AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #1 Del Skrevet 20. september 2023 Noen med erfaringer? Tidligere prøvd Cyclogest, men får prolutex nå. Er disse «bedre»? Anonymkode: 1849b...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #2 Del Skrevet 20. september 2023 Jeg foretrakk helt klart prolutex, lettere å sette en sprøyte for dagen enn to piller daglig inkl litt liggetid etter å ha tatt de + griset fra cyclogesten😊 men om det er bedre rent medisinsk? Neppe, tilsvarende produkter i forskjellig form 😊 Anonymkode: b7e50...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #3 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg foretrakk helt klart prolutex, lettere å sette en sprøyte for dagen enn to piller daglig inkl litt liggetid etter å ha tatt de + griset fra cyclogesten😊 men om det er bedre rent medisinsk? Neppe, tilsvarende produkter i forskjellig form 😊 Anonymkode: b7e50...218 Takk for svar! Gleder meg til å prøve, er så lei cyclogest og alt styret rundt. Får også alltid sopp av de🙈 er den grei å sette? Anonymkode: 1849b...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #4 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar! Gleder meg til å prøve, er så lei cyclogest og alt styret rundt. Får også alltid sopp av de🙈 er den grei å sette? Anonymkode: 1849b...b9b Ja var lett og grei å sette😊 må vel trekke opp væsken først fra hetteglass, om jeg ikke husker feil (brukte det tidligere i år, men jøss så fort en glemmer😅), men når man har gjort det en gang så er det kjapt og greit å trekke opp resten også😊👍 Anonymkode: b7e50...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå