Gå til innhold

Erna Solberg gift med daytrader

keops

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Refreng
2 minutter siden, Lawyam said:

Hahaha.

Disse tingene er bare toppen av isberget. Norge er råttent korrupt. Nordmenn har bare sovet i timen. Nordmenn har vært for fornøyde og ikke fulgt med eller brydd seg så mye om politikk. Det gir grobunn for korrupsjon og politikere som meler egen kake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Refreng skrev (3 minutter siden):

Hahaha.

Disse tingene er bare toppen av isberget. Norge er råttent korrupt. Nordmenn har bare sovet i timen. Nordmenn har vært for fornøyde og ikke fulgt med eller brydd seg så mye om politikk. Det gir grobunn for korrupsjon og politikere som meler egen kake.

Ja, uggent.

Denne journalisten har et poeng ang hennes 'habilitets-håndteringer'. Det er tydelig at det ikke 'bare er Sindre'. Det er Erna.

https://www.dagbladet.no/meninger/naermer-seg-slutten/80296799

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Lawyam said:

Ånei, mener du å si at ikke mediene og journalister alle stemmer rødt, ap og sv?

Høyresidens myter og argumenter faller for jorden en etter en. Igjen står en korrupt, propagandaelskende partiorganisasjon som arbeider med nebb og klør for å holde på sin fører.

Her har vi altså tidligere VGs/nå TV2s desidert største politiske journalist med helt klare bindinger til Ernas spinndoktor, og Ernas spinndoktor har helt klare bindinger til NRK og Frederik Solvang. Det tar ikke mange klikk for å finne Solvang i vennelister hos begge to.

Joda, mytene lever i beste velgående.

Endret av Anonio
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonio skrev (13 minutter siden):

Ånei, mener du å si at ikke mediene og journalister alle stemmer rødt, ap og sv?

Høyresidens myter og argumenter faller for jorden en etter en. Igjen står en korrupt, propagandaelskende partiorganisasjon som arbeider med nebb og klør for å holde på sin fører.

Her har vi altså VGs desidert største politiske journalist med helt klare bindinger til Ernas spinndoktor, og Ernas spinndoktor har helt klare bindinger til NRK og Frederik Solvang. 

Joda, mytene lever i beste velgående.

Der falt jeg ut. NRK og Fredrik Solvang også? Var det ikke TV2-journalist og pressesjefen til Erna?

Ser du oppklarte spørsmålet mitt da du tilføyde noe. Takk!  

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lawyam said:

Der falt jeg ut. NRK og Fredrik Solvang også? Var det ikke TV2-journalist og pressesjefen til Erna?

Fossen og Skarvøy er venner på privaten, mens Frederik Solvang finnes i begges vennelister på bla. a. instagram. Fossen kommenterer også jevnt og trutt på Solvangs innlegg på instagram og facebook. Mye tyder på at det er nære koblinger mellom alle 3.

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyam skrev (4 minutter siden):

I lille Norge kjenner alle hverandre.

At noen er venn på facebook med en annen betyr ingenting.

Som om andre partiers topper ikke kjenner journalister. Tajik giftet seg med en. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (18 minutter siden):

I lille Norge kjenner alle hverandre.

At noen er venn på facebook med en annen betyr ingenting.

Som om andre partiers topper ikke kjenner journalister. Tajik giftet seg med en. 

Hvorfor leste du ikke alle nyhetene om Tajik da de ble klint utover alle aviser i sin tid? Dette er 2023. Prøv å lese avissoppslag fra i år så ser du hvertfall at journalistene har nok å skrive om nå; om Erna. På den måten slipper jeg å få repetert hva jeg leste om Erna i 2049. Det ville sett veldig rart ut om de fortsatt hadde hovedoppslag om Tajik nå, så det er slikt sett godt at journalister følger med på dagens nyhetdbilde og ikke opptrer som 'historikere', så de er nå litt oppegående. 

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (1 minutt siden):

Hvorfor leste du ikke alle nyhetene om Tajik da de ble klint utover alle aviser i sin tid? 

Gjorde jeg ikke det? 

Hm, kommentarene mine på forumet sier noe annet. 

Men du kommenterer ikke det jeg skrev - nemlig at alle kjenner hverandre i lille Norge og at alle partier har tette koblinger til journalister.

Tajiks mann var den som sto bak flere av sakene mot Giske. Bare for å nevne noe.

Finn ett politisk parti i Norge som ikke har koblinger blant journalister hvor noen kjenner noen, er fjern slektning med en annen eller har vært i kontakt med en tredje.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Drizzt said:

Gjorde jeg ikke det? 

Men du kommenterer ikke det jeg skrev - nemlig at alle kjenner hverandre i lille Norge og at alle partier har tette koblinger til journalister.

Tajiks mann var den som sto bak flere av sakene mot Giske. Bare for å nevne noe.

Finn ett politisk parti i Norge som ikke har koblinger blant journalister hvor noen kjenner noen, er fjern slektning med en annen eller har vært i kontakt med en tredje.

Nå er vel ikke å være forlover bare hvilken som helst kobling, da.

Og VG, TV2 og NRK har opplysningsplikt når sånne bindinger finnes. Akkurat som TV2 skulle hatt med sin daværende nyhetssjef som var tidligere kjæreste med Arfan Bhatti, når hun sendte sin journalist på et personangrep på en stakkar som gikk utover jobb og hans rolle i den lokale fotballklubben.

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (12 minutter siden):

Gjorde jeg ikke det? 

Les stykket der det sto om TV2 journalisten og se hva han skrev om Giske, du!  Jeg gikk ikke inn i diskusjonen for å snakke om noe annet enn Erna-saken. 

Endret av Lawyam
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (8 minutter siden):

Les stykket der det sto om TV2 journalisten og se hva han skrev om Giske, du!  Jeg gikk ikke inn i diskusjonen for å snakke om noe annet enn Erna-saken. 

Man kan ikke hevde at det er noe unikt for H å ha koblinger til norske journalister og ha troverdighet i diskusjonen samtidig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hang seg oppi et beløp på under 200 kroner, men minst 3 mill. i økning av formue hos Erna det er å forsvare mtp ha habilitet.

Endret av Lawyam
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drizzt skrev (På 5.10.2023 den 9.43):

Man kan ikke hevde at det er noe unikt for H å ha koblinger til norske journalister og ha troverdighet i diskusjonen samtidig. 

Velgerne kan krangle om høyre og venstreside, mens globalistene på begge sider ler på vei til banken.

Her ved globalist og bror til tidligere Frp forman Siv Jensen, som lever fett på fellesskapets penger.

https://www.finansavisen.no/finans/2023/07/20/8023549/vestre-gir-milliarder-av-skattekroner-goldman-slakter-prosjektet

Endret av Elaine Marley
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Apis skrev (1 time siden):

Velgerne kan krangle om høyre og venstreside, mens globalistene på begge sider ler på vei til banken.

Her ved globalist og bror til tidligere Frp forman Siv Jensen, som lever fett på fellesskapets penger.

https://www.finansavisen.no/finans/2023/07/20/8023549/vestre-gir-milliarder-av-skattekroner-goldman-slakter-prosjektet

Heldigvis er verden i en periode hvor globalismen er på retrett og statene fokuserer mer på seg selv igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (8 timer siden):

Nå er ikke jeg særlig fan av å bruke Wikipedia som kilde, men gjør et unntak:

https://no.wikipedia.org/wiki/Lars_Joakim_Skarvøy

Lars Joakim Skarvøy er altså 33 år. Han begynte på journaliststuider ved Universitetet i Nord-Norge, men avbrøt studiet uten grad fordi han fikk jobbtilbud hos VG. VG jobbet han i fra 2011. Han avbrøt altså studier da han var 21 år.

Jeg vil tro det med yrkesetikk vektlegges mer på slutten av studiet... noe også Bar Vulkansaken kan tyde på for Skarvøys del (han hadde forøvrig 6 mnd permisjon med lønn fra VG etter den skandalen...).

Før han ble journalist var han med i FrpU. Siden 2020 har han vært politisk kommentator for Tv2.

Iflg. Wikipedia er han samboer (når gift, antar jeg, siden Fossen har vært eller skal være forlover for Skarvøy) med en tidligere Høyre-politiker, Sundelin som fremdeles er i Høyres aktive lister: https://hoyre.no/personprofiler/oystein-rikheim-sundelin/

Det ene nettverket etter det andre blir synlig nå. Landet råtner fra toppen og nedover...

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Lawyam said:

Jeg skjønner ikke hvor mange regelbrudd som skal til før Erna stilles for riksrett. Hun dikter jo opp diverse helt uten bevis, sier ting som "vi vurderte at jeg var habil", mens SMK sier noe helt annet og at man finner null spor etter denne korrespondansen.

Her må man begynne å sette inn litt hardere språk fra folk som faktisk kan straffe Erna. Hadde menigmann gjort dette hadde Økokrim vært på banen sporenstreks. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...