Lucy32 Skrevet 17. september 2023 #1 Del Skrevet 17. september 2023 (endret) Hei, Jeg er 17 dpo idag etter å ha satt inn 2 embryo den 2. sept. Fikk positiv test fra 11 dpo og har fått stigning på testene og positiv CB 2-3 uker i går morges. Jeg følte meg fin i hele går, men på kvelden begynte det å murre veldig. Det varte i hele natt og jeg fikk såpass vondt at jeg måtte ta Paracet. Vil si at det var ganske mye vondere enn hva jeg bruker å ha når jeg har mensen. Jeg hadde fått en del brun uflod og når jeg var på do så blødde jeg litt lett rosa. Jeg har vært helt sikker på at det var mensen som kom, men idag har blødningen stoppet og jeg har ikke vondt i magen lengre. Jeg tok ny test idag og vil si at den er like sterk som i går. Noen som har vært borti lignende? Jeg vet det er vanlig med blødning tidlig i graviditeten, men er det vanlig at murringene kan gjøre så vondt? Jeg går fortsatt på Lutinus og klinikken skal ringe i morgen for å høre hvilket resultat jeg har fått på testene, men vurdere å ringe de idag? Tusen takk for svar Endret 18. september 2023 av Lucy32 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #2 Del Skrevet 18. september 2023 Jeg vet ikke hva som er vanlige menssmerter for deg. Jeg testet positivt i går, 15 dpo. Natten før lå jeg våken med murringer. De var ikke verre enn de verste murringene jeg har hatt under/før mensen, men altså nok til å hilde meg våken. Det har riktignok roet seg ned i går og i dag. Jeg blødde ikle, men jeg har lest at blødning tidlig i svangerskapet ofte ikke er farlig. Jeg ville likevel tatt kontakt med klinikken, for man vet jo aldri. Og det er vondt å gå sånn og tenke ❤ Anonymkode: de22e...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå