AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #1 Del Skrevet 19. september 2023 Hei alle dere som prøver, jeg har flere mislykkede ivf-forsøk bak meg og jeg begynner å slite med å holde hodet på plass. Det er skikkelig tungt til tider. Har noen erfaring med psykolog, eller fertilitetscoach? Noen dere kan anbefale? Anonymkode: 60fe3...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #2 Del Skrevet 19. september 2023 Hun psykologdama som har fått barn via ivf/donasjon driver med det her. Anonymkode: d8d77...739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #3 Del Skrevet 19. september 2023 Mari er fantastisk, medicus Mari. Anonymkode: 3d24a...677 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjsl Skrevet 20. september 2023 #4 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hun psykologdama som har fått barn via ivf/donasjon driver med det her. Anonymkode: d8d77...739 Hvem psykologdame tenker du på? Er det Mari fra Medicus, eller en annen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #5 Del Skrevet 22. september 2023 Tviler på at man egentlig trenger psykolog for noe som er en normalreaksjon. Men finnes sikkert dedikerte spl eller helsepersonell som driver med dette. Anonymkode: 199d0...688 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #6 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tviler på at man egentlig trenger psykolog for noe som er en normalreaksjon. Men finnes sikkert dedikerte spl eller helsepersonell som driver med dette. Anonymkode: 199d0...688 Og hvor finner man disse? Anonymkode: d36bb...a77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #7 Del Skrevet 22. september 2023 https://www.lengtetid.no/service-page/veiledningssamtale-60-min?referral=service_list_widget Har ikke prøvd dette tilbudet selv, men kanskje interessant for deg å undersøke? Hun er hvertfall både fagperson og har personlig erfaring på området 😊 Anonymkode: 83aee...da7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjsl Skrevet 9. oktober 2023 #8 Del Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 22.9.2023 den 16.21): https://www.lengtetid.no/service-page/veiledningssamtale-60-min?referral=service_list_widget Har ikke prøvd dette tilbudet selv, men kanskje interessant for deg å undersøke? Hun er hvertfall både fagperson og har personlig erfaring på området 😊 Anonymkode: 83aee...da7 Takk for tips ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå