Hydrium Skrevet 25. november #2282 Skrevet 25. november Ååå 🤩 Jeg har mange fine sanger å gå gjennom nå! 4
n0vember Skrevet 25. november #2283 Skrevet 25. november Cid skrev (5 timer siden): When your @SVK is long And the @MegJa, the MegJa is yours alone When @MissStiles sure you’ve had enough Of this @Cid, well hang on Don't let @Stacy__ go 'Cause @Maskinfører cries Everybody @Sola de sometimes Sometimes everything is @Lur Venn Now it's time to @jukkapalme When your @n0vember is @Phoenix Heart (hold on @Titania, hold on @xQueenKx) If you feel like letting go (hold on@sofie777) If you think you've had too much Of this forum, well hang on 'Cause everybody @Periner Take comfort in your @Hydriums Everybody @Kryneren Don't throw your @KnekkeBørre, oh no Don't throw your @Frøkenfryden If you feel like you're alone @Amantha No, no, no, you are not alone @Hoppetaujenta If you’re on your own in this @Letharia The @tåneglas and @Ford3000s are long When @lolitsme thinks you've had too much Of this @Irak to hang on Well, Everybody @Strigiformes sometimes @Ciaran og Ciara cries Everybody @Fighter83, sometimes And everybody @KnekkeBørrer sometimes So hold on, hold on @Minimeg1234 Hold on, hold on, hold on Hold on, hold on, hold on Everybody’s @Gladikaffe Takk igjen, Cid, for at jeg ble nevnt. 3
Cid Skrevet 25. november Forfatter #2284 Skrevet 25. november n0vember skrev (33 minutter siden): Takk igjen, Cid, for at jeg ble nevnt. Takk, bare kjekt det 1
Cid Skrevet 25. november Forfatter #2286 Skrevet 25. november MissStiles skrev (3 timer siden): Takk for at jeg fikk være med Alltid 1
MegJa Skrevet 25. november #2288 Skrevet 25. november Cid skrev (23 timer siden): When your @SVK is long And the @MegJa, the MegJa is yours alone When @MissStiles sure you’ve had enough Of this @Cid, well hang on Don't let @Stacy__ go 'Cause @Maskinfører cries Everybody @Sola de sometimes Sometimes everything is @Lur Venn Now it's time to @jukkapalme When your @n0vember is @Phoenix Heart (hold on @Titania, hold on @xQueenKx) If you feel like letting go (hold on@sofie777) If you think you've had too much Of this forum, well hang on 'Cause everybody @Periner Take comfort in your @Hydriums Everybody @Kryneren Don't throw your @KnekkeBørre, oh no Don't throw your @Frøkenfryden If you feel like you're alone @Amantha No, no, no, you are not alone @Hoppetaujenta If you’re on your own in this @Letharia The @tåneglas and @Ford3000s are long When @lolitsme thinks you've had too much Of this @Irak to hang on Well, Everybody @Strigiformes sometimes @Ciaran og Ciara cries Everybody @Fighter83, sometimes And everybody @KnekkeBørrer sometimes So hold on, hold on @Minimeg1234 Hold on, hold on, hold on Hold on, hold on, hold on Everybody’s @Gladikaffe Dette er en trist sang, men både fin og viktig! Jeg er sikker på at den har trøstet veldig mange mennesker siden den ble gitt ut på tidlig 90 tall ❤️ Det betydde litt ekstra for meg nå, i disse dager, å bli nevnt og å få en fin parodi på en fin sang. Det er mørkt og ganske kaldt ute, og på fredag skal jeg i begravelsen til min Bestemor. Har vært noen tunge dager nå i det siste, sorg og savn gjør vel det med en, når man har mistet en kjær og nær person. Minnene er gode, og minnene er mange. Jeg sitter med en takknemlighet over at hun var her, og at hun var den hun var for meg ❤️ 4
Cid Skrevet 25. november Forfatter #2289 Skrevet 25. november MegJa skrev (10 minutter siden): Dette er en trist sang, men både fin og viktig! Jeg er sikker på at den har trøstet veldig mange mennesker siden den ble gitt ut på tidlig 90 tall ❤️ Det betydde litt ekstra for meg nå, i disse dager, å bli nevnt og å få en fin parodi på en fin sang. Det er mørkt og ganske kaldt ute, og på fredag skal jeg i begravelsen til min Bestemor. Har vært noen tunge dager nå i det siste, sorg og savn gjør vel det med en, når man har mistet en kjær og nær person. Minnene er gode, og minnene er mange. Jeg sitter med en takknemlighet over at hun var her, og at hun var den hun var for meg ❤️ Kondolerer ❤️ husker hvor trist jeg var når besten døde, de har jo vært en del av livet våres siden start ❤️ Sender deg varme tanker 😊 3
Ciaran og Ciara Skrevet 25. november #2290 Skrevet 25. november MegJa skrev (20 minutter siden): Dette er en trist sang, men både fin og viktig! Jeg er sikker på at den har trøstet veldig mange mennesker siden den ble gitt ut på tidlig 90 tall ❤️ Det betydde litt ekstra for meg nå, i disse dager, å bli nevnt og å få en fin parodi på en fin sang. Det er mørkt og ganske kaldt ute, og på fredag skal jeg i begravelsen til min Bestemor. Har vært noen tunge dager nå i det siste, sorg og savn gjør vel det med en, når man har mistet en kjær og nær person. Minnene er gode, og minnene er mange. Jeg sitter med en takknemlighet over at hun var her, og at hun var den hun var for meg ❤️ Vi kondolerer, vi sender deg varmetanker og varmeklemmer. 1
MegJa Skrevet 25. november #2291 Skrevet 25. november Cid skrev (44 minutter siden): Kondolerer ❤️ husker hvor trist jeg var når besten døde, de har jo vært en del av livet våres siden start ❤️ Sender deg varme tanker 😊 Tusen takk Ja, det er vanskelig og vondt å miste de som alltid har vært der. Men man får bare forsøke å tenke på de gode minnene, og ta de med seg videre ❤️ ( Jeg kommer til å gråte mye i begravelsen, så jeg gruer meg egentlig ). Men det er ikke et alternativ å ikke bli med. 3
MegJa Skrevet 25. november #2292 Skrevet 25. november Ciaran og Ciara skrev (38 minutter siden): Vi kondolerer, vi sender deg varmetanker og varmeklemmer. Tusen takk ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. november #2293 Skrevet 25. november MegJa skrev (Akkurat nå): Tusen takk ❤️❤️
Cid Skrevet 25. november Forfatter #2294 Skrevet 25. november MegJa skrev (4 minutter siden): Tusen takk Ja, det er vanskelig og vondt å miste de som alltid har vært der. Men man får bare forsøke å tenke på de gode minnene, og ta de med seg videre ❤️ ( Jeg kommer til å gråte mye i begravelsen, så jeg gruer meg egentlig ). Men det er ikke et alternativ å ikke bli med. De er heldige som har deg rundt seg 1
Maskinfører Skrevet 25. november #2295 Skrevet 25. november Cid skrev (På 24.11.2025 den 20.24): When your @SVK is long And the @MegJa, the MegJa is yours alone When @MissStiles sure you’ve had enough Of this @Cid, well hang on Don't let @Stacy__ go 'Cause @Maskinfører cries Everybody @Sola de sometimes Sometimes everything is @Lur Venn Now it's time to @jukkapalme When your @n0vember is @Phoenix Heart (hold on @Titania, hold on @xQueenKx) If you feel like letting go (hold on@sofie777) If you think you've had too much Of this forum, well hang on 'Cause everybody @Periner Take comfort in your @Hydriums Everybody @Kryneren Don't throw your @KnekkeBørre, oh no Don't throw your @Frøkenfryden If you feel like you're alone @Amantha No, no, no, you are not alone @Hoppetaujenta If you’re on your own in this @Letharia The @tåneglas and @Ford3000s are long When @lolitsme thinks you've had too much Of this @Irak to hang on Well, Everybody @Strigiformes sometimes @Ciaran og Ciara cries Everybody @Fighter83, sometimes And everybody @KnekkeBørrer sometimes So hold on, hold on @Minimeg1234 Hold on, hold on, hold on Hold on, hold on, hold on Everybody’s @Gladikaffe Du er gode på disse @Cid 😀 2
Cid Skrevet 25. november Forfatter #2296 Skrevet 25. november Maskinfører skrev (11 minutter siden): Du er gode på disse @Cid 😀 Takk og velkommen tilbake! 😃 2
Maskinfører Skrevet 25. november #2297 Skrevet 25. november Cid skrev (1 minutt siden): Takk og velkommen tilbake! 😃 Tusen takk 😀 2
Ciaran og Ciara Skrevet 25. november #2298 Skrevet 25. november Maskinfører skrev (1 time siden): Tusen takk 😀 Vi ønsker deg også velkommen tilbake her på KG. 1
Maskinfører Skrevet 25. november #2299 Skrevet 25. november Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi ønsker deg også velkommen tilbake her på KG. Tusen takk det varmer 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. november #2300 Skrevet 25. november Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk det varmer 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå