Gå til innhold

Ser dere på tv hver kveld i ukedagene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Såg gjerne barne tv med de når de var små. Men nå ser de helst sine ting på pc på rommene sine. Jeg selv ser veldig lite tv, men gjerne en film i helgene.

Anonymkode: bd7e8...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett ja, fra 20 00 - 0100 med noen pauser inne i mellom . Blir vel en 4 t hver dag. Følger med på mye. Farmen, Ungkaren, kongen befaler, skal vi danse, stjernekamp, 71 grader nord kjendis, åsted Norge, 16 ukers helvete/boot camp, og et par andre ting.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!

Så en halvtime på TV på søndagskvelden, men da var det uker siden sist. Ser litt på PC'en, men sjelden annet enn diverse jeg finner på nrk.no. 

Anonymkode: c4c43...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og mannen min ser på tv i ukedagene, blir fort et par timer hver kveld, men har nylig diskutert at vi burde prøve å gjøre andre ting på kvelden så det heller blir kos å se på tv istedenfor en vane

Anonymkode: a8cb3...1a9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, som regel ikke. Jeg gamer i stedet. Evt er ute på trening eller andre hobbyer.

Anonymkode: 6570f...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å se på TV i ukedagene er en uting.

Anonymkode: aa10c...d2d

Synes du:)

Ja ser nyheter, serier på Viaplay, Netflix og andre strømmetjenester fullstendig skamløst fra ca 18 til 23.

Anonymkode: 78385...8f5

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Film og serier hver dag ikke linær tv. I snitt kanskje 6-7 timer hver dag. Men gjør ting samtidig som det står på. Studerer, og kan fint lese samtidigt. Er ikke på skolen hver dag og de dager jeg er hjemme så trekker tiden opp. 

Anonymkode: b0e4a...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å se på TV i ukedagene er en uting.

Anonymkode: aa10c...d2d

Hva ellers gjør man. Strikker?

Anonymkode: f61fd...d01

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Ser på Forræder og Debatten, og dét er vel egentlig det. Hadde ikke hatt TV engang hadde det ikke vært for samboer. 

Anonymkode: a7053...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva ellers gjør man. Strikker?

Du kan lese, gå tur, spille spill, bake, lage mat, gå på restaurant, kunstutstilling, familiemiddag osv. Herregud, hva feiler det folk når man lurer på hva annet man kan gjøre enn å glo på en skjerm...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan lese, gå tur, spille spill, bake, lage mat, gå på restaurant, kunstutstilling, familiemiddag osv. Herregud, hva feiler det folk når man lurer på hva annet man kan gjøre enn å glo på en skjerm...

Ja, frister veldig etter en lang dag på jobb og middagslaging og oppvask

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser nyheter en gang mellom 21 og 22, ellers fatter jeg ikke hvordan folk har tid til å se på ting. Her går det i ett fra barna er hentet, aktiviteter, middag, kveldsmat og lekser. Legger ungene, ser nyheter, legger meg selv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kranken skrev (Akkurat nå):

Ser nyheter en gang mellom 21 og 22, ellers fatter jeg ikke hvordan folk har tid til å se på ting. Her går det i ett fra barna er hentet, aktiviteter, middag, kveldsmat og lekser. Legger ungene, ser nyheter, legger meg selv. 

Ikke alle har barn

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da får du gjøre dette så ser vi andre på tv og koser oss med det.

Anonymkode: 78385...8f5

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...