AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #1 Del Skrevet 19. september 2023 Er 7-8 dpo. 6 dager til ikm. Har i dag begynt å spotte brunt. Er håpet for denne prøveperioden nå ute? Anonymkode: 0e181...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 19. september 2023 #2 Del Skrevet 19. september 2023 Er du 100 prosent sikker på eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #3 Del Skrevet 19. september 2023 Sofakona skrev (1 minutt siden): Er du 100 prosent sikker på eggløsning? Nei, ikke annet enn at jeg har brukt el-tester, så kan ikke være helt sikker. Men historisk sett pleier menstruasjon å komme ganske nøyaktig 2 uker etter positiv el-test. Anonymkode: 0e181...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #4 Del Skrevet 19. september 2023 Kan vel være festeblødning siden det er såpass lenge til IKM? Anonymkode: 9d0f2...453 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #5 Del Skrevet 19. september 2023 7-8 dager. Høres jo egentlig mest ut som en festeblødning enn mensen i mine ører. Anonymkode: 2e5e7...ff0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 19. september 2023 #6 Del Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, ikke annet enn at jeg har brukt el-tester, så kan ikke være helt sikker. Men historisk sett pleier menstruasjon å komme ganske nøyaktig 2 uker etter positiv el-test. Anonymkode: 0e181...730 Både å... kommer an på lengden...men har du fast syklus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #7 Del Skrevet 23. september 2023 Ts her. Har nå kommet til 11-12 dpo og 2 dager til ikm. Har spottet rødt/brunt hver dag (veldig små mengder), og har også testet med tidligtester hver dag. Spotter fremdeles, men i dag fikk jeg en svak positiv tidligtest. Er så forvirret av hele prøvingen, og tør ikke juble med tanke på blod hele veien. Noen som har noen tanker? Anonymkode: 0e181...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #8 Del Skrevet 23. september 2023 Ts igjen, så på testen på ny nå etter den hadde ligget en times tid. Helt blendahvit nå. Så det var nok en skyggestrek og menstruasjon er nok rett rundt hjørnet. 😑 Anonymkode: 0e181...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 23. september 2023 #9 Del Skrevet 23. september 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ts igjen, så på testen på ny nå etter den hadde ligget en times tid. Helt blendahvit nå. Så det var nok en skyggestrek og menstruasjon er nok rett rundt hjørnet. 😑 Anonymkode: 0e181...730 så leit, TS. Hvor lenge har dere vært prøvere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #10 Del Skrevet 24. september 2023 Ts igjen. Tok ny test i dag, både strip og digital, og tror dere ikke det stod gravid 1-2! Jeg spotter fremdeles, så hvem vet hvordan det ender, men det er første gang jeg har fått en positiv test. Er bare i pp5, så vet at det ikke er så lenge i denne sammenheng, men jaggu kan man bli sprø på kort tid... Anonymkode: 0e181...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #11 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ts igjen. Tok ny test i dag, både strip og digital, og tror dere ikke det stod gravid 1-2! Jeg spotter fremdeles, så hvem vet hvordan det ender, men det er første gang jeg har fått en positiv test. Er bare i pp5, så vet at det ikke er så lenge i denne sammenheng, men jaggu kan man bli sprø på kort tid... Anonymkode: 0e181...730 Så bra du tok ny test. Resultatene på testene er ugyldig når de avleses etter angitt tid på testen. Så den som hadde ligget hin dagen var ugyldig resultat på! Anonymkode: 17202...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå