Gå til innhold

Hjelp meg å be om et mirakel ❤️

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min samboer er veldig syk og jeg tror ikke han lever ut måneden.

Jeg ber om et mirakel siden ingen leger kan hjelpe han lenger.

Vil du be med meg om et mirakel?

Takk🙏

Anonymkode: 929f0...1bb

• Liker 1
  • Hjerte 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bedt for at samboeren din skal bli frisk og at du må finne styrke. Så får vi håpe det beste. ❤️

Anonymkode: ec8fa...d11

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal be for din mann. Jesus helbreder. Hva enn vi ber om i tro skal han gjøre for oss. Men husk folkens det er vikigt og ikke bare be en gang be flere ganger og virkelig men det fra hjertet. hvis vi fortsetter å be i tro skal han gi oss hvis vi fortetter å banke på skal han åpne.  ❣️

Anonymkode: 89b14...15c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg har bedt for at samboeren din skal bli frisk og at du må finne styrke. Så får vi håpe det beste. ❤️

Ikke håp. Men tro på t det allerede er i boks❣️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du vær så snill ts og gi et navn på mannen din? Eller ditt eget navn bare fornavn? Da kan jeg bruke det i bønnen. Jeg skjønner hvis du ikke vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om du kanskje kan si hva sykom han har? Jeg har flere i en decipleship gruppe på zoom som kn bli med å be for han også. Noen av dem liker å ha navn å å nevne i bønn og sykdommen når dem ikke vet hvem personen er.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ikke håp. Men tro på t det allerede er i boks❣️

Det er sant. ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint å samle omtanke og kjærlighet i bønn og fokus ❤️ Men husk at bønner er grunnfestet i « La din vilje skje» Vi ser ikke alltid det store bildet, og en bønn kan være hørt selv om vi ikke tror det her og nå, og det ikke er i den formen vi forventer.  Jeg ber og håper oppriktig du får miraklet ditt, og hvis ikke at du får fred og aksept over livets gang ❤️ All medfølelse uansett i en tung tid. 

Anonymkode: 3eded...242

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kan du vær så snill ts og gi et navn på mannen din? Eller ditt eget navn bare fornavn? Da kan jeg bruke det i bønnen. Jeg skjønner hvis du ikke vil.

Han heter Roar ❤️

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om du kanskje kan si hva sykom han har? Jeg har flere i en decipleship gruppe på zoom som kn bli med å be for han også. Noen av dem liker å ha navn å å nevne i bønn og sykdommen når dem ikke vet hvem personen er.

Tarmkreft med spredning til lever, lunger og bukhinnen.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fint å samle omtanke og kjærlighet i bønn og fokus ❤️ Men husk at bønner er grunnfestet i « La din vilje skje» Vi ser ikke alltid det store bildet, og en bønn kan være hørt selv om vi ikke tror det her og nå, og det ikke er i den formen vi forventer.  Jeg ber og håper oppriktig du får miraklet ditt, og hvis ikke at du får fred og aksept over livets gang ❤️ All medfølelse uansett i en tung tid. 

Anonymkode: 3eded...242

Nei; ikke 'la din vilje skje'. Guds vilje er å helbrede. Hvis du ser Jesus da Han var her var Han svært opptatt med å helbrede HELE tiden og ALLE som kom til Han for å bli helbredet - og Han gjorde Guds vilje! Han kom for å vise hvem Gud var og hans hjerte for mennesker.

Forutsetning for å få bønnesvar er at noen VET hva Guds vilje er. De som lurer på om det gjelder alle får ikke svaret, fordi det betyr de tviler på om Gud vil, når Han har sagt Han vil. Vi skal ta Hans ord for sannhet og ikke tvile på det. Det står tydelig at den som ber ikke må være i tvil om at Gud hører og at Gud vil! Alt annet er tvil. Tviler noen på Gud har de ikke tro og tillitt til Han.

Når Jesus sier; skje din vilje som i Himmelen så og på jorden; er det ikke fordi Han er i tvil om Guds vilje er det. Det betyr bare at vi innretter oss etter hva som er Hans vilje i ett og alt; men hva Han vil det vet vi om vi stoler på løftene i Bibelen. Og løftet er; i Hans sår Har vi fått legedom, jeg er Herren som helbreder osv. Det handler om å tro Han på hva Han sier, ikke om å tvile på om Han mente det akkurat sånn. Vi snakker om Gud. Han kan ikke lyve. Og Jesus sa; I mitt navn; legg hendene på syke så SKAL de bli friske, men tro og ikke tvil - at Han gjør det Han sa Han ville gjøre. Før noen tror at Han står for sitt ord og snakker HELT sant er ingen troende. Han har også sagt; det blir som du tror; så pass på hva det er vi tror; at Han kanskje ikke vil er ikke troen på at Han vil.

Si heller; takk for at du VIL helbrede xx, i Jesu navn! Men stol på at Han hører og vit Han VIL! For Han hører tanken; håper at det stemmer at Han vil...

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alle burde ta seg tid å 'lese' denne. Den går i detalj på alle spørsmål omkring healing og er helt og holdent i samsvar med hva Bibelen selv sier. T.L Osborn var ingen hvemsomhelst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...