Gå til innhold

Hva er det egentlig kommunalministeren har gjort galt?

Madame Butterfly

Anbefalte innlegg

Slik jeg forstår det så har denne Sigbjørn Gjeldsvik danset tett og kysset med tunge med en samtykkende voksen kvinne, på en sommerfest. 

Eller er det noe jeg går glipp av her? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner heller ikke hvorfor dette får oppmerksomhet. Det er bagateller, og sånt som kan skje på en sommerfest. Tullete å bruke spalteplass på dette. For meg blir det som å skrive om at han spiser makrell i tomat på brødskiva.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (5 minutter siden):

Han er i en maktposisjon overfor henne

Men det var frivillig og helt uproblematisk for henne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (8 minutter siden):

Han er i en maktposisjon overfor henne

Men bare det at dette har kommet fram? Tullete. Dama har ikke noe problemer med dette, så dette er andre rundt som har plapra og tipset avisene.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (1 minutt siden):

Men det var frivillig og helt uproblematisk for henne.

visp skrev (Akkurat nå):

Men bare det at dette har kommet fram? Tullete. Dama har ikke noe problemer med dette, så dette er andre rundt som har plapra og tipset avisene.

Ja, jeg er enig i at det ikke er noe overvettes stort problem dette ift alt annet som er kommet frem i det siste

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Offeret" er godt voksen og sier det er uproblematisk.

Jeg vil si han utviste dårlig dømmekraft fordi det tar seg dårlig ut. Det er ikke ulovlig å kline med en underordnet. Det er kun ulovlig hvis man utnytter makten til å få kline. Bare slå det opp.

Anyways: Varslerne her rammer "offeret" som systemet er ment å hjelpe. Jeg ser absolutt ingen verdens grunn til at de skal få lov til å være anonyme.

Det er ikke modig å varsle anonymt på vegne av noen som ikke ønsker det. Det er bare feigt og usselt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (3 timer siden):

For meg blir det som å skrive om at han spiser makrell i tomat på brødskiva.

Å spise makrell i tomat er slettes ikke uproblematisk. Tenk på den stakkars makrellen som må bøte med livet :gråter:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (22 minutter siden):

Å spise makrell i tomat er slettes ikke uproblematisk. Tenk på den stakkars makrellen som må bøte med livet :gråter:

Jeg har fortært den ene etter den andre gjennom livet:) Har blitt endel død og elendighet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojjda! Med tunge også? Nei... Altså...  Det får da være grenser! Og de burde gå ved "L2L" (altså leppe til leppe), og om vi skal snakke om "arena" - så er ikke dansegulv akkurat anstendig heller...  Jeg er ikke kjent med saken i seg selv , men om jenten var under 34 så er jo dette helt klart et "maktovergrep". 

Gapestokk, kanskje? :vetikke: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (11 minutter siden):

Jeg har fortært den ene etter den andre gjennom livet:) Har blitt endel død og elendighet.

Da skjønner jeg godt at Jonas Gahr Støhre droppet å tilby deg stilling som statsråd. Det hadde blitt Watergate når journalistene fant det ut  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en parodi til slutt..... at dette blir dratt så langt og tatt så alvorlig er et hån mot alle de ekte "me too" sakene der ute.... 

Men sånn er det alltid, problemer blir belyst, så blir det dratt for langt, folk blir lei og det blir latterliggjort, og mye av fremskrittene som er blitt gjort er forgjeves. Går igjen overalt syns jeg, feminisme, pride, metoo osv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...