AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #21 Skrevet 18. september 2023 Jeg måtte skru av varsler på telefonen, jeg har ikke overskudd til gruppechat. Det medfører at jeg må gå aktivt inn å sjekke. Så jeg ignorere alle like mye. Anonymkode: e25f2...21d 4
Januar2 Skrevet 18. september 2023 #22 Skrevet 18. september 2023 Noen ganger kan jo en slik gruppe være greit vedrørende praktisk info ang ett arrangement/selskap vi opprettet en gruppe i forbindelse med slektstreffet vi hadde i fjord, men den er ikke operativ nå. jeg har ikke behov for å være med i en chatte gruppe med bilder av dagens middag eller annet uinteressant, min far han ringer om det er noe evt sender melding, det være ang hvor han er men ingen utbroderinger, det klarer seg lenge men er greit å vite i tilfelle det skjer noe 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #23 Skrevet 18. september 2023 Jeg hater sånne grupper uansett hvilken plattform de er på! Har skrudd av varsler på alt, den ene har jeg tom lagt i spamfilteret til messenger, da kan jeg lese uten å lese🙊 det er gruppe til min stemor sin familie, ergo noe jeg absolutt ikke har interesse av! Anonymkode: 9160b...bf6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #24 Skrevet 18. september 2023 Hater. Så jeg meldte meg ut av slik familiegruppe. Kun teite gif osv de sendte. Og "hahaha" Anonymkode: fbe40...58a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå