Gå til innhold

Pure Luxe (www.pureluxecosmetics.com)

Ibenholt

Anbefalte innlegg

Jeg har kjempelyst å bestille produkter herfra! Sjekk fargene da!! Jeg gleder meg. Men jeg lurte på om noen har gjort dette før meg, og om det blir stoppet i toll osv? Frakt? Skriver de ned verdien?

I tillegg blir jeg glad om dere deler erfaringer om disse produktene. Gir de kviser osv?

Endret av orakel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan nok desverre ikke hjelpe deg, men måtte bare si at jeg så kjempemasse jeg fikk lyst på selv. :rodme: Du hadde helt rett i at det var kjempemange fine farger!

I og med at dette også er mineralsminke, så er nok disse også av typen som ikke fremkaller kviser og hudormer.

Endret av orakel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt derfra ganger to og det fungerte utmerket. Rask service. Kan ikke huske om de skrev ned verdien, tror ikke det ble så mye i utgangspunktet.

Husker iallefall at pakken kom utrolig kjapt, kjøpte masse fine småprøver og deretter en mineralfoundation som jeg bruker daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Og Saeria: Will do ;)

Jeg gleder meg! Skal bestille så snart jeg finner igjen bankkortet. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt derifra! Mitt ble 205,- NKR, pluss frakt. Så da folkens får vi bare håpe det går bra ;) Så får jeg være prøvekanin denne gangen. Jeg skal rapportere om hva jeg synes om produktene og fargene, så får dere høre mine erfaringer!

Kjempegøy! Lurer på hvor lang tid det er til jeg får pakken.

Ha det godt så lenge. Dere får holde øynene opne, så får dere beskjed om hvordan det har gått.

Endret av orakel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter...jeg mottok i dag pakke fra Pure Luxe Cosmetics. Den kom rett i postkassa og da jeg åpnet den og så på produktene kom jeg med et gledeshikst. Det var NYDELIGE farger! Og jeg prøvde de på med en gang! Helt fantastisk konsistens, kjempeflotte farger og ikke minst STORE prøver, som holder lenge for kun 1 dollar stykket. Jeg bestilte for litt over 200 kroner, en masse rouger, bronzere, en pudderconcealer, et transparent pudder og en "eraser", i tillegg til en kremfoundation. All denne hærligheten for 200 kroner, og alt var bare prøver. Og så DE fargene! Jeg eer så fornøyd dere. Så til alle de som har lurt på å kjøpe dette merket, GJØR DET. Jeg tror ikke dere kommer til å angre. Jeg fikk kjempebra service, betalte gjennom PayPal og varene ble levert etter ca en uke (+ -).

Jeg fikk som sagt pakken rett i posten, pakken var merket "cosmetics". Inni var prøvene omhyggelig pakket inn i bobleplast, og med et vennlig håndskrevet "Thank You" på kvitteringen.

Altså, jeg ble så positivt overrasket jeg. Bare håper dere (dersom dere skulle finne på å bestille) blir like fornøyd som meg! Dette var bare helt supert!

Jeg har ikke prøvd mineralsminke før, så nå er jeg bare spent på hva det kommer til å gjøre med huden min. Bare håper sminken er så ren som alle sier, slik jeg slipper å få kviser av den. Og i tilfelle alt går bra, så er iallefall jeg herved trofast kunde med Pure Luxe Cosmetics.

PS! Nå har ikke jeg prøvd noen av øyenskyggene, men siden jeg er så fornøyd med fargene og konsistensen på alt det andre tør jeg nesten ikke tenke på hvor bra øyenskyggene blir ;)

:klappe:

Endret av orakel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg hissig! Kommer inn på siden og alt, men får ikke se hva jeg har lagt i handlevogna. Når jeg trykker på "view cart" skjer det ingenting, så jeg får ikke bestilt!!!! Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..det var merkelig. Har du pop-up blokker? Handlevognen kommer opp i nytt vindu, skjønner du. Så om du bruker en Web-browser som blokkerer pop-ups, så vil jeg anbefale å skru den av akkurat når du bestiller fra siden :)

Har du explorer, eller opera? Eller noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Hihi! Nå har jeg også bestilt meg noen prøver. Så utrolig bra at man kan få prøver til en billig penge, for det er jo litt vanskelig å kjøpe sminke på nett når man bare ser fargene på skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, bare vent kjære venner ;) Det blir kjempebra! Jeg går bare å gleder meg til jeg skal stashe meg opp jeg nå!

Endret av Lanalia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :) La meg få vite hva du syns da, Saeria, når du har fått produktene osv :) Hadde vært så hyggelig å høre om andre blir like begeistret som meg.

Jeg gleder meg sånn til å prøve. Jeg har slitt littegrann med kviser i kinnene, så jeg sendte mail til produsenten og spurte hvordan dette kom til å bli dersom jeg brukte Pure Luxe. Hun svarte at det ikke var noe fiksfakseri i sminken og at dette skulle gå bra. Hva tror du/dere? :)

Endret av Lanalia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal rapportere, men må vente en stund på pengene.

Selv bruker jeg I.D. sminken, og jeg har ikke fått en eneste kvise pga. sminke etter jeg begynte med den. :-D

Pure lux og I.D. er jo begge mineralsminke, så de skal vel i grunnen funke omtrent likt. ;) Og så er det herlig at en ikke føler at en er sminka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott. Da ser jeg frem til det :) Helt enig! Sminke skal se naturlig og lekkert ut. Eneste jeg må gjøre nå er å bestille meg noen gode make-up koster. Har du tips? Er svært fristet av ID sine, men de er så tungvinte å få tak i. Siden jeg må bestille fra nett osv, toll og greier. Så jeg lurer på å kjøpe meg Clarins eller noe sånt. Det må jo vel være like bra?

Endret av Lanalia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også bestilt! Bestilte 5 prøver på øyenskygger i nydelige lyse bruntoner, prøve på pudder i translucent matte og prøver på pudder-og kremfoundation i ivory og creamy natural. Har aldri prøvd mineralsminke før så gleder meg sinnsykt til å prøve! Hvor lang tid tar det før pakka kommer? hele denne herligheten kom på usle 15 usd med frakt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bestilt prøver nå :hoppe:

17 forskjellige prøver (øyenskygger, foundation, pudder), og det kom på USD 25,25 inkl frakt.

Gleder meg til det kommer :hoppe::hoppe::hoppe:

Endret av Yamaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...