Gå til innhold

EL etter SA?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Har lest meg gjennom mange innlegg men blir ikke helt klok, håper noen kan svare 🙂 

Hadde SA nå i slutten av august i uke 8. Tok utskraping og har sluttet å blø nå 14 dager etter SA startet. Har positiv graviditetstest og positiv EL test to dager på rad nå. Ville dere ha fortsatt å teste og om EL blir svakere så har jeg hatt EL nå? Har hatt typiske EL tegn som blank utflod. Burde ikke graviditetstesten vært veldig svak eller negativ for å kunne bli gravid nå? 

Takk for svar❤️

Anonymkode: 39a35...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ingen svare deg på. Hcg synker ulikt hos alle, EL kommer tilbake ulikt hos alle.. 

Anonymkode: dca9b...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok gjettet på at de positive testene skyldes at HCG ikke har sunket helt ennå. For meg tok det 6 uker etter abort og utskrapning i uke 8 til HCG var under 5. eggløsningstesten kan også være positiv pga høy HCG. Men fortsett å teste med graviditetstester for å se om den blir kraftigere eller svakere.

Svaret på om du har hatt eggløsning nå vet du ikke sikkert før om to uker, ved enten at du får mens eller er gravid. Men test gjerne videre med graviditetstest noen ganger så du vet om det er ny elle «gammel» graviditet på det tidspunktet 😊

Anonymkode: f1eeb...482

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Skal ta gravidtest om en uke ca så satser jeg på at den er negativ. Og om jeg har hatt EL bør jo den testen også bli negativ om noen dager..

Anonymkode: 39a35...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...