Gå til innhold

Jeus gir autoritet til alle å helbrede

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

linsejesus skrev (1 time siden):

Ja, så om du ettergår noen av disse historiene, spesielt de mest spektakulære, så må det jo både styrke troen din og kanskje til og med overbevise andre om at dette faktisk skjer. Det bør være nok å ta av.

Ja men det er ikke nok. Bibelen sier at menneskets natur hater Gud, hater sannheten fordi det gjør mennesker ukomfortabel og irettesetter stoltheten.  Og bibelen sier at noen  mennesker tror ikke om di så ser det.  Altså fornekter det fordi vi fornekter gud. Fordi menneskers natur ikke liker sannheten ikke liker Gud.  Bibelen sier at noen mennesker hadde ikke trodd om dem så Jesus stå foran dem. Og det er jo akkurat det som skjer.

Anonymkode: 84fd3...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som kristen tror jeg ikke alle skal ikke være en håndspåleggende helbreder, men man kan hvis Gud vil det slik og alle kan be. 
Så står det vi har blitt tildelt ulike gaver. For de som lever i ånden.

Nådegaver.

Det kan være kunnskap, rettledelse, tjeneste, tolke ting, se ondskap, musikk og mye mer. 

Anonymkode: baeb3...498

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor mange er det da? Vis gjerne til kilder her, har ikke hørt så mye om det.

Anonymkode: 915de...f8c

Ikke tror at du kan høre om det på nyheter og i media styrt av satan. Verden vil ikke at Guds sannhet skal komme til lys. Bobby Connery helbredet en døende dame på sykehuset. Flere ganger har han gjort det og alle gangene har flere sykesøstre kommet til tro. Det er bare et eksempel. Dem fleste kommer til tro rundt om i verden spesielt muslimer ved at dem ser Guds mirakler. Derfor er det normalt å dra til Israel og andre muslimske land å helbrede på gatene for det er den eneste måten å åpne døren til muslimer. Jeg kjenner en som fikk tatoveringen sin på halsen fjernet av Gud under  voksen dåp for eksempel. Han merket ikke det før han kom hjem og så seg i speilet. Jeg fikk et sår på kneet mitt som ble så betent at det verket i hele beinet inni. Jesus helbredet det med en gang.  Folk har fått bein helbredet og metall ut av kroppen og legene har komt til tro ved å se bevis etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke tror at du kan høre om det på nyheter og i media styrt av satan. Verden vil ikke at Guds sannhet skal komme til lys. Bobby Connery helbredet en døende dame på sykehuset. Flere ganger har han gjort det og alle gangene har flere sykesøstre kommet til tro. Det er bare et eksempel. Dem fleste kommer til tro rundt om i verden spesielt muslimer ved at dem ser Guds mirakler. Derfor er det normalt å dra til Israel og andre muslimske land å helbrede på gatene for det er den eneste måten å åpne døren til muslimer. Jeg kjenner en som fikk tatoveringen sin på halsen fjernet av Gud under  voksen dåp for eksempel. Han merket ikke det før han kom hjem og så seg i speilet. Jeg fikk et sår på kneet mitt som ble så betent at det verket i hele beinet inni. Jesus helbredet det med en gang.  Folk har fått bein helbredet og metall ut av kroppen og legene har komt til tro ved å se bevis etterpå.

Det finnes vel media som ikke er styrt av satan også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja men det er ikke nok. Bibelen sier at menneskets natur hater Gud, hater sannheten fordi det gjør mennesker ukomfortabel og irettesetter stoltheten.  Og bibelen sier at noen  mennesker tror ikke om di så ser det.  Altså fornekter det fordi vi fornekter gud. Fordi menneskers natur ikke liker sannheten ikke liker Gud.  Bibelen sier at noen mennesker hadde ikke trodd om dem så Jesus stå foran dem. Og det er jo akkurat det som skjer.

Hva mener du med at det er akkurat det som skjer? Er det noen som har sett Jesus stå rett foran dem? Og så har de ikke trodd likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kan du gi noen kilder til disse helbredelsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

linsejesus skrev (1 time siden):

Hva mener du med at det er akkurat det som skjer? Er det noen som har sett Jesus stå rett foran dem? Og så har de ikke trodd likevel?

Ja noen forklarer det bort dem elsker syndene sine så mye at dem blir som farao. Fornektelse unskyldninget bortforklaringer. Et hardt hjerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja noen forklarer det bort dem elsker syndene sine så mye at dem blir som farao. Fornektelse unskyldninget bortforklaringer. Et hardt hjerte.

Jeg lurte på om du mener at Jesus faktisk, rent fysisk har vist seg for folk, og så tror de ikke likevel.

Farao er interessant forresten. Der står det jo veldig tydelig at det var Gud selv som forherdet hjertet hans så han ikke skulle la israelittene gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

linsejesus skrev (14 timer siden):

Jeg lurte på om du mener at Jesus faktisk, rent fysisk har vist seg for folk, og så tror de ikke likevel.

Farao er interessant forresten. Der står det jo veldig tydelig at det var Gud selv som forherdet hjertet hans så han ikke skulle la israelittene gå.

Nei det var ikke gud som forherdet hjertet hans som du  sier. Det var guds gjerninger guds mirakler som farao fikk se som forherdet hjertet hans han ville ikke godta det. Neste gang du leser hele moseboken så be hellige ånd om å veilede deg. Jesus veileder sinnet og besktytter mot løgn og forvirriing og distraksjoner fra mørke krefte.  se konteksten. Jeg lover deg du kommer til se et annet perspektiv som passer med hele konteskten. Fra start til slutt. Kontekstener er at gud prøvde å bevise til farao at det er gud som er sannheten med miraklene. Men faraao hadde et så hardt hjerte fra før av. Bibelen sier det er enklere for en kamel å gå igjennom et nåløye enn  at en rik kommer til guds rike. Farao ville ikke miste det han hadde han ville ikke ydmyke seg. Farao var en utrolig ond mann som ofret små barn til mammot for supernaturlig beskyttelse og makt Hans hjerte var så hardt at hver gang sannheten kom og traff hans hjerte måtte han gjøre hjertet sitt enda hardere for å ikke bli påvirket. Det står bibelen at det er lurt å følge gud og være klok fra ungdom av. Jo mer man gjør sitt hjerte hardt jo vanskeligere er det akseptere og tillate gud å gjør hjertet mykt igjenn fordi han tvinger ikke oss han redder ikke oss vedmindre det er våres vilje at det skal skje... før vi tar det første skrittet som farao ikke tok.  I di fleste tilfeller er det guds vilje å redde dem mest hardhjerta. Men i faraos tilfelle hadde hans tid rent ut. Hans tid var over hans siste sjangse var over.... derfor er det så viktig å omvende seg til gud så fort som mulig, dette et nødstilfelle uansett hvor gammel man er. Fordi hvert eneste menneske har blitt tildelt en tid her. Vi kan dø i søvne i natt.  La oss ikke gjør våres hjete hardt som farao. Man ka  skylde på gud å si det var han som forherdet hjertet men hanprøvde bare å vekke oss opp som med farao.  Charles finney har gode eksempler. Derek prince også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

linsejesus skrev (14 timer siden):

Fariseerne så også mangen mirakler og noen av dem begynner til å med å undre seg på om det faktisk kan være guds sønn. Men da jesus peker ut deres hykleri og stolthet blir dem fornæmet og ydmyket pågrunn av dem som sto rundt dem og hørte i tempelet forsto hva jesus mente. Selv om fariseerne undret seg og begynte å tro, gjorde dem sitt  hjerte hardt med sin egen fri vilje, med sin mennesklige natur fra satan. Satan hersker verden og er far til alle mennesker som ikke følger jesus. Var det jesus guds ånd som gjorde dems hjerte hardt? Eller var det Guds mirakler  og irettesettelse som gjorde deres hjerte hardt. Fordi menneskers natur HATER lyset hater sannheten som er kjærlighet guds knærlighet det gjør oss ukomfortable og sannhet gjør bokstaveligt vondt.  Vi elsker ondskap å løgn fra fødselen av. Derfor er guds ånd igjennom oss våres eneste håp til å omvende oss fra ondskapen. Fordi jesus elsket sannheten og lyset. Jesus hadde guds ånd i seg og ble perfekt sånn at gud kunne ofre han alstå seg selv i kjøttet for oss, det var det siste offeret. Jesus døde ikke i guds ånd derfor er guds ånd nå iblant oss og vi kan motta hans ånd som jesus gjorde og begynne å elske rettferdighet naturligt  og ikke være slave til synd mer og gå fra satans barn satans tjener kkøttets tjener til guds tjener.  Jesus sa ingen kommer til far uten gjennom meg. Omvend dere bli døpt i vann og den hellige ånd, han sa vi må gjør dette for å komme til guds rike. Første steget er å godta jesus inn å vårt hjerte sånn han kan begynne forvandlingen i oss og kan veilede oss i riktig retning. Etterpå vi har omvendt oss Da skal vi bli døpt i vann sånn at vi dør med jesus, blir begravd i vannet og gjennopstår slik som jesus når vi kommer opp av vannet, vi har da fått begravd vårt gamle selv og blitt et nytt menneske, våres fortid er slettet og tilgitt.  Slikt ser det da ut i åndeverdenen. Etter dåpen er vi ikke lenger slave til synd lenger lenkene er blitt kuttet og man føler ikke lenger bundet til verdslige begjær lenger og lengter etger å gjøre det gode. Vi føler oss FRIforførste gang! Vi får et nytt hjerte. Vi blir som batn igjenn. Etter dåpen av vann ber vi selv om å bli døpt av den hellige ånd og å,bli fylt med hans ånd det, er enda et steg i fornyelsen, da forandrer alt og da blir det bokstaveligt tortur å  synde. Man vil aldri synnde igjenn fordi det gjør vondt...  øynene våres blir åpnet. Og vi får spirituelle gaver, vi kan se i pnden, vi drømmer om ting som skal skje, vi kn vite fortiden til folk, vi hører gud klart detblir mye lettere å følge jesus og noe vi synes er kjekt noe vi vil bruke all våres tid på. før var synd behageligt og noe vi måtte gjøre som vi ikke hadde kontroll over. Jesus er vårt håp. Vi kan ikke komme til guds rike med våres egne krefter  brre via guds ånd gjennom oss. Han veileder vårt sinn våres tale og hva vi skal gjøre i hver en situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

linsejesus skrev (18 timer siden):

Ja Jesus har vist seg for folk Jesus viser seg mer for muslimer det virker som om han går litt ekstra frem for dem siden dem er så religiøse at det trengs et ekstra skritt mer for dem. han har stor nåde  For det er noen muslimer som ikke ville godta at det var Jesus. at Jesus var sannheten dem tror bare Jesus er en profet.dem tør ikke å tro det i frykt for å bli drept av muslimer. Altså valgte å ikke tro. Men det er sjeldent. Da kan man sammenligne det med farao. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Nei det var ikke gud som forherdet hjertet hans som du  sier. Det var guds gjerninger guds mirakler som farao fikk se som forherdet hjertet hans han ville ikke godta det.

Det var egentlig ikke dette jeg ville diskutere, men det er et interessant sidespor. Bibelen gir lite støtte til ideen om fri vilje og desto mer til Guds styring. Akkurat når det gjelder Farao er det i alle fall ingen tvil om at hele greia var Guds verk, for å statuere et eksempel:

2 Mos 4:21 Da sa Herren til Moses: «Når du kommer tilbake til Egypt, se da til at du gjør alle de undrene for farao som jeg har lagt i din hånd. Men jeg vil gjøre hans hjerte ubøyelig, så han ikke lar folket dra.

2 Mos 14:4 Jeg vil gjøre faraos hjerte ubøyelig, så han setter etter dem. Da skal jeg vise min herlighet på farao og hele hans hær.

2 Mos 14:8 For Herren gjorde hjertet til farao, kongen i Egypt, ubøyelig, så han satte etter israelittene. Men israelittene dro ut med løftet hånd.

2 Mos 7:3 Jeg vil gjøre faraos hjerte hardt. Jeg vil gjøre mange tegn og under i Egypt

2 Mos 9:12 Men Herren gjorde faraos hjerte ubøyelig, og han hørte ikke på dem, slik Herren hadde sagt til Moses.

2 Mos 10:1 Herren sa til Moses: «Gå til farao! Det er jeg som har gjort hjertene harde, både i ham og i tjenerne hans, for at jeg skal gjøre disse tegnene blant dem

Og det er flere eksempler både i historien om Farao vs. Israelittene og mange andre steder i bibelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, AnonymBruker said:

Ja Jesus har vist seg for folk Jesus viser seg mer for muslimer det virker som om han går litt ekstra frem for dem siden dem er så religiøse at det trengs et ekstra skritt mer for dem. han har stor nåde  For det er noen muslimer som ikke ville godta at det var Jesus. at Jesus var sannheten dem tror bare Jesus er en profet.dem tør ikke å tro det i frykt for å bli drept av muslimer. Altså valgte å ikke tro. Men det er sjeldent. Da kan man sammenligne det med farao. 

Det høres for meg ut som flere av de vandrehistoriene jeg hørte (og viderebrakte) da jeg var troende. Når jeg ser tilbake hadde jeg nok en viss bismak av å gi Gud så mye ære for ting jeg ikke egentlig kunne være sikker på at han hadde noe med å gjøre. Skjedde det noe bra, var vi raske til å gi Gud æren for det, helt uten tanke for at ting kan være tilfeldigheter, for ikke å snakke om ønsketenkning.

Jeg har også sett folk kaste krykkene, og delt det videre som om det var et bevis på at folk ble helbredet. Men jeg kjente ikke personen som kastet krykkene på scenen, jeg ignorerte at de fleste som bruker krykker er i stand til å gå noen steg uten, jeg brydde meg aldri med å sjekke hvilken sykdom det var snakk om eller om personen faktisk var - og forble - helbredet. Dette var ikke unikt for meg, det var noe vi alle gjorde. Og i likhet med deg nå så kunne vi ikke gi noen ordentlige, håndfaste kilder på at disse helbredelsene faktisk skjedde. Det er alltid bare vandrehistorier, og jo lenger unna de er i tid og rom, dess større er miraklene. Gud kan vekke folk fra de døde, men det skjer bare i Afrika. "Fordi de er mer åpne for sånt der," er en vanlig forklaring.

Jeg er som sagt ikke ute etter å ta troen fra noen. Men igjen vil jeg oppfordre deg til å være helt ærlig, med deg selv og andre. Hvor mange helbredelser har du egentlig grunnlag for å tro på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

linsejesus skrev (11 timer siden):

Det var egentlig ikke dette jeg ville diskutere, men det er et interessant sidespor. Bibelen gir lite støtte til ideen om fri vilje og desto mer til Guds styring. Akkurat når det gjelder Farao er det i alle fall ingen tvil om at hele greia var Guds verk, for å statuere et eksempel:

2 Mos 4:21 Da sa Herren til Moses: «Når du kommer tilbake til Egypt, se da til at du gjør alle de undrene for farao som jeg har lagt i din hånd. Men jeg vil gjøre hans hjerte ubøyelig, så han ikke lar folket dra.

2 Mos 14:4 Jeg vil gjøre faraos hjerte ubøyelig, så han setter etter dem. Da skal jeg vise min herlighet på farao og hele hans hær.

2 Mos 14:8 For Herren gjorde hjertet til farao, kongen i Egypt, ubøyelig, så han satte etter israelittene. Men israelittene dro ut med løftet hånd.

2 Mos 7:3 Jeg vil gjøre faraos hjerte hardt. Jeg vil gjøre mange tegn og under i Egypt

2 Mos 9:12 Men Herren gjorde faraos hjerte ubøyelig, og han hørte ikke på dem, slik Herren hadde sagt til Moses.

2 Mos 10:1 Herren sa til Moses: «Gå til farao! Det er jeg som har gjort hjertene harde, både i ham og i tjenerne hans, for at jeg skal gjøre disse tegnene blant dem

Og det er flere eksempler både i historien om Farao vs. Israelittene og mange andre steder i bibelen.

Uansett hvs guds vilje er endrer det ikke sannheten. Vår egen stolthet endrer ikke våres skjebne. Vi må derfor vi må frykte gud. Det hjelper ikke å ikke like det han gjør fordi vi ikke forstår. Er så mangen som forlater sin tro fordi dem mener å em vet berde enn sin egen skaper. Det er som barn som skal gjøre slik dem vil og mener det og det er ondt og ikke lyer sin far.  Gud er ikke ond vi er ond som utnytter våres fri vilje til å gjøre lndy. Gus vil ikke ha roboter han vil ha mennesker som elsker han med sin frie vilje. Gud gjør ikkehjertene til folk harde som ved farao. Det er mye hn har gjort bare en gang for å redde resten av menneskeheten. Og hva vet vi om faraos tid hadde gått ut. Da hadde gud all rett til å gjøre dette.  Dette kriver jeg hvos du tror at gud gjorde dette. Jeg vet et står det. Men jeg tror ikke et er det det betyr. Hans tegn gjorde faraos hjerte hardt. Han nevner også han skal gjøre faraos hjerte hardt ved å vise tegn.  Harden på gresk  betyr strenghten. Så det er jo noe å tenke på i seg selv.  Gud viste at hans hjerte ville bli hadt hvis han ikke godtok guds mirakler. Gud vet fremtiden. Det er to muligheter han vet kan skje ut i fra våres fri vilje et goe eller et onde. Faraos hjerte vR så hardt fra før av at gud visste han kom til å velge det onde igjenn ve å hedre sitt get hjerte.  Et eksempel er at jeg fornærmer deg med et ord. Men fraa din sin side sier du at jeg fornærmet deg når det vr du som valgte å reagere på den måten. Det samme sier gud her.  Det er en grunn til at så mangen mennesker hater kristenommen hater gud. Fordi dem gjør dems eget hjerte hardt slik som farao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

linsejesus skrev (12 timer siden):

Det høres for meg ut som flere av de vandrehistoriene jeg hørte (og viderebrakte) da jeg var troende. Når jeg ser tilbake hadde jeg nok en viss bismak av å gi Gud så mye ære for ting jeg ikke egentlig kunne være sikker på at han hadde noe med å gjøre. Skjedde det noe bra, var vi raske til å gi Gud æren for det, helt uten tanke for at ting kan være tilfeldigheter, for ikke å snakke om ønsketenkning.

Jeg har også sett folk kaste krykkene, og delt det videre som om det var et bevis på at folk ble helbredet. Men jeg kjente ikke personen som kastet krykkene på scenen, jeg ignorerte at de fleste som bruker krykker er i stand til å gå noen steg uten, jeg brydde meg aldri med å sjekke hvilken sykdom det var snakk om eller om personen faktisk var - og forble - helbredet. Dette var ikke unikt for meg, det var noe vi alle gjorde. Og i likhet med deg nå så kunne vi ikke gi noen ordentlige, håndfaste kilder på at disse helbredelsene faktisk skjedde. Det er alltid bare vandrehistorier, og jo lenger unna de er i tid og rom, dess større er miraklene. Gud kan vekke folk fra de døde, men det skjer bare i Afrika. "Fordi de er mer åpne for sånt der," er en vanlig forklaring.

Jeg er som sagt ikke ute etter å ta troen fra noen. Men igjen vil jeg oppfordre deg til å være helt ærlig, med deg selv og andre. Hvor mange helbredelser har du egentlig grunnlag for å tro på?

Jeg har sett mirakler personligt. I min menighet helbreder dem folk sånn dem kan komme til tro, dem helbreder  fremmede som vi aldri har møtt før og olk vi kjenner.  Jesus har helbredet min betemor fr diabetes. Altså det er en ting å se videoer og en annen ting å oppleve det selv som helt normalt. Hvis du omvender deg  blir døpt og ber gud om gaven og tror på hans  løfte om det så får du det simpelt.  Jeg trenger ikke bevise deg noen ting jeg. Jeg ber deg bare om du er villig til å motta den gaven selv i tro. Hvis man tror så gjør man det første om å omvende seg. Definisjon av tro er noe man gjør ikke noe man tenker.Hvis du lurer på hvordan du gjør dette  annbefaler deg joe sweet fra shekinah worship center. Derek prince.  Charles finney. Bobby conner. David wilkerson.  Har du noen helseplager? Kanskje jeg kan prøve å be for deg. Jeg sier ikke at det går vekk med engang. For når vi ber går det ikke like fort som når vi legger på hender som oftest men er fortsatt jesus som helbreder deg.  Åsså annbefaler jeg di nyeste videoene fra shekinah worship center med bobby conner det er både underholdende og interresant å høre hans historier. Det er langt ifra et bevis men åpner opp nysjerrigheten til å utforske selv videre. Jeg personligt liker ikke å se gudtjeneter . Men disse vieoene av bobby conner fra shekinah worship center på youtube er veldig unerholdende oppfløftende mye humor da kan du høre hans testimonier uten å kjede deg ihjel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har sett mirakler personligt. I min menighet helbreder dem folk sånn dem kan komme til tro, dem helbreder  fremmede som vi aldri har møtt før og olk vi kjenner.  Jesus har helbredet min betemor fr diabetes.

Hadde hun diabetes 1, og nå trenger hun ikke å bruke medisin lenger? Jeg vil anbefale deg å sjekke historien om din bestemor. Som sagt, hvis det faktisk skjedde må det være trosstyrkende. Hvis ikke, er det å håpe at du ikke lenger vil bruke det som eksempel på Guds kraft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

linsejesus skrev (14 minutter siden):

Hadde hun diabetes 1, og nå trenger hun ikke å bruke medisin lenger? Jeg vil anbefale deg å sjekke historien om din bestemor. Som sagt, hvis det faktisk skjedde må det være trosstyrkende. Hvis ikke, er det å håpe at du ikke lenger vil bruke det som eksempel på Guds kraft.

Har du noen kroniske plager eller sykdom ? Er du åpen for at jeg kan be for deg? Poenget med helbredelse er å styrke tro det er Jesus sitt bevis for at han enda lever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har du noen kroniske plager eller sykdom ? Er du åpen for at jeg kan be for deg? Poenget med helbredelse er å styrke tro det er Jesus sitt bevis for at han enda lever.

Av nysgjerrighet, hva unnskyldningen om vedkommende som bes for ikke merker noe bedring? Du må gjerne be for meg i hvert fall, for jeg er oppriktig nysgjerrig på og åpen for om det kan virke, selv om jeg i utgangspunktet ikke tror. Har hatt kroniske rygg, nakke og kjeveplager i seks år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Av nysgjerrighet, hva unnskyldningen om vedkommende som bes for ikke merker noe bedring? Du må gjerne be for meg i hvert fall, for jeg er oppriktig nysgjerrig på og åpen for om det kan virke, selv om jeg i utgangspunktet ikke tror. Har hatt kroniske rygg, nakke og kjeveplager i seks år.

Kan du gi meg ditt fornavn? Det er bare for å kunne be mer effektivt og huske hvem du er fordi jeg ber for andre også. Om du tror eller ikke har ingenting å si. Om du ikke blir helbredet innen en uke eller en måned har ingenting å si. om du mister håp har ingenting å si på utkommet. Hvis jeg tror og ber skal det skje fordi det er Guds løfte. det er det viktigste. viktigste i denne situasjonen er at du minnes på Jesus når du blir helbredet. Husk du har allerede banket på Jesus sin dør nå. Jeg annbefaler deg og lese bibelvers om Jesus og hans disiplers helbredelser. Du kan søke det opp på nettet.  Hans ord lever og mater sjelen. han ord helbreder til å med og renser sjelen i den spirituelle verden.  Du vet kanskje allerede at den spirituelle verden eksisterer. Be om at den hellige ånd skal veilede ditt sinn og ditt hjerte når du leser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...