Skrevet 8. februar 2006 Endel av svarene her begynner å ligne mistenkelig på et annet forum, så derfro gidder jeg ikke å svare mer denn dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #90 Del Skrevet 8. februar 2006 For min del, jeg synes Kronprinsessa vår har skikka seg ordentlig bra siste årene. Slutter meg til all applausen her jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #91 Del Skrevet 9. februar 2006 Ditto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fryd Skrevet 9. februar 2006 #92 Del Skrevet 9. februar 2006 Er av Kongehuset og alt de representerer. Hva skal vi egentlig med kongehuset? Det er bare masse uvettig pengebruk på dem, er heller flau på deres vegne Fryd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordlænning Skrevet 9. februar 2006 #93 Del Skrevet 9. februar 2006 Er av Kongehuset og alt de representerer. Hva skal vi egentlig med kongehuset? Det er bare masse uvettig pengebruk på dem, er heller flau på deres vegne Fryd ← Det er slike utsagn vi er lei av! Ho Mette-Marit e litt av ei dame og det har ho bevist til det fulle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #94 Del Skrevet 9. februar 2006 Ja når man diskuterer med seg selv får man iallfall de svarene man vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #95 Del Skrevet 10. februar 2006 Kan ikke forstå hva hun har prestert..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 11. februar 2006 #96 Del Skrevet 11. februar 2006 Kan ikke forstå hva hun har prestert..? ← Det er definitivt litt vanskelig å forstå hvorfor så mange mener at Mette Marit fortjener en hyllest. Greit at hun er en god mor og vil hjelpe syke barn, men hun er jo ikke alene om dette. Jeg tror det er mange som har et behov for å ha noen de kan se opp til, og av en eller annen utrolig merkelig grunn så har MM blitt denne personen. Men hvis man skal sammenligne henne med de andre kvinnene som omtales i Se&Hør så er det kanskje ikke så rart allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 12. februar 2006 #97 Del Skrevet 12. februar 2006 Det er definitivt litt vanskelig å forstå hvorfor så mange mener at Mette Marit fortjener en hyllest. Greit at hun er en god mor og vil hjelpe syke barn, men hun er jo ikke alene om dette. Jeg tror det er mange som har et behov for å ha noen de kan se opp til, og av en eller annen utrolig merkelig grunn så har MM blitt denne personen. Men hvis man skal sammenligne henne med de andre kvinnene som omtales i Se&Hør så er det kanskje ikke så rart allikevel. ← God mor???? en god mor forlater ikke sitt barn for å bo med andre menn!! før hennes eldste sønn var 3 år så hadde hun bodd sammen med2- 3 menn, uten sin sønn som da bodde med sin mormor... Og hun bodde et 1/2 år sammen med Haakon før hennes eldste sønn kom og bodde sammen med de..da skulle hun fremstå som den hardt arbeidene/student-alenemoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eg Skrevet 12. februar 2006 #98 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg syns Sonja fikk den svigerdatter hun fortjener :enig_anim: Hilsen Ego-Solo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #99 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg syns Sonja fikk den svigerdatter hun fortjener :enig_anim: Hilsen Ego-Solo ← Og Dronningen fortjener det beste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ego-Solo Skrevet 12. februar 2006 #100 Del Skrevet 12. februar 2006 Du får lese mellem linjene gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå