AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #1 Del Skrevet 16. september 2023 Dette har skjedd flere jeg kjenner, og jeg tør ikke kjøre bil pga det. Han ene slo til venninna mi med en flaske, pga det var kø og han mente hun var treig. Men hun var jo i kø selv. Hun ble veldig perpleks og anmeldte mannen, men det ble dsv henlagt. En annen jeg kjenner fikk høre at hun kjørte for sakte (hun fulgte fartsgrensa) og ble kalt en dum fitte og fikk en ørefik. Og folk lurer på hvorfor jeg ikke tør å kjøre bil?! Dere damer som kjører bil, har dere med noen form for våpen/selvforsvar? Jeg er livredd heterofile menn, så sinte og aggressive i trafikken Anonymkode: 7e905...a53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #2 Del Skrevet 16. september 2023 Hvorfor faen åpner man vinduet/dører for sånne?! Har kjørt bil i 15 år inn og utland og aldri opplevd dette Anonymkode: 19e07...469 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 16. september 2023 #3 Del Skrevet 16. september 2023 Har det skjedd flere du kjenner? 😳 Jeg har virkelig aldri hørt om noen som har opplevd dette… hvor i alle dager bor du? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #4 Del Skrevet 16. september 2023 Hvordan fikk de til å slå dem hadde de vinduene åpne? Eller slo de bilen? Man må jo ha låste dører og lukkede vinduer. Anonymkode: be801...1d6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #5 Del Skrevet 16. september 2023 Hadde aldri tatt ned vinduet for en slik, døra er alltid låst og så... Men jeg synes det er rart at du kjenner så mange som opplever slikt. Kjenner flere som kjører mye hver dag og de har aldri slike historier. Anonymkode: 066a7...8ae 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #6 Del Skrevet 16. september 2023 Har heller aldri hørt om noen som har opplevd fysisk vold sånn annet enn en gang jeg leste i nyhetene om det, da var det vel en alvorlig hendelse ved Jernbanetorget på natta? Men mannen opplevde en fyr som gikk ut av bilen og kjeftet på noen (husker ikke om det var på han eller en foran) men ikke noe fysisk da bare gikk ut og veivet med armene og ropte og så gikk tilbake. Var en situasjon i et kryss der noen hadde kjørt dumt og sto fast og sperret for noen så var kanskje berettighet men det var jo ikke med vilje og ikke noe som kunne bli løst av kjefting liksom. Anonymkode: be801...1d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 16. september 2023 #7 Del Skrevet 16. september 2023 Aldri hørt om. Dessuten, bare ikke rull ned vinduet eller åpne døra når fremmede tar kontakt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #8 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor faen åpner man vinduet/dører for sånne?! Har kjørt bil i 15 år inn og utland og aldri opplevd dette Anonymkode: 19e07...469 Han var rolig først, og banket på vinduet. Men ingen av de burde åpnet. Venninne nr 2 trodde det var sivilt politi som stoppet henne, derfor turte hun ikke kjøre videre. Begge er gode sjåfører, jeg har sittet på med de flere ganger. Anonymkode: 7e905...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #9 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan fikk de til å slå dem hadde de vinduene åpne? Eller slo de bilen? Man må jo ha låste dører og lukkede vinduer. Anonymkode: be801...1d6 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde aldri tatt ned vinduet for en slik, døra er alltid låst og så... Men jeg synes det er rart at du kjenner så mange som opplever slikt. Kjenner flere som kjører mye hver dag og de har aldri slike historier. Anonymkode: 066a7...8ae Vet ikke hvordan det er med nyere biler men da jeg tok lappen for 15 år sidenså fikk vi beskjed av kjørelærer å ikke låse dører i tilfelle ulykke. Anonymkode: 19e07...469 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #10 Del Skrevet 16. september 2023 Fjugur skrev (3 minutter siden): Har det skjedd flere du kjenner? 😳 Jeg har virkelig aldri hørt om noen som har opplevd dette… hvor i alle dager bor du? Oslo og Asker bor disse damene. Mange aggressive menn i dette området dsv. Er så kjipt for jeg vil virkelig begynne å kjøre igjen, men jeg takler ikke når folk skriker til meg.. tror jeg hadde fått sammenbrudd da. Derfor går ikke kjøreangsten min over heller når jeg hører om sånt! Anonymkode: 7e905...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #11 Del Skrevet 16. september 2023 Blåttvann skrev (2 minutter siden): Aldri hørt om. Dessuten, bare ikke rull ned vinduet eller åpne døra når fremmede tar kontakt. Hva hvis noen slår i panseret på bilen da? Det skjer det og.. Anonymkode: 7e905...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 16. september 2023 #12 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oslo og Asker bor disse damene. Mange aggressive menn i dette området dsv. Er så kjipt for jeg vil virkelig begynne å kjøre igjen, men jeg takler ikke når folk skriker til meg.. tror jeg hadde fått sammenbrudd da. Derfor går ikke kjøreangsten min over heller når jeg hører om sånt! Anonymkode: 7e905...a53 Jeg bor i samme område, har aldri opplevd noe slikt… ei heller har jeg hørt om at det har skjedd. mulig en avisartikkel nevnte det for mange år siden… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #13 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan fikk de til å slå dem hadde de vinduene åpne? Eller slo de bilen? Man må jo ha låste dører og lukkede vinduer. Anonymkode: be801...1d6 Se forklaring lenger ned. Han ene banket på venninna mi sitt vindu og var først rolig. Så dro han fram en flaske og dælja til henne, dette var på Storo-senteret en hektisk lørdag. Hun stod selv i kø og ventet på ledig parkeringsplass. Jeg har sett anmeldelsen så vet det er sant. Hva er galt med sånne menn? Og hvorfor kan de ikke ta et kurs i sinnemestring istedet for å slå? Anonymkode: 7e905...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 16. september 2023 #14 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva hvis noen slår i panseret på bilen da? Det skjer det og.. Anonymkode: 7e905...a53 Da kjører man! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #15 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva hvis noen slår i panseret på bilen da? Det skjer det og.. Anonymkode: 7e905...a53 Ring politiet! Anonymkode: 19e07...469 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #16 Del Skrevet 16. september 2023 Du kan jo låse døren på bilen hvis du er redd noen kommer inn å slår deg? Det var fast prosedyre på beryktede og skikkelig lugubre steder i USA. Har aldri hørt om det i Oslo/Asker. Bor der selv Anonymkode: 022e9...b61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #17 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Se forklaring lenger ned. Han ene banket på venninna mi sitt vindu og var først rolig. Så dro han fram en flaske og dælja til henne, dette var på Storo-senteret en hektisk lørdag. Hun stod selv i kø og ventet på ledig parkeringsplass. Jeg har sett anmeldelsen så vet det er sant. Hva er galt med sånne menn? Og hvorfor kan de ikke ta et kurs i sinnemestring istedet for å slå? Anonymkode: 7e905...a53 Psykopat...! Anonymkode: 19e07...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 16. september 2023 #18 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Se forklaring lenger ned. Han ene banket på venninna mi sitt vindu og var først rolig. Så dro han fram en flaske og dælja til henne, dette var på Storo-senteret en hektisk lørdag. Hun stod selv i kø og ventet på ledig parkeringsplass. Jeg har sett anmeldelsen så vet det er sant. Hva er galt med sånne menn? Og hvorfor kan de ikke ta et kurs i sinnemestring istedet for å slå? Anonymkode: 7e905...a53 Jeg håper dette ble anmeldt, dette er IKKE vanlig oppførsel og det er ingen grunn til å være redd for å kjøre bil av den grunn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #19 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan jo låse døren på bilen hvis du er redd noen kommer inn å slår deg? Det var fast prosedyre på beryktede og skikkelig lugubre steder i USA. Har aldri hørt om det i Oslo/Asker. Bor der selv Anonymkode: 022e9...b61 Og monter kamera Anonymkode: 022e9...b61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #20 Del Skrevet 16. september 2023 Jeg kjører hver dag, og har aldri opplevd lignende selv, og kjenner heller ingen som har opplevd noe slikt. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva hvis noen slår i panseret på bilen da? Det skjer det og.. Anonymkode: 7e905...a53 Det skjer ikke noe farlig om noen slår på panseret. Lager de bulk, må man kanskje ut med en liten egenandel for å få fikset det. Man ringer uansett politiet om noen står og er aggressive utenfor bilen. Jeg har aldri dørene låst, men hadde selvfølgelig låst om jeg så sjåføren bak meg komme stormende ut av bilen mot meg. At folk slår ned andre i trafikken, er heldigvis ikke et vanlig fenomen i Norge, og er derfor ikke noe man trenger å bekymre seg over. Anonymkode: b330d...927 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå