AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #1 Del Skrevet 17. september 2023 Trenger noen solskinnshistorier her. Er ung, men vært prøver i 4 år. Har 3 SA og 1 MA bak meg. 1 IVF forsøk (som endte i MA) og nå negativt fryseforsøk. Mister alt håp. Kom med deres solskinnshistorier! Ønsker ikke å høre fra dere som ble gravide med engang. Anonymkode: 19c87...fe1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #2 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Trenger noen solskinnshistorier her. Er ung, men vært prøver i 4 år. Har 3 SA og 1 MA bak meg. 1 IVF forsøk (som endte i MA) og nå negativt fryseforsøk. Mister alt håp. Kom med deres solskinnshistorier! Ønsker ikke å høre fra dere som ble gravide med engang. Anonymkode: 19c87...fe1 4 år som prøver, 2 SA, 1MA, 1 EXU. 1 negativt ferskforsøkt, 3 negative fryst forsøkt, 3 avbrytte forsøk. Nå positivt frystforsøk i naturlig syklus. (Kan ikke utdype så mye mer da det ikke er ønskelig at gravide utbroderer i dette forumet) Anonymkode: a1292...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #3 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): 4 år som prøver, 2 SA, 1MA, 1 EXU. 1 negativt ferskforsøkt, 3 negative fryst forsøkt, 3 avbrytte forsøk. Nå positivt frystforsøk i naturlig syklus. (Kan ikke utdype så mye mer da det ikke er ønskelig at gravide utbroderer i dette forumet) Anonymkode: a1292...30c Gratulerer så masse! Må da være lov å utdype når tråden spesifikt er for det? 🙈 Anonymkode: 19c87...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #4 Del Skrevet 18. september 2023 Vi har forsøkt lenge! Etter 11 år klaffet det🥰 Anonymkode: 4799a...347 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #5 Del Skrevet 18. september 2023 Med førstemann hadde vi 12 inseminasjons forsøk, fordelt over nesten 4 år. Dette er over 16 år siden, den gangen kunne ikke lesbiske få hjelp i Norge, og prøverør var heller ikke et alternativ i Danmark. Det 12 forsøket var "siste sjanse", funket det ikke da ville vi vente et års tid, da det ville bli lov med prøverør i Danmark. Men, på forsøk 12 så ble jeg gravid. Med andremann fant vi ut at vi måtte starte i god tid, hvis det skulle ta like lang tid med andremann. Da ble jeg gravid på første forsøk! I perioden med de 12 forsøkene prøvde vi skylling i av eggstokker, bruk av medisin etc. etc. Men da jeg ble gravid var det uten noe "ekstra". Anonymkode: 004dc...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #6 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): 4 år som prøver, 2 SA, 1MA, 1 EXU. 1 negativt ferskforsøkt, 3 negative fryst forsøkt, 3 avbrytte forsøk. Nå positivt frystforsøk i naturlig syklus. (Kan ikke utdype så mye mer da det ikke er ønskelig at gravide utbroderer i dette forumet) Anonymkode: a1292...30c Det er lov å utbrodere i tråder hvor regelen ikke er noe annet. I Prøverør 2023 er det mange folk som sliter veldig og der er det greit å se an litt, lese HI. Ellers er det ikke et problem. Anonymkode: 9e720...a2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå