Hareena Skrevet 15. september 2023 #1 Del Skrevet 15. september 2023 (endret) Jeg leste Abid Rajas bok «Min skyld» med stor interesse og fikk veldig respekt for ham som menneske. Året etter gir søstera ut bok og året deretter, i år, gir kona hans, Nadia Ansar også ut bok. Altså Raja, Rajas søster og Rajas kone gir ut hver sin bok i løpet av tre år. Hva er dette for noe? Krise i Norges største forlag? God kommersiell teft i slekta? Eller er de viktige stemmer fra et miljø med for sterk sosial kontroll? Selv synes jeg det holder nå, hva mener dere? Endret 15. september 2023 av Hareena 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #2 Del Skrevet 15. september 2023 Jeg mener at de fortsetter å gi ut «litteratur» takket være folk som deg, som faktisk kjøper slikt vrøvl 😜 Anonymkode: c8e87...fe4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #3 Del Skrevet 15. september 2023 Høre både Raja og søster sin historie om sin oppvekst i det miljøet de er oppvokst i synes jeg er interessant. Og kona nå kommer ut med hvordan det var å leve med Raja mens han ble mer og mer preget av sin kultur er noe jeg vil finne interessant. Første skikkelige innblikk i hvordan det var pg vokse opp med den bakgrunnen i den tiden de gjorde. Anonymkode: 8d26d...fe4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #4 Del Skrevet 15. september 2023 Det alltid bra å publisere bøker. Neste i rekka blir vel en bok av nevøen. Synes det bare er fint. Men ikke alle bøker trenger å omtales i riksmediene. Det er mediene som skyld i overeksponeringen. Det er bare fint at bøkene skrives, publiseres og er tilgjengelig for kommende generasjoner. Anonymkode: d2460...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #5 Del Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg mener at de fortsetter å gi ut «litteratur» takket være folk som deg, som faktisk kjøper slikt vrøvl 😜 Anonymkode: c8e87...fe4 Du viser i såfall til at du ikke har lest de. For vrøvl vil jeg ikke kalle arnemishandling for eksempel. Anonymkode: 8d26d...fe4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 15. september 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 15. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg mener at de fortsetter å gi ut «litteratur» takket være folk som deg, som faktisk kjøper slikt vrøvl 😜 Anonymkode: c8e87...fe4 Hvor i min tekst står det har jeg har brukt en eneste krone på disse bøkene? Du er kanskje ukjent med konseptet bibliotek(app). Endret 15. september 2023 av Hareena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 15. september 2023 #7 Del Skrevet 15. september 2023 Men det er da ingen som tvinger deg til å kjøpe eller lese disse bøkene. Noen syntes det er interessant, andre syntes det er mye. Jeg tenker at det blir gitt ut altfor mye kokebøker, men kunne aldri falt meg inn å lage en tråd om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 15. september 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 15. september 2023 Ha, ha tråden min om litteratur og bokutgivelser ble flyttet til «rampelyset»! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 15. september 2023 #9 Del Skrevet 15. september 2023 Du trenger jo ikke lese disse bøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 15. september 2023 #10 Del Skrevet 15. september 2023 De har et unit norsk-pakistansk perspektiv. De er villig til å utlevere for å forbedre. Det er kult etter min mening. Jeg har hørt diverse intervjuer med dem alle og det holdt egentlig. Men jeg har hatt med det norsk-pakistanske miljøet å gjøre som skoleelev i mange år og synes bøkene er viktig (Generelt hyggelig folk, misforstå meg rett) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 15. september 2023 #11 Del Skrevet 15. september 2023 Temaene de skriver om og perspektivet de har, er viktig og riktig å få ut, gjerne i bokform. Jeg håper neste bok er mer velskrevet enn det som har kommet hittil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettrollet Skrevet 15. september 2023 #12 Del Skrevet 15. september 2023 Nadia Andsar er jo superinteressant. Hun er psykolog itillegg til å ha vært midt oppe i det Abid og søsteren har vært igjennom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå