Little sister Skrevet 16. mars 2006 #141 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Nå har jeg fått pakken min Synes det ble litt for svak farge av øyenskyggene. Finnes det noe man kan blande de i for å få en bedre farge og holdbarhet? Så forresten i Make up og hår at det finnes noe som heter Ben Nye LiquiSet, en veske man kan blande i pudderskygger for å gjøre den mer intens og at den sitter bedre. Noen som har prøvd dette eller vet hvor det kan kjøpes? Endret 16. mars 2006 av Hege_84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #142 Del Skrevet 16. mars 2006 Nå har jeg fått pakken min Synes det ble litt for svak farge av øyenskyggene. Finnes det noe man kan blande de i for å få en bedre farge og holdbarhet? Så forresten i Make up og hår at det finnes noe som heter Ben Nye LiquiSet, en veske man kan blande i pudderskygger for å gjøre den mer intens og at den sitter bedre. Noen som har prøvd dette eller vet hvor det kan kjøpes? ← Vet at Visage Make up store (Youngs g 11, Oslo) selger sminke fra Ben Nye. De sender til hele landet. Er veldig fornøyd med servicen derifra. De har sikkert Ben Nye LiquiSet. Ring og hør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #143 Del Skrevet 16. mars 2006 Vet at Visage Make up store (Youngs g 11, Oslo) selger sminke fra Ben Nye. De sender til hele landet. Er veldig fornøyd med servicen derifra. De har sikkert Ben Nye LiquiSet. Ring og hør! ← Hjemmesiden deres: http://www.visage.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravenna Skrevet 16. mars 2006 #144 Del Skrevet 16. mars 2006 Nå har jeg også bestilt herfra Voldsomt hvor påvirkelig man er! Jeg kjøpte noen øyenskygger og syns fargene her kjempefine. Jeg liker mørke øyenskygger best, og favorittene mine er china blue, raisin og zen tror jeg den het, en grønnlig en. Jeg synes ikke disse fargene er svake i det hele tatt. Jeg blander i tillegg de fleste øyenskygger med en eller annen brun skygge, for å få fargen dypere. Det er bare en vane jeg har lagt meg til. Jeg bruker Art Deco's øyenskyggebase som jeg ikke klare å leve uten. Skyggene sitter som støpt. MEN, mitt aller største varp er den foundationen! At jeg har klart meg uten den før er et mysterium. Den gir en sinnsyk fin hud! Jeg tok en sjangs på fargen buff, og den passa heldigvis perfekt. Kjøpte også bronzer der, den var kjempefin! Med concealer, bronzer og rouge ser jeg smashing ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 16. mars 2006 #145 Del Skrevet 16. mars 2006 Hmm.....dette hørtes jo bra ut! Jeg bruker ID makeup fra Bare Escentuals - den er sinnsykt bra, men er alltid gøyt å prøve noe nytt Jeg lurer på en ting......hvordan er det med toll hos dere? Jeg hører så mye forskjellig her nemlig..... - at man MÅ betale moms (24% el. hva det er) uansett hva man kjøper fra utlandet, og at det er toll på alt over 200,-..... Jeg bestilte meg brudesko fra USA, og måtte betale 273,- i toll etter at jeg hadde betalt porto og alt...... Men så har jeg venner som har bestilt sminke og greier fra utlandet og ikke har betalt noe toll i det hele tatt! Skjønner ingenting jeg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravenna Skrevet 16. mars 2006 #146 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Hmm.....dette hørtes jo bra ut! Jeg bruker ID makeup fra Bare Escentuals - den er sinnsykt bra, men er alltid gøyt å prøve noe nytt Jeg lurer på en ting......hvordan er det med toll hos dere? Jeg hører så mye forskjellig her nemlig..... - at man MÅ betale moms (24% el. hva det er) uansett hva man kjøper fra utlandet, og at det er toll på alt over 200,-..... Jeg bestilte meg brudesko fra USA, og måtte betale 273,- i toll etter at jeg hadde betalt porto og alt...... Men så har jeg venner som har bestilt sminke og greier fra utlandet og ikke har betalt noe toll i det hele tatt! Skjønner ingenting jeg....... ← Tollgrensa er 200, så du er det bare å regne med at du må betale toll på det du har bestilt. Forvent det verste, håp på det beste. Når jeg bestiller ting bruker jeg å holde meg under 200 kr for å være sikker. Endret 17. mars 2006 av orakel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 17. mars 2006 #147 Del Skrevet 17. mars 2006 Flere innlegg i tråden er endret. Informasjon om hvordan unngå toll/mva når man bestiller for over 200 kr er å anse som brudd på norsk lov og dermed også KG's Regler Folks rettsoppfatning og lovgiver er her i utakt. Likevel må reglene respekteres. Orakel - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_e_* Skrevet 17. mars 2006 #148 Del Skrevet 17. mars 2006 Hjelp! Jeg bestilte fra purelux for en liten uke siden, og rett etter jeg trykket "fullfør betaling"(e.l.), falt internettilkoblingen ut, og jeg fikk opp betalingssiden med "fullfør betaling" igjen. Jeg så på min konto og pengene er trukket, men jeg har ikke fått noen mail. Fikk dere mail etter bestillingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #149 Del Skrevet 17. mars 2006 jep. kan ta noen dager før du får mail også. men er pengene trukket har hun mottatt ordren din! hun sender ikke mail før hun har sendt pakken nemlig.... bestiller man under 200 kr betaler man hverken toll eller mva. bedre å bestille flere ganger hvis du skal ha mange ting da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 18. mars 2006 #150 Del Skrevet 18. mars 2006 Vet at Visage Make up store (Youngs g 11, Oslo) selger sminke fra Ben Nye. De sender til hele landet. Er veldig fornøyd med servicen derifra. De har sikkert Ben Nye LiquiSet. Ring og hør! ← Hjemmesiden deres: http://www.visage.no/ ← Takk for tips begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. mars 2006 #151 Del Skrevet 18. mars 2006 Jaja, da ble jo jeg og frista Har bestilt meg 10 øyeskyggeprøver, og noen prøver på pudder o.l. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mint Skrevet 21. mars 2006 #152 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg har fulgt med i smug på denne tråden, og har selvfølgelig falt for fristelsen med å bestille fra Pure Lux Fikk pakken min i dag, og selv om jeg faktisk har vært meget skeptisk til at dette skulle være så bra som "alle" sier, er jeg svært positivt overrasket. Alt funket bra, og ble spesiellt glad over fargene på øyeskyggene. De er bare flotte! Jeg fant raskt ut at skyggene ikke ble like fine uten en primer under, så dette virker for meg som et must! Jeg la på eraser i kremform på øyelokket før jeg tok på skyggen. Dette funket fabelaktig! Men er dette helt heldig, tro? Noen som vet? Vil ikke ødelegge øyelokkene mine, vet dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #153 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg fant også ut at øyeskyggene sitter som et skudd og ikke striper når jeg bruker Art Deco øyeskygge base, så det gjør jeg nå. Har bestilt derfra 2 ganger nå (masse prøver begge gangene), og kommer til å bestille foundation og de øyeskyggene jeg likte best om ikke lenge. Har 30-40 øyeskyggeprøver fra Purelux nå så det blir endel å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thalassa Skrevet 22. mars 2006 #154 Del Skrevet 22. mars 2006 nå ha jammen jeg bestilt også! påvirka? ja det kan man si.. gleder meg til å få pakken, bestilte endel prøver på foundations og rouge, +noen øyenskygger. tok det lang tid før dere fikk dem i posten fra dere bestilte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 22. mars 2006 #155 Del Skrevet 22. mars 2006 mener det tok ca 14 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mars 2006 #156 Del Skrevet 22. mars 2006 Syns ikke produktene var noe bra jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miniti Skrevet 22. mars 2006 #157 Del Skrevet 22. mars 2006 Syns ikke produktene var noe bra jeg.. ← når man er vant til sminke fra nille så er det klart man blir skuffet over mineralsminke. dette var leit for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. mars 2006 #158 Del Skrevet 22. mars 2006 Jeg har også fått pakken min med mange øyeskyggeprøver. Fargene var fine, men selv med base under sitter disse veldig dårlig på meg. De sriper seg og forsvinner ujevnt. Kommer nok ikke til å kjøpe derfra igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mars 2006 #159 Del Skrevet 22. mars 2006 når man er vant til sminke fra nille så er det klart man blir skuffet over mineralsminke. dette var leit for deg ← rart noen skal være så frekke... jeg er litt enig i det at produktene ikke var så veldig bra. Bestilte masse øyenskygger og ble positivt overassket over fargene men de sitter ikke så bra synes jeg. Kjøpte en primer fra elisabeth arden, men de blir ikke så sterke så skal prøve noen av de andre som foreslås inn her må vel kanskje prøve seg litt fram siden det er så mange andre som er imponerte : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 22. mars 2006 #160 Del Skrevet 22. mars 2006 Jeg har også fått en del prøver på øyenskygger, og syns de sitter fint! Jeg bruker litt pudder under, og på meg sitter de bra hele dagen og kvelden uten å stripe seg. De var litt vanskelige å påføre til å begynne med, det drysser lett en del ned på kinnet, jeg måtte ta kjempelite på applikatoren. Prøvde også med kost, men syns det ble enda mere dryssing da. Siden det er såpass mye shimmer i skyggene ble det vanskelig å få vekk det som drysset. Men når jeg tar lite på applikatoren og dunker den litt på kanten av boksen så går det fint. En annen ting som flere har nevnt var at fargene var lysere enn på bildene, men veldig fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå