Gå til innhold

Pure Luxe (www.pureluxecosmetics.com)

Ibenholt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, ikke sant?! Det er kjempebillig :) Jeg bestilte også en prøve på transluctent matte. Det er helt hvitt da, så det kan hende det blir litt lyst. Men det spørs hvilken hud du har. Jeg er ganske blek nå om vinteren, så jeg synes det funker helt ok nå. Har også litt blå ringer under øynene, så jeg synes dette pudderet gikk fint an å bruke for å dekke det :) Men det finne du ut. Dessuten er det så greit med disse produktene, for om noe ikke passer, så har du jo "bare" kastet bort 7 kroner ;) Og så har du rikelig så du får prøvd det skikkelig.

Prøvene man får er ca. på størrelse med en halv spiseskje. Eller kanskje mer en hel teskje? Vanskelig å forklare. Øyenskyggene har jeg ikke prøvd enda, så prøvene på de vet jeg ikke hvor store de er. Men om de er på samme størrelse som hudproduktene, så er jo det helt fantastisk! Tenk så mye øyenskygge du får for bare 1 dollar da? Er jo nesten like mye som i en vanlig øyenskygge man betaler nesten 200 for! Eller, ok da, blir kanskje litt feil å sammenlikne siden de er i presset form.

Endret av Lanalia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ikke prøvd øyenskyggene ennå, men jeg venter bare på pengene, så skal det bestilles ;) Men jeg regner med de er så fine som de ser ut. Du kan spørre noen av de andre som har bestilt prøver nå om hva de synes når de mottar produktene. Dersom de bestilte de i dag eller i går, skal de nok være der i løpet av en uke, eller to.

:)

Endret av Lanalia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hyyyyl nå har jeg også bestilt! mange små prøver på øyenskygger og de to forskjellige foundationene! tilsammen 11.75 dollar inkl frakt! håper det går bra.... er så redd for nettsvindel og slikt, at noen skal tømme kontoen min etter å ha fått tak i opplysningene mine... men jeg brukte jo paypal så da burde det vel gå bra?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal nok gå bra skal du se :) Jeg har ikke merket noe. Men jeg tror de er veldig seriøse. Og PayPal skal være trygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da har jeg og bestilt mange øyenskygge prøver, kom på 15 USD + frakt - gleder meg som en liten unge til de kommer, kjekt å prøve ut litt farger som passer, og senere bestille mer av de som er fine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var gøy!! Det er bare så altfor enkelt å shoppe på internett.... Merker liksom ikke at pengene forsvinner.... Faaaaarlig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh
Jeg har også bestilt prøver nå :hoppe:

17 forskjellige prøver (øyenskygger, foundation, pudder), og det kom på USD 25,25 inkl frakt.

Gleder meg til det kommer :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Ååå....hvor inne på den siden finner jeg dette? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyenskygger finner man på blant annet "shimmies". Det er en meny på venstre side. Må bare lete litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fruktfat

oj, nå måtte jeg bestille og... ble 3 prøver på rouge, og 12 prøver på øyenskygger... til den nette sum av 20 dollar inkl frakt! :smilbla:

det stod at noen prøver er 1/4 tbls (tablespoon?=spiseskje?), og noen (øyenskyggene) var på 1/8.

Endret av Fruktfat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Deli_*

Oi, oi damene her inne har fått dilla på PL (kort for pure luxe)!!! Eg har også det!! Har prøvd nokre andre mmu merke også, men PL er best!! Det er mange som synest dette er gøy og diggar å få dei små pakkene i posten. Kvinner fleire stader i verda. Berre sjekk ut Mineral makeup mania, ! Eit chat forum på nettet der du kan lese og/eller poste meldingar om mmu (mineral makeup). På framsida er det linkar til ein drøss firma, mellom anna PL! Dersom ein lurer på noko, er det berre å spørja damene der, mange har super-peil! Sjølv hender det eg surfar innom dette forumet og PL forumet.

Dama som lagar PL heiter Christina, ho driv eit firma heime hos seg, ho er den einaste tilsette! Ho er svært serviceinnstilt, sender varene kjapt (så sant pågangen ikkje er super heavy) og har eit personleg forhold til fleire av kundane sine. Inne på PL forumet svarar ho på meldingar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er kjempeflott! Christina er veldig flink og vennlig, og det virker som hun jobber svært hardt. Jeg håper hun tjener masse på det hun gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så fint med mineralsminke er at det er naturlige proukter, de tetter ikke igjen porene og lager kviser, en føler seg ikke sminka, men ser bra ut, og produktene holder lenge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...