Kjsl Skrevet 19. september 2023 #1 Del Skrevet 19. september 2023 Hei, Jeg og mannen har fire mislykkede ivf forsøk bak oss og det begynner å tære også på forholdet vårt. Jeg lurer på hvilke erfaringer andre har og om noen har noen gode tips. Også lurer jeg på om noen har erfaring med parterapi i prosessen og kan anbefale noen? På forhånd takk for svar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #2 Del Skrevet 19. september 2023 Jeg vil anbefale å snakke med en fertilitetscoach. Vi har ikke gjort det sammen, men jeg har gjort det alene for å sortere litt tanker. IVF har gått ut over vårt forhold også, men vi klarte å snu det og synes det er bedre nå. Anonymkode: 140da...085 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #3 Del Skrevet 19. september 2023 Hva føler dere tærer på forholdet? Anonymkode: d5cb2...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjsl Skrevet 19. september 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vil anbefale å snakke med en fertilitetscoach. Vi har ikke gjort det sammen, men jeg har gjort det alene for å sortere litt tanker. IVF har gått ut over vårt forhold også, men vi klarte å snu det og synes det er bedre nå. Anonymkode: 140da...085 Hvem brukte du? Noen du kan anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #5 Del Skrevet 19. september 2023 Som nevnt over har vi også benyttet oss av fertilitetscoach. Vi har gjort det sammen og jeg alene. Det satt ting i lott annet perspektiv og opplevde selv å få litt andre måter å tenke på og verktøy for å takle de tunge stundene. For oss gjorde det at vi snakket mer sammen på en ny måte. Og fant en ny måte å være mer sammen om prosessen. Mannen følte seg veldig utenfor hele prosessen siden det er min kropp som går igjennom alt det fysiske. Var vanskelig for han å ta inn over seg mm.. Etter 4 år så har det blitt tøft etterhvert. Men vi har det mye bedre sammen i situasjonen nå. Vi har vel holdt på med coach nå i 8mnd. Anonymkode: de0ad...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #6 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Som nevnt over har vi også benyttet oss av fertilitetscoach. Vi har gjort det sammen og jeg alene. Det satt ting i lott annet perspektiv og opplevde selv å få litt andre måter å tenke på og verktøy for å takle de tunge stundene. For oss gjorde det at vi snakket mer sammen på en ny måte. Og fant en ny måte å være mer sammen om prosessen. Mannen følte seg veldig utenfor hele prosessen siden det er min kropp som går igjennom alt det fysiske. Var vanskelig for han å ta inn over seg mm.. Etter 4 år så har det blitt tøft etterhvert. Men vi har det mye bedre sammen i situasjonen nå. Vi har vel holdt på med coach nå i 8mnd. Anonymkode: de0ad...278 Er det en konkret fertilitetscoach du kan anbefale? Anonymkode: 9b2fc...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #7 Del Skrevet 20. september 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Er det en konkret fertilitetscoach du kan anbefale? Anonymkode: 9b2fc...9cf Var ikke meg du spurte, men Mari på Medicus er helt fantastisk! Anonymkode: b1c1b...df2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå