AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #1 Del Skrevet 18. september 2023 Skal til undersøkelse av livmor/eggledere, altså skylling. Fikk tilbud om å gjøre det senere denne uken, men har eggløsning i dag. Spurte om det hadde noe å si, noe de avkreftet. Synes dette er litt rart? Om jeg blir gravid på denne eggløsningen, vil det jo skylles ut? Ser privatklinikkene sier at det må gjøres før eggløsning. Erfaringer? Anonymkode: 9ef78...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #2 Del Skrevet 18. september 2023 Hei, jeg gjorde dette i forrige uke og fikk beskjed om å gjøre dette dagen etter siste dag med mens. Dette er kanskje for å sikre seg at man ikke er gravid når man skyller? Jeg er ikke helt sikker på rutinen, men det var min erfaring og det var offentlig. 🤷🏽♀️ Anonymkode: 85774...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #3 Del Skrevet 5. oktober 2023 Oppdatering her! Jeg er gravid, så jeg er veldig glad for at jeg takket nei til å skylle ut et befruktet egg, selvom riksen mente det ikke «var så farlig» Anonymkode: 9ef78...fde 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 5. oktober 2023 #4 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Oppdatering her! Jeg er gravid, så jeg er veldig glad for at jeg takket nei til å skylle ut et befruktet egg, selvom riksen mente det ikke «var så farlig» Anonymkode: 9ef78...fde Så bra du gjorde det. Gratulerer, håper alt går bra ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #5 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Oppdatering her! Jeg er gravid, så jeg er veldig glad for at jeg takket nei til å skylle ut et befruktet egg, selvom riksen mente det ikke «var så farlig» Anonymkode: 9ef78...fde Jeg slutter liksom aldri å bli overrasket av Riksen lenger… så utrolig bra at du takket nei og gratulerer! Anonymkode: 8a242...354 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #6 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg slutter liksom aldri å bli overrasket av Riksen lenger… så utrolig bra at du takket nei og gratulerer! Anonymkode: 8a242...354 Tusen takk! Det kan du si, opplevd utrolig mye rart der. Skal aldri dit igjen. Om vi må ha nytt ivf forsøk blir det privat! Anonymkode: 9ef78...fde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå