Gå til innhold

Pure Luxe (www.pureluxecosmetics.com)

Ibenholt

Anbefalte innlegg

Gjest Fruktfat

jeg kjøpte blant annet cocoa (ble _lys_ rødbrun),

chocolat (ganske fin, men lysere enn den ser ut i boksen),

sepia (litt grønnskjær),

zen (fin grå(?)grønn farge),

moss (skikkelig grønn! men flott til øynene mine, fikk like grønne øyne selv :) )

moonglow (fiiin!)

vanilla et-eller-annet (samme kommentar som moonglow)

tigers eye (stod at den skulle være spesiell, vet ikke helt hva det var da...)

pluss noen til som jeg ikke husker. er veldig fornøyd (spesielt) med de lyse!

og blush: kjøpte coy, nymph, afterglow, knallfine alle tre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk pakka mi idag :hoppe: Så utrolig mange fine farger!! Og foundationen var utrolig deilig og ha på. Kjentes ikke sminket ut i det hele tatt.

Jeg bestilte mer med en gang jeg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk pakka mi idag :hoppe: Så utrolig mange fine farger!! Og foundationen var utrolig deilig og ha på. Kjentes ikke sminket ut i det hele tatt.

åååå, jeg er så spent! Når bestilte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er enig i at foundationen var fin, bestilte bare prøve men tror jeg må ha meg en større ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har prøvd "you glow girl" og "radiance"?

Så jeg hadde bestilt det også.

Å som jeg gleder meg til å få pakken, men har enda ikke fått mail om at pakken er sendt :(

Tar det lang tid å få pakken fra den er sendt?

Endret av Hege_84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd "you glow girl" og "radiance"?

Så jeg hadde bestilt det også.

Å som jeg gleder meg til å få pakken, men har enda ikke fått mail om at pakken er sendt :(

Tar det lang tid å få pakken fra den er sendt?

Har "you glow girl", men synes ikke den gjorde så voldsomt mye - men for å være rettferdig så KAN det være lyset på badet som gjør det :/. Har bestilt radiance, er litt spent på den.

Tror det tok ca 1 uke fra pakken ble sendt til jeg fikk den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min pakke ble sendt på torsdag forrige uke. regner med at jeg får den i morgen (torsdag) da siden det tok nøyaktige en uke sist gang også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått mail om at pakken min ble sendt i går.Da er det bare å vente en uke til den kommer :hoppe:

Endret av nat26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu :hoppe:

Jeg har fått pakken min og er kjempefornøyd!!!!

Lurer bare på hvilke koster dere bruker. Hva er billig og bra? har ikke økonomi til noe eksklusivt :)

Bestilte bare prøver, men må nok bestille større ting ja. Litt usikker på om jeg burde ha foundation i et hakk mørkere... Buff ble litt for lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

jeg bruker vanlige billigkoster! ble buff for lys for deg? heh... buff var for mørk for meg... babyface var et hakk lysere men jeg må ha creme natural :) (prøvde ivory også, den er for gothere....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fruktfat

jeg har koster fra HM, lenge siden jeg kjøpte dem, de er med treskaft. de de har nå i sort plast er ikke gode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en kost på H&M; det gjør jeg IKKE igjen. Den begynte å slippe hår omtrent før jeg hadde hatt øyeskygge på. Jeg kjøpte en rougebørste på Bodyshop, den er jeg derimot veldig fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt den ansiktssåpen, m leire, kjempegod!!! Rensekremen har blitt flyttet langt bak i skapet nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...