Gå til innhold

Beste tape extensions?


Ceciliebodo

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å høre hvilket merke dere syns er de beste, både med tanke på holdbarhet, glans, tykkelse osv siden jeg skal bestille nytt nå! 🩷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Ceciliebodo skrev (På 18.9.2023 den 9.52):

Jeg ønsker å høre hvilket merke dere syns er de beste, både med tanke på holdbarhet, glans, tykkelse osv siden jeg skal bestille nytt nå! 🩷

Jeg vet at dette er ganske gammelt.. men jeg lurer på det samme! ☺️

HVILKET MERKE ER BEST NÅR DET KOMMER TIL TAPE EXTENSIONS?  -Inkludert lavest mulig pris og best kvalitet for pengene!

Jeg har brukt hair talk for noen år siden ( 2016). Men jeg syntes det ble altfor tykt i endene og det var indisk hår! Selv har jeg typisk nordisk tynt og fint hår! Så det ble en altfor stor kontrast. Men jeg brukte det i ca ett år før jeg kjøpte nytt hår. Da hadde det blitt endel tynnere, naturlig nok!

Så prøvde jeg Rapunzel of Sweden sitt hår (2017) og jeg elsket det 70 cm lange håret da!! Men jeg brukte det ikke så lenge før jeg måtte slutte å bruke extensions en stund.  (- men jeg har i ettertid prøvd både clip extensions og halo fra dem.. begge deler var altfor tynne i lengden og kun mulig å få i max 50 cm..) Men hvordan kvaliteten er nå i 2024 lurer jeg veldig på!?

Jeg har brukt HC hair i flere år! Og jeg var veldig fornøyd med kvaliteten, tykkelsen og holdbarheten. Håret varte i ett helt ( kunne ha vart lengre, men jeg ville ha en annen farge) ) år selv om jeg krøllet det ofte! HC er det beste merket jeg har kjøpt. De invisible festene er bra å ha på toppen av hodet og der festene kan synes, men jeg synes de blir altfor tykke og "står ut av hodet" når man lager en vanlig sandwich. Men jeg har løst det ved å bruke ensidig tape på de festene 👍.                                       Men jeg skulle ønske de hadde 70 cm også.. DA hadde jeg sagt at de måtte være de beste, med tanke på pris og at det er europeisk kvalitets hår.. men de mangler 5 cm😄

Men siden jeg ELSKER laaaangt hår så har jeg nå byttet ut My Trendy Hair, for ca 1,5 mnd siden ! De har 70 cm og det er akkurat den lengden jeg ønsker meg! Den første mnd så var jeg forelsket i håret! - det så nydelig ut og føles som en drøm. Men jeg la kjapt merke til at håret røytet som fy 🥴 kunne bare såvidt børste det uten at badegulvet ble dekket! Og NÅ sitter jeg her og lurer på om det er en grunn til å få garantien som følger med håret... det har blitt mange kortere hårstrå ( sikkert ved at de lengste hårene har kommet av) at det blir frizzy bare jeg prøver å dra en børste gjennom håret! Heldigvis så floker det seg overhodet ikke så jeg trenger ikke å børste det så mye. Men alikevelvel er det kjipt at jeg allerede har mistet mye lengde!  Og jeg føler bare at jeg kan rette det for at det skal se bra ut.. NÅ ALLEREDE! og jeg så tydelig på festene at det hadde blitt mindre hår på dem da jeg heiste de opp igjen. Ganske frustrerende faktisk.. 

Og nå lurer jeg på om jeg ikke bare skal gå tilbake til HC hair sine 65 cm da jeg vet at det ikke røyter like mye! Men jeg lurer også på om det kan være noe galt med håret og hvordan det er festet fast i festene..

Er det noen som har erfaring med My Trendy Hair kanskje og har opplevd noe lignende? 😊

Tørr ikke å kjøpe Rapunzel sitt da jeg har vært så misfornøyd med tykkelsen på både halo og clip on extentions.. men ER det verdt pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...