AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #1 Del Skrevet 18. september 2023 Kan noen trekke kort på meg og daten? Blir det oss to, eller renner det ut i sanden? Er han interessert i meg? Blir glad for hjelp. Anonymkode: 8d590...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #2 Del Skrevet 18. september 2023 Trakk et kort. Ikke la deg rive med av hverken han, håp eller ønsker, se dette godt an og bruk tid til å la dette vise at det er rett for deg. Rolig i svingene. Husk at stress er rask vei til mislykket Anonymkode: ec2ab...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #3 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Trakk et kort. Ikke la deg rive med av hverken han, håp eller ønsker, se dette godt an og bruk tid til å la dette vise at det er rett for deg. Rolig i svingene. Husk at stress er rask vei til mislykket Anonymkode: ec2ab...c0a Tusen takk for hjelpen❤️ Ut fra det du ser, virker ikke dette så bra? Syns det så langt er en slitsom prosess, det svinger mellom fine stunder og frustrasjon, og tar opp altfor mye tid og energi til grubling, selv om jeg prøver å la være. Noen andre som også kan trekke kort? For å se om det er supplerende kort, evt andre ting å tenke på? Anonymkode: 8d590...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #4 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tusen takk for hjelpen❤️ Ut fra det du ser, virker ikke dette så bra? Syns det så langt er en slitsom prosess, det svinger mellom fine stunder og frustrasjon, og tar opp altfor mye tid og energi til grubling, selv om jeg prøver å la være. Noen andre som også kan trekke kort? For å se om det er supplerende kort, evt andre ting å tenke på? Anonymkode: 8d590...491 Plager denne relasjonen deg? Er det mye stress? Anonymkode: ec2ab...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #5 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Plager denne relasjonen deg? Er det mye stress? Anonymkode: ec2ab...c0a Det er mye indre stress ja. Men ønsket er samtidig stort om at det skal gå rette veien. Jeg har ikke lyst å gi opp forsøket så lett, før jeg vet evt med sikkerhet at dette ikke er rett for meg. Vanskelig.. Anonymkode: 8d590...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #6 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det er mye indre stress ja. Men ønsket er samtidig stort om at det skal gå rette veien. Jeg har ikke lyst å gi opp forsøket så lett, før jeg vet evt med sikkerhet at dette ikke er rett for meg. Vanskelig.. Anonymkode: 8d590...491 Saken er at jeg kan ikke spå deg om dette går bra eller ikke, men jeg kan bruke tarotkort til å gi deg verktøy til å finne ut hvordan dette går. Du kan ikke basere en hel relasjon på at noen forteller deg hvordan det går. DU må gjøre dette, erfare det, ta lærdom av det, oppleve det, skjønner du? Og hvis dette allerede NÅ føles så ille for deg, så er det som jeg sa da jeg trakk det kortet. Ta deg tid og se an om dette er noe for deg og hva det gir deg. Anonymkode: ec2ab...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #7 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Saken er at jeg kan ikke spå deg om dette går bra eller ikke, men jeg kan bruke tarotkort til å gi deg verktøy til å finne ut hvordan dette går. Du kan ikke basere en hel relasjon på at noen forteller deg hvordan det går. DU må gjøre dette, erfare det, ta lærdom av det, oppleve det, skjønner du? Og hvis dette allerede NÅ føles så ille for deg, så er det som jeg sa da jeg trakk det kortet. Ta deg tid og se an om dette er noe for deg og hva det gir deg. Anonymkode: ec2ab...c0a Ja jeg skjønner, jeg forventet heller ikke at tarotkortene skulle gi meg fasiten på utfall, jeg bare har så mange spørsmål, og håpte å få litt mer klarhet i noe av det. Tusen takk for hjelpen😊 Anonymkode: 8d590...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå