AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #41 Del Skrevet 16. september 2023 Jeg har opplevd aggressive menn, som regel er det de selv som har gjort noe galt (feks ikke overholdt vikeplikt), men ikke vold. Har også opplevd fulle menn som slår i bilen eller stanser foran og blotter seg. En venninne opplevde en mann som stanset og forsøkte å få opp døra hennes, men den var låst og hun klarte å kjøre fra ham. Jeg hadde låst dørene, ringt politiet og forsøkt å rømme. Anonymkode: b5d64...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #42 Del Skrevet 16. september 2023 Jeg er mann og har aldri opplevd noe slikt, men vet om kvinner, og har har sett én kvinne, som har blitt offer for road rage. Folk som ikke klarer å styre temperamentet sitt i trafikken, bør miste førerkortet og få tvangsbehandling! Anonymkode: abed4...2fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 16. september 2023 #43 Del Skrevet 16. september 2023 Ang diskusjonen om kultur; det må være lov til å si at noe har skjedd med norsk kjørekultur de siste 20 åra. Har som sagt ikke opplevd det som er tema i ts, men en mer aggressiv kjørestil er kommet til Norge. Det tutes bla mer, vikeplikt overholdes ikke og jeg har lagt merke til at en viss gruppe sjåfører ikke er så nøye med å følge fex skiltregler som innkjøring forbudt. Regler for bruk av blinklys er det også mange som driter i. Det er ikke rasistisk å slutte at den høye innvandringen vi har fra land med en helt annen kultur og kjøreopplæring merkes, for å si det forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 16. september 2023 #44 Del Skrevet 16. september 2023 Ryddet for brukerdebatt og svar til det. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 19. september 2023 #45 Del Skrevet 19. september 2023 On 9/16/2023 at 9:01 PM, AnonymBruker said: Han var rolig først, og banket på vinduet. Men ingen av de burde åpnet. Venninne nr 2 trodde det var sivilt politi som stoppet henne, derfor turte hun ikke kjøre videre. Begge er gode sjåfører, jeg har sittet på med de flere ganger. Anonymkode: 7e905...a53 Det å "dælje til noen" med en flaske gjennom et bilvindu er faktisk ikke så enkelt, med mindre vinduet var helt åpent og hun stakk hodet ut i vindusåpningen. At du har opplevd dette flere ganger tror jeg ikke på, eller så har du en tendens til å lage situasjoner. Dette har du nok bare sett på tiktull. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #46 Del Skrevet 20. september 2023 Dashboard camera som brukes til bevisførsel. Om det blir henlagt da, gå til media. Anonymkode: 8f4ef...087 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #47 Del Skrevet 20. september 2023 Er enig med Mr.Tiuren lenger oppe her, jeg tror ikke på et sekund at det har skjedd at menn driver og stopper kvinner i trafikken, for å så slå dem. Det skjer i så fall ikke så ofte somm du hevder, for da hadde flere lagd en sak ut av det og opprettet ulike tiltak for å forebygge vold i trafikken mot kvinner. Hva er dette for noe tull😂😂 Anonymkode: e7a36...23f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #48 Del Skrevet 20. september 2023 Det er så liten sannsynlighet for at slitk skal skje at det er en ekstrem tilfeldighet at du kjenner to tilfeller. Altså er angsten din fullstendig irrasjonell. (Jeg skjønner heller ikke helt hvordan man greier å slå noen som er inni en bil med en flaske, men la gå.) Har kjørt mye i Oslo, og kun opplevd en voldsepisode, da en jeg var sammen med hoppet ut av bilen og skreik til en fyr, og fikk seg en på trynet. Det jeg derimot har opplevd et par ganger er at middelaldrende menn kommer og kakker på ruta og skal fortelle meg hvorfor jeg ikke kan stå der jeg står, men da har jeg bare fortalt dem hvorfor de tar feil, og med en gang de innser at de har feiltolket et skilt eller en regel forsvinner de ganske fort. Bilen jeg har nå låser automatisk dørene under kjøring, er ganske fornøyd med den funksjonen, ruller bare vinduet ned noen cm dersom noen banker på. Anonymkode: 5c696...550 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. september 2023 #49 Del Skrevet 23. september 2023 Jeg hadde slått tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå