Gå til innhold

På tide å gi en liten hyllest til Kronprinsessen!

Gjest Gjest_Maria_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Maria_*

Jeg synes vår Kronprinsesse Mette-marit har skikket seg bra og gjort en strålende og kjempeflott jobb de siste årene. Hun har utviklet seg veldig fra da hun traff Kronprinsen.

Jeg er veldig stolt av å være norsk når jeg ser at Mette-Marit representerer vårt kjære Norge i utlandet. Jeg er sikker på at alle regjeringsoverhoder og andre kongelige blir imponert av vår blide og alltid opplagte Kronprinsesse :)

Er det ikke på tide at folket tar en liten oppsummering av hvordan de synes de siste årene har gått, og hvordan Kronprinsessen har utviklet seg i sin rolle?

Jeg må for min egen del si at jeg synes Mette-Marit har gjort en strålende flott jobb! Hun har også skjenket Norge med 2 vakre, nydelige barn som sikkert vil gjøre alle veldig stolte med tiden :):klappe::klappe::klappe:

http://images.google.no/imgres?imgurl=http...imagesr&start=1

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=265462

http://www.worldroots.com/brigitte/gifs9/c...ther1969-61.jpg

http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/kongehuset/1103943.html

http://www.aftenposten.no/nyheter/kongelig...icle1013758.ece

http://www.nettxtra.no/bildemanipulering/mettemarit.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt enig med trådstarteren, Mette-Marit har vist seg å gjøre en glimrende jobb de siste årene, hun har virkelig vokst med oppgavene, speislet etter å ha fått 3 barn allerede.

Jeg tror folket har lagt bak seg for lenge siden dette med mangel på formell utdanning og en karriere " skryte av", nå når de ser at hun faktisk har fått 2 søte, nydelige små kongebarn.

Mette-Marits Ingrid-Alexandra og Sverre-Magnus er jo bedårende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Jeg tror folket har lagt bak seg for lenge siden dette med mangel på formell utdanning og en karriere " skryte av", nå når de ser at hun faktisk har fått 2 søte, nydelige små kongebarn.

For hvis kronprinsen skulle vise seg å være ufruktbar, hadde vi jo ikke hatt noen nytte av henne...

Liker for øvrig Mette-Marit godt, har alltid hatt sansen for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig glad i kongehuset jeg, og Mette-Marit er en flott dame :)

Jeg kan vel styre meg for Ari, men synes faktisk han burde ha blitt prins

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-
Jeg er veldig glad i kongehuset jeg, og Mette-Marit er en flott dame :)

Helt enig! Synes hun gjør en kjempeflott jobb jeg, og.

Han blir litt i "pompøseste" laget for meg og, men jo, jeg synes godt han kunne ha blitt prins & Maud Angelica og Leah Isadora blitt prinsesser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Jeg er en av de få (sammen med Mærtha og hun blonde) som faktisk liker Ari. Men prins - tru'kke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med trådstarter. Jeg synes Mette-Marit har gjort en strålende jobb som Norges kronprinsesse. Jeg er veldig glad for at vi har et kongehus, og håper det vil bestå i mange år til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker IKKE Mette-Marit! Synes Haakon skulle abdisert, så kunne vi hatt Märtha og Ari på tronen i stedet, hvis vi absolutt må ha kongehus. De er det mye mer schwung over. Mette-Marit ser blodfattig og sutrete og tiltaksløs ut. Det norske kongehus bør helt klart avskaffes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den første linken der viser jo bare at vår Kronprinsesse tross alt har levd livet, og det er en stor fordel som hun kan dra nytte av som kongelig.

Da slipper hun et liv som Diana, som var så stakkarslig at hun var litt svak og synd på..Diana led jo av spiseforstyrrelser og klarte ikke å si i mot Charles osv. Mette-Marit virker hvertfall som en solid, robust jente med ben i nesen.

Hun har ikke latt det gå inn på seg offentlig utad atlt hennes far har funnet på heller (nå sist ble han radiokonge med eget prgram). Det ståpr det jo respekt av, at hun har distansert seg fra sin families utskudd

Mette-Marit har gått foran med et eksempel og ivst for alle at selv en jente fra helt gjennomsnittlige kår, med en noe broket fortid og oppvekst, har klart seg meget fint her i livet! :) Det kan være at hun har hjulpet frem mange svake i lyset på grunn av det; stoffmisbrukere, alenemødre, folk uten utdanning, skilsmissebarn, osv.

Alle kan gjør feil her i livet men det beste er at man alltids kan få tilgivelsde og gå videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Sadie

Mette-Marit har gått foran med et eksempel og ivst for alle at selv en jente fra helt gjennomsnittlige kår, med en noe broket fortid og oppvekst, har klart seg meget fint her i livet!  :)  Det kan være at hun har hjulpet frem mange svake i lyset på grunn av det; stoffmisbrukere, alenemødre, folk uten utdanning, skilsmissebarn, osv.

Vel...

Hun har giftet seg til rikdom. Så sånn sett så har hun vel ikke gjort noe av betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har ikke latt det gå inn på seg offentlig utad atlt hennes far har funnet på heller (nå sist ble han radiokonge med eget prgram). Det ståpr det jo respekt av, at hun har distansert seg fra sin families utskudd

Mette-Marit har gått foran med et eksempel og ivst for alle at selv en jente fra helt gjennomsnittlige kår, med en noe broket fortid og oppvekst, har klart seg meget fint her i livet!  :)  Det kan være at hun har hjulpet frem mange svake i lyset på grunn av det; stoffmisbrukere, alenemødre, folk uten utdanning, skilsmissebarn, osv.

Alle kan gjør feil her i livet men det beste er at man alltids kan få tilgivelsde og gå videre!  :)

Står det respekt av at hun distanserer seg fra sin egen families "utskudd", som du kaller det, men hjelper andre "utskudd" (som noen av de gruppene du nevner ofte blir sett på) fram i lyset? Og hun fortjener tilgivelse, men ikke Sven O.? Nå synes jeg du snakker litt over deg, Jon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Sadie
Står det respekt av at hun distanserer seg fra sin egen families "utskudd", som du kaller det, men hjelper andre "utskudd" (som noen av de gruppene du nevner ofte blir sett på) fram i lyset? Og hun fortjener tilgivelse, men ikke Sven O.? Nå synes jeg du snakker litt over deg, Jon!

Nå bruker Sven O familietilknytningen til kongehuset for hva det er verdt da, så sånn sett skjønner jeg MM. Det er ikke artig når ens foreldre driter seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke noe kongelig over henne. Jeg er ikke fan av kongehuset i det hele tatt.

Da burde jo du like henne da! :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er royalist :-)

Enig. Synes hun er flink og får for mye tyn for ting.

Flink i hva? Hun klipper snorer, smiler og sier "jeg synes det var sjempeflått" stort sett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...