Gjest gjesta Skrevet 9. februar 2006 #61 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) ops... jeg kjøpte endel.. Cart Subtotal: $28.20 USD Shipping: $5.00 USD Sales Tax: Cart Total: $33.20 USD Betyr det at jeg må betale mye i toll itilegg?? Endret 9. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 9. februar 2006 #62 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg fikk beskjed om at pakken var sendt, men hun som driver firmaet hadde vårt syk så hun var litt bakpå med ekspedering av pakkene ← Det fikk jeg også beskjed om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #63 Del Skrevet 9. februar 2006 ops... jeg kjøpte endel.. Cart Subtotal: $28.20 USD Shipping: $5.00 USD Sales Tax: Cart Total: $33.20 USD Betyr det at jeg må betale mye i toll itilegg?? ← Nei, porto skal komme utenom. Men mail henne og minn henne på det, slik at du er sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #64 Del Skrevet 9. februar 2006 jeg bestilte noen prøver onsdag forrige uke. mandag fikk jeg mail om at hun hadde sendt dem. hadde håpet å få dem idag satser på at i morgen er dagen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viren Skrevet 10. februar 2006 #65 Del Skrevet 10. februar 2006 Fikk beskjed om at min bestilling ble sendt i går, noen som har fått sine ting enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. februar 2006 #66 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg bestilte onsdag i forrige uke, og har verken fått mail om at det er sendt eller pakke i posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. februar 2006 #67 Del Skrevet 10. februar 2006 Nei, porto skal komme utenom. Men mail henne og minn henne på det, slik at du er sikker ← takk for svar! men pakken ble sendt på mandag... har vert syk, og så ikke mailen før igår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. februar 2006 #68 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg bestilte onsdag i forrige uke, og har verken fått mail om at det er sendt eller pakke i posten ← hun skrev til meg at hun beklagde forsinkelsen. så jeg tror hun har hatt mye å gjøre eller har vert syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. februar 2006 #69 Del Skrevet 10. februar 2006 Fikk beskjed om at min bestilling ble sendt i går, noen som har fått sine ting enda? ← min ble sendt mandag, har ikke fått det enda.. men tar vertfall 4-5 dager fra USA vanligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #70 Del Skrevet 13. februar 2006 min ble sendt mandag forrige uke og idag fikk jeg den! bestilte flere øyenskyggeprøver og en krem og en pudderfoundation. men de var altfor lyse! jeg valgte fargen ivory, for selv om jeg selv er hvitt som et spøkelse, så var ivory enda hvitere... så ut som jeg hadde en hvit ansiktsmaske på meg når jeg testa dem isted så nå må jeg bestillte nye prøver i andre farger. hva tror dere om fargene "creamy natural" og "buff"? de ser svært lyse ut men ikke klovnehvite slik som ivory... hvilke foundationfarger har dere bestilt fra purelux? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginen Skrevet 13. februar 2006 #71 Del Skrevet 13. februar 2006 Har fått pakke i dag, for noen nydelige farger på øyenskyggene! Har ikke prøvd dem skikkelig enda, men likevel. Kjøpte også en "dings" som kaltes "Eraser", virker også kjempebra! Jippi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginen Skrevet 13. februar 2006 #72 Del Skrevet 13. februar 2006 Leste nettopp innlegget over... Bestilte pudderprøve i creamy natural, kjempelys den også... Ta en mørkere du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 13. februar 2006 #73 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) min ble sendt mandag, har ikke fått det enda.. men tar vertfall 4-5 dager fra USA vanligvis. ← min ble også sendt mandag, og jeg fikk idag!! og det er faktisk ganske store prøver (øyenskygge)! har ikke prøvd dem på enda da, men det ser bra ut foreløpig! Endret 13. februar 2006 av Fruktfat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #74 Del Skrevet 13. februar 2006 oki, nå har jeg bestilt prøver på creamy natural, buff og babyface! og eraser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #75 Del Skrevet 13. februar 2006 Kan man trene med mineralsminke, eller lønner det seg å vaske det av huden først? Med tanke på kviser o.l? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isabellas Skrevet 13. februar 2006 #76 Del Skrevet 13. februar 2006 Min ble også sendt på mandag, men den har ikke kommet enda. *Venter spent!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 13. februar 2006 #77 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg har også fått min! Nyyyydelige øyenskygger, og så mye det var av hver prøve! Bestilte ikke foundation, men det skal jeg gjøre nå....men lurer litt på farge da.... Er ganske lys i huden, men vil jo ikke bli seende ut som et spøkelse heller, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 13. februar 2006 #78 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg har hverken fått noen pakke i posten eller mail fra dama enda... Bestilte for ni dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 13. februar 2006 #79 Del Skrevet 13. februar 2006 Da har jeg også bestilt, kom på 27.50 med levering, så da er det vel under de 200. Utrolig mange prøver man får for den prisen gitt:) Nå bare håper jeg det er like bra som dere sier da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 13. februar 2006 #80 Del Skrevet 13. februar 2006 fikk min pakke i posten idag. Har fått tre kjempefine øyenskygger, to blush, en bronzer, foundation(buff, litt for lys formeg) og to lip glosser(bommet m fargen der og) også en prøve på rhassoulsåpen, akkurat vasket ansiktet med den, likte den kjempegodt. Men hvordan er det best å påføre pudderfoundationene? brukte børste, mens syns det ble litt unaturlig og rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå