Gugglo Skrevet 23. september 2023 #1001 Del Skrevet 23. september 2023 Noen som kan sende denne instruksjonen videre til Høyre, Erna eller Sindre? De trenger visst hjelp. https://www.facebook.com/eirik.furuseth/posts/pfbid02z9Cpj3628UETeJNVKG61PhdDQUyR5Y4n3AUqYArM2M9nYPPdUzY4JEwomAanmG5Rl 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 23. september 2023 #1002 Del Skrevet 23. september 2023 Koskos skrev (8 timer siden): ✨✨✨✨✨Jeg savner forbilder å se opp til på en konstruktiv måte, de som har mye integritet, godhet& som virkelig ønsker å gjøre en forskjell i verden.✨✨✨✨✨ Takk skal du ha. Men jeg har det greit som trygdet, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 23. september 2023 #1003 Del Skrevet 23. september 2023 Jeg tror det var @Bombasi som nevnte det at det er poster på Finnes sin liste som om få uker vil bli foreldet. Hvis Økokrim ikke tar opp saken før den tid og sikrer både bevis og at det blir vurdert godt nok til å forhindre at sakene blir foreldet - da tror jeg noen må ta en granskning av Økokrim også... I saken til AH meldte Økokrim-sjef Pål Lønseth seg inhabil i tilfelle saken skulle komme til Økokrim. At han meldte seg inhabil var naturlig siden han var statssekretær for Justisdepartementet i en tidligere Arbeiderparti-regjering. Han regnes ikke å være inhabil i saken til Sindre Finnes, opplyser seniorrådgiver i Økokrim, Ellen Cecilie Eriksen, her: https://www.nettavisen.no/nyheter/okokrim-okokrim-sjef-pal-lonseth-er-ikke-inhabil-i-sindre-finnes-saken/s/5-95-1337303 Og legger til: "Som tidligere kommunisert, vil Økokrim i løpet av høsten vurdere om det er grunnlag for å åpne etterforskning. Vi vil meddele offentligheten en beslutning når den foreligger. Vi har ingen ytterligere kommentarer, skriver hun." (Eriksen har forøvrig tidligere jobbet for Arbeiderpartiet i vel et år også: https://no.linkedin.com/in/ellen-cecilie-eriksen-43a17183 ) Dette virker i utgangspunktet ryddig og riktig. Men, nå er vi i den situasjonen at siden saken til AH og hennes mann (selv om det er store forskjeller, og ikke minst mindre i omfang enn saken til Finnes og Solberg) prinsippielt er såpass like, vil dette kunne påvirke hva Økokrim velger å gjøre. Kan de forsvare å ikke etterforske AHs mann og ev. henne, og likevel etterforske Finnes og ev. Solberg? Hvis Økokrim skal ta opp saken til Finnes/Solberg, da må de meget mulig av prinsipp revurdere saken til AH/hennes mann. Det vil si at potensielt kan Økokrim-sjef Pål Lønseth indirekte være inhabil også i saken til Finnes/Solberg, fordi å ev. ikke gå videre med saken til Finnes/Solberg da vil gjøre at det kan bli mistenkt ikke gjort fordi det å gå videre med den kan påvirke beslutningen i AH/hennes manns sak. (beklager omstendelig setning...) Jeg vet ikke hvordan dette blir vurdert og hvor langt habilitetsansvaret kan dras i en slik sak, jeg antar det ikke er så mange andre tidligere lignende slike saker. Økokrim må være sitt ansvar bevisst og etterforske Finnes' aksjehandel som snart vil bli foreldet! Økokrim kan ikke sitte på gjerdet og følge med på hva som kommer frem i media, de må selv søke denne informasjonen i tide! Hvis de unnlater å gjøre dette før deler av Finnes' akjsehandler blir foreldet mtp. rettslige skritt, da vil Økokrim ha forsømt sin rolle og sitt ansvar grovt i en sak som er så ødeleggende for demokratiet. Dette betyr også at de samtidig bør etterforske Erna. Venter Økokrim istedenfor å gå aktivt ut for å sikre informasjon selv, da er de bare marionetter i spillet som Høyre, Solberg og Finnes nå driver med å fjerne viktigste informasjon fra listene, som vanskeliggjør vurdering av habilitet. Men det er kanskje akkurat dette Høyre, Solberg og Finnes - ønsker for å sikre at akkurat de akjsehandlene er noe som ikke kan bli brukt mot Finnes/Solberg? Jeg mener Økokrim må komme på banen med uttalelser om de jobber med denne saken raskt nok til at disse aksjehandlene også kan komme med i en ev. siktelse, om det er grunnlag for det. 7 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 23. september 2023 #1004 Del Skrevet 23. september 2023 (endret) Frisk Frosk skrev (1 time siden): Økokrim må være sitt ansvar bevisst og etterforske Finnes' aksjehandel som snart vil bli foreldet! Det er lov å drømme. Det oser inhabilitet og/eller uvillighet av Økokrim, og det virker som om at toppen av sentralmakta og store, viktige offentlige instanser som Økokrim er innsauset i samme kameraderi. Det er alltids en venn, en "venn" eller en "venns" "venn". Omfanget av nettverkbyggingen i makt-Norge er så avansert og mektig at man ser ut som en bitteliten og tøvete konspirasjonsteoretiker bare man prøver å utfordre dette. Saken(e) blir henlagt. Gjerne før sakene starter, men de få sakene de bestemmer seg for å "etterforske" vil også bli henlagt tilslutt. "Etterforskningen" er ofte et spill for galleriet for å blidgjøre folket, men resultatet blir likefullt det samme: ingenting. Hadde dette bare vært en uheldig og uforsiktig elektriker med lite småfirma og et par styreverv eller iverstefall en stakkars NAV-bruker som jakter en 1000-lapp eller 2 for å ha råd til strømregninga, så hadde de blitt buret inne i 2 år før saken startet. Jeg har lagt hele Økokrim i skuffen. Jeg tar dem ikke seriøst, og orker ikke håpe på Økokrim i saken(e). Det er vel en grunn til at Erna føler hun sitter som støpt i Høyrestolen. Hun er ikke truet av noe eller noen. Skandale eller ei. Betyr ingenting. Det er bare "å ta seg tid", og så fikser det seg. For Erna er Erna. Endret 23. september 2023 av Bombasi 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enda en tulling Skrevet 23. september 2023 #1005 Del Skrevet 23. september 2023 jordy skrev (8 timer siden): Skjønner heller ikke og jeg synes hun er en elendig politiker, er sikker på at det må finnes en bedre utenriksminister i AP enn dette naive fjolset. Alle skriver at Erna har kastet Sindre under bussen, men har hun egentlig det? Om vi tror på henne i at hun var fullstendig uvitende om omfanget så vil jeg påstå at det er Sindre som kastet henne under bussen, og hadde mediene trodd på henne så ville de vel ha skrevet at Erna stiller Sindre til ansvar etter å ha kastet henne under bussen. Mitt inntrykk av dette er at nesten ingen tror på henne.. ..og når de da legger frem noen halvferdige og ubrukelige lister på toppen av det hele så viser det bare hvor upålitelige de er. Du står midt i en tillitskrise og presterer altså å legge frem lister som ikke er verd papiret de er skrevet på. Det vitner om en arroganse av en annen verden og jeg kan ikke se hvordan de skal greie å redde henne, har fremdeles en ørliten tro på det norske stemmekveget...så dumme kan vi vel ikke være? Nå har jeg ikke fått med meg alt som har blitt sagt og skrevet, men jeg har inntrykk av ar de som sier Erna kaster Sindre under bussen er de som ikke tror på at Erna var uvitende. Jeg er selv blant dem, tross alt har hun vært i trøbbel minst tre ganger tidligere angivelig på grunn av mannens feilgrep, så hvor naiv kan man da bli? Jeg er likevel til dels enig, i den forstand at Sindre nok lever helt greit med å være syndebukk. Han er ingen offentlig person på samme måte som henne, og stormen blåser nok fort over for hans vedkommende. Arroganse er det ingen mangel på nei, men de vet at det er nesten to hele år til neste valg, to år de kan bruke på spinn og imagebygging, og gjennomsnittspersonens hukommelse virker å strekke seg over omtrent to uker. Så vi får se. Håper imidlertid du har rett og at Høyre graver sin egen grav om de kjører Erna som statsministerkandidat igjen. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samfunnsdebatt Skrevet 23. september 2023 #1006 Del Skrevet 23. september 2023 De har snakket kontinuerlig om næringslivspolitikk. Fra morgen til kveld. I mange år. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/0QAXWM/solberg-og-finnes-slik-snakket-de-om-politikk 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 23. september 2023 #1007 Del Skrevet 23. september 2023 Bombasi skrev (1 time siden): Det er lov å drømme. Det oser inhabilitet og/eller uvillighet av Økokrim, og det virker som om at toppen av sentralmakta og store, viktige offentlige instanser som Økokrim er innsauset i samme kameraderi. Det er alltids en venn, en "venn" eller en "venns" "venn". Omfanget av nettverkbyggingen i makt-Norge er så avansert og mektig at man ser ut som en bitteliten og tøvete konspirasjonsteoretiker bare man prøver å utfordre dette. Saken(e) blir henlagt. Gjerne før sakene starter, men de få sakene de bestemmer seg for å "etterforske" vil også bli henlagt tilslutt. "Etterforskningen" er ofte et spill for galleriet for å blidgjøre folket, men resultatet blir likefullt det samme: ingenting. Hadde dette bare vært en uheldig og uforsiktig elektriker med lite småfirma og et par styreverv eller iverstefall en stakkars NAV-bruker som jakter en 1000-lapp eller 2 for å ha råd til strømregninga, så hadde de blitt buret inne i 2 år før saken startet. Jeg har lagt hele Økokrim i skuffen. Jeg tar dem ikke seriøst, og orker ikke håpe på Økokrim i saken(e). Det er vel en grunn til at Erna føler hun sitter som støpt i Høyrestolen. Hun er ikke truet av noe eller noen. Skandale eller ei. Betyr ingenting. Det er bare "å ta seg tid", og så fikser det seg. For Erna er Erna. Det vil se veldig dårlig ut om Økokrim trenerer beslutning i denne saken og dermed lar Finnes slippe unna med det som ser mistenkelig ut som om han hadde innsideinformasjon. Det vil se enda verre ut for Økokrim om de trenerer saken, siden Finnes' rådgiver tidligere jobbet nesten 12 år i Økokrim, 2004-2015, siste fem årene som assisterende Økokrim-sjef. https://no.linkedin.com/in/thomas-skjelbred-7a6134a Etter Økokrim gikk Skjelbred til Wiersholm før han i 2018 ble partner hos advokat Elden (samme Elden som tilfeldigvis er kompis med Finnes). Elden er jo ikke bare en venn av Finnes heller. John Christian Elden var vararepresentant på Stortinget for Høyre i de åtte årene Erna Solberg var Statsminister. https://www.advokatbladet.no/stortinget-trer-sammen--elden-trer-av/167877 Denne saken med Finnes og Solberg gjør virkelig at man mister troen på at landet styres av ærlige folk. Du har helt rett, Bombasi, nettverksbyggingen er skremmende! Advokat Stephan Jervell, derimot, som er partner i Wiersholm, hvor Skjelbred jobbet tre år, mener at bråket rundt Nicolay Tangen da han skulle bli sjef for Oljefondet, bråket som også fikk Støre til å selge seg ut av alle aksjer og fond, burde vært en vekker for også andre politikere: https://www.advokatbladet.no/forvaltningsrett-habilitet/mener-terskelen-er-for-hoy-for-a-erklaere-noen-inhabile-som-folge-av-vennskap/200839 Jervell mener også at terskelen for at venner skal gjøre en politiker inhabil, den er for høy, og bør senkes. Lurer på hva slike som han mener om hvordan venner i slike posisjoner nå bruker sine roller for å støtte Finnes sak? 6 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordy Skrevet 23. september 2023 #1008 Del Skrevet 23. september 2023 (endret) ltfutt skrev (7 timer siden): Hun tok vel ansvar og la frem saken så fort hun fattet mistanke. Erna tok først "ansvar" etter valget, og etter å ha blitt konfrontert av media. Nå er ikke Huitfeldt 100% freda hun heller. Hva som skjer videre er jeg ikke kjent med. Ingen av de har tatt ansvar, det har heller ikke Støre gjort siden det er han som må avsette Huitfeldt. Derimot så klamrer de seg til makten og det er noe veldig usjarmerende over hvordan de oppfører seg. Min mening er at alle som er involvert i korrupsjon og/eller innsidehandel må gå, vi må ha nulltoleranse for slikt svineri og det kan ikke være opp til de selv å trekke seg (makt kåte som de er). Blir de sittende så er det jaggu fine signaler man sender ut til nye politikere, der storting og regjering minner mer om et sirkus enn noe annet. Folk som velger å bli politikere må forstå viktigheten av integritet, hvilke regler som gjelder og hva jobben går ut på. Nå har det blitt et sirkus der de later som at de til og med er usikre på hvor de bor, og sånn kan vi ikke fortsette med å ha det. Det er ingen poeng i å vente på Økokrim, de burde være i stand til å ta ansvar selv og forlate sine poster. Da ville etterfølgerne og andre politikere muligens ta noe lærdom og det ville også være med på å gjenreise litt tillit inntil neste skandale dukker opp, for jeg tror dessverre at mange av våre politikere har urent mel i posen og at det er grunnen til at så mange av de holder klokelig kjeft i disse tider. Å spille ballen over til Økokrim og vente på hva de finner ut av er egentlig uinteressant, spesielt med tanke på all sammenblandingen av folk på kryss og tvers. Har man satt seg i en situasjon der innsidehandel er sannsynlig så må man innse at tilliten er borte. Nå har jeg inntrykk av at venstresiden støtter Huitfeldt og høyresiden støtter Solberg, men det kan ikke være politisk tilknytning som avgjør om vi stoler på politikere eller ei. Brudd mot samme regler må gi samme utfall. Har lest at flere mener Huitfeldt saken er mye mindre graverende, der er jeg helt uenig og vil vise til denne artikkelen hvor det kommer frem at Flem slettes ikke fulgte Investtech sine anbefalinger på den måten som Huitfeldt påsto i all sin ærlighet. Han har også holdt på i mange år og hun har vært minister tidligere, bare så det også er nevnt: "De to største enkelttransaksjonene blant Flems 108 transaksjoner er knyttet til Magseis Fairfield. Hverken Magseis Fairfield eller TGS, som 29. juni 2022 kjøpte opp Magseis, har vært i Investtechs «modellportefølje», som er Investtech-produktet flest kunder følger, våren 2022". "På seks uker cashet han inn en gevinst på 384.095 kroner på en aksje han i hvert fall ikke ble anbefalt via Investtechs modellportefølje". Tjente stort på kjøp rett før oppkjøp | Finansavisen Her får man tro hva man vil, men jeg tror ikke på noen av de. Vil likevel ikke bli overrasket om Huitfeldt blir sittende og Solberg blir statsminister igjen, forundrer meg heller ikke om Sindre Finnes skulle bli utnevnt til finansminister i den nye Solberg regjeringen. Han har bevist en gang for alle at han kan dette med tall, så han passer perfekt i rollen. Er ikke ofte man vil se en norsk minister med så god kunnskap om sitt fagfelt.. Endret 24. september 2023 av jordy 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Refreng Skrevet 24. september 2023 #1009 Del Skrevet 24. september 2023 2014: Solbergs ektemann nekter å offentliggjøre aksjeinvesteringer https://www.nrk.no/norge/solbergs-ektemann-nekter-a-offentliggjore-aksjeinvesteringer-1.12016451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utsiden Skrevet 24. september 2023 #1010 Del Skrevet 24. september 2023 Her kjører Støre lissom-arbeiderpartiet med vitende og vilje rett i dass likevel risikerer han fire nye år fordi Solberg klanen selvsaboterer Høyre skuta. Min teori er at begge underbevisst skjønner at de befinner seg i en politisk skjærsild og de begge er på vei til helvete, nå ønsker de seg ut..UT-UT-UT-EVAKUER...!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gugglo Skrevet 24. september 2023 #1011 Del Skrevet 24. september 2023 Erna deler bilder fra en søndagstur. Fin tur. Ønsker privatpersonen Erna alt godt. Virkelig! Men dette er ikke tilfeldig. Som andre har forklart her flere ganger, hun gjør dette for å blande privatpersonen Erna med rollepersonen statsminister Erna, slik at folk skal oppfatte det som et og samme. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/pQjyMX/erna-solberg-deler-bilde-fra-tur-klarner-tanker-etter-krevende-dager Og dessverre, må jeg si, lykkes hun med det. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paprikaskrue Skrevet 24. september 2023 #1012 Del Skrevet 24. september 2023 Det eneste som kan gjøre denne politiske parodien mer flau er om det viser seg at Høyre har brukt millioner med norske skattekroner til konsulenttjenester -for å trenere saken -hos First House, og at Hadia Tadjik blir AP sin statsministerkandidat ved neste stortingsvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 24. september 2023 #1013 Del Skrevet 24. september 2023 Gugglo skrev (1 time siden): Erna deler bilder fra en søndagstur. Fin tur. Ønsker privatpersonen Erna alt godt. Virkelig! Men dette er ikke tilfeldig. Som andre har forklart her flere ganger, hun gjør dette for å blande privatpersonen Erna med rollepersonen statsminister Erna, slik at folk skal oppfatte det som et og samme. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/pQjyMX/erna-solberg-deler-bilde-fra-tur-klarner-tanker-etter-krevende-dager Og dessverre, må jeg si, lykkes hun med det. Det er utrolig hvor lett mange lar seg manipulere. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gugglo Skrevet 24. september 2023 #1014 Del Skrevet 24. september 2023 Kristin Clemets blogg-innlegg fra 5 juli: Og selv om vi nå alle bør ta medmenneskelige hensyn til Bjørnar Moxnes, er det ingen grunn til å la Rødt-folket få anledning til å snu historien og gjøre seg selv til offer. Bjørnar Moxnes og partiet har selv ansvaret for sine problemer. https://civita.no/blogg/noe-bor-sies-for-det-settes-punktum/ Merkelig nok har hun ikke skrevet noen blogg-innlegg siden den 10de september. Pussig! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 24. september 2023 #1015 Del Skrevet 24. september 2023 VG (og flere andre) har siste 3 dagene kjørt ut artikler om personen Erna. Både i nettavis og papiravis. Det er noe motivert skamløst ved det. Det skal liksom være SÅ synd på Erna. Dette er en grov bagatellisering og maskering av den store skandalen. Det skal ikke snakkes om skyld, ansvar og tillit, og særlig ikke skadevirkningene det er både for demokratiet, norsk politikk og norsk utlandspolitikk. Ikke snakk om. For stakkars Erna. Hun har det så trist og trasig, og henne må vi slå ring om. Jeg antar at det er Høyres humaniseringsstrategi av Erna som har nådd inn. Ikke bare inn, men igjennom gangene i mediene. Og de bukker og takker for innslagene. For det skaper klikk og annonseinntekter. Folk elsker denne humaniseringen. For vi er, som Eva Joly påpeker, en blåøyd tillitsnasjon mot maktpersoner. Og folk assosierer seg med henne. Ernas skandale er en romantisk real-life-film alle ønsker ender godt. Jeg har skrytt av E24 (og kanskje VG) tidligere for deres ansvar som 4. statsmakt. Det å grave dypt nok for å finne skandalene ingen kjenner til. Uredd, pågående og rett fram, og så få informasjonen offentliggjort. Uten sensur. Men denne sympatiseringen mediene kjører ut om Erna nå er det stikk motsatte som skjer. Den 4. statsmakt utnyttes og villeder folket på galt spor. Det kalles elendig journalistikk, og er egentlig slik vi kjenner mediene i Norge. De taler til fordel for maktpersonene. Enkelte medier, og da VG, virker å ha motiver bak dette også. For hvorfor være så villig og pågående rundt personen Erna? Hva er det de ønsker? Hva tror de at denne journalistikken fører til? Vel, de vet jo at dette taler til fordel for Erna. Så motivene må være den vei. Det er iallfall ikke snakk om at de er venstrevridde. Håpløst. 8 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 24. september 2023 #1016 Del Skrevet 24. september 2023 (endret) Glem ektefelleproblemer, personlig svik, turer i skog og mark, hvordan mentaltilstanden er, hvor vanskelig ting er og hvor søt man kan bli. DETTE er det vi, folket, bør lese. Mer og mer. Bare synd at det er vi, folket, som må skrive det selv gjennom kronikker. Om Ernas politikerliv. Om Erna i kontekst skandalen. Og om skandalen. Slik at man forstår omfanget og ser alvorlighetsgraden. At man kan forstå at det er null grunnlag for å vie henne tillit etter å ha prestert en av tidenes største politikerskandaler i nyere tid: https://www.dagsavisen.no/debatt/kommentar/2023/09/24/mistilliten-til-statsminister-solberg/ Sitat Etter sist ukes Solberg-show er det lov å minne om hvilke andre saker som burde tynge hennes politiske vektløshet. La oss huske hva påtalemyndigheten mente om Erna Solberg etter sushi-festen på Geilo, som nå virker helt glemt: Loven er lik for alle. Men alle er ikke like. Vi skal forvente aller mest av våre ledere. Det mente også politiet. Derfor ble Erna Solberg dømt til 20.000 kroner i bot mens Sindre Finnes og restauratøren gikk fri. Ikke hennes skyld, hun var ikke engang til stede på den ene samlingen, men like fullt hennes ansvar. ... Hennes manglende grep om Frps justisministersirkus gjennom sju år i regjering, er verdt å minne om. 22. juli-utfallet mot Arbeiderpartiet fra Sylvi Listhaug. Fiskeriminister Per Sandbergs Iran-tur. Tor Mikkel Wara-saken der Solberg uten bevis anklaget et kunstmiljø for personforfølgelse. ... Det prinsippløse Kina-knefallet, må nevnes. ... Jussprofessor Hans Petter Graver skrev en oppsiktsvekkende bok, «Pandemi og unntakstilstand – hva covid-19 sier om den norske rettsstaten», etter det første koronaåret, om blant annet statsminister Solbergs forsøk på å gripe til seg mye makt i pandemiens første fase. Hun prøvde i praksis å sette demokratiet til side – i det godes tjeneste. I hemmelighet krevde Erna Solberg av Stortingets ledere fullmakter som gikk langt utover smittevern. Heldigvis sto Stortinget myndig opp mot regjeringens ønsker om en generell fullmakt som ville satt den folkevalgte forsamlingen til side i et halvt år. Hadde ikke Frp gått ut av regjering, ville det vært flertall for Solbergs ønsker om absolutt makt. Norge kom så nær å legge all makt i regjeringens hender at Solberg på ramme alvor den gang måtte avvise at hun hadde forsøkt å gjøre statskupp. ... I 2019 utnevnte hun sågar en egen statsråd for samfunnssikkerhet. Da Ingvil Smines Tybring-Gjedde (Frp) fikk klappet på skuldra, sa Solberg under pressekonferansen at hun og regjeringen hadde hatt en historisk og etterlengtet satsing på samfunnssikkerhet og beredskap. Likevel var vi ikke forberedt på den varslede krisa som rammet oss i mars 2020. På Solbergs vakt. Erna Solberg er god på håndtering av kriser, men ikke så god på å unngå dem. Det er et mønster. Det er viktig å huske sakene fra 2013 til 2021 som utfordrer tilliten til Høyres mest sannsynlige statsministerkandidat i 2025. Alt er ikke ektemannens feil. Det er på tide å slutte å se på Erna Solberg som Norges "mor". Men heller se på henne som den irriterende naboen du har lyst til å flytte fra. Endret 24. september 2023 av Bombasi 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samfunnsdebatt Skrevet 24. september 2023 #1017 Del Skrevet 24. september 2023 Gugglo skrev (2 timer siden): Kristin Clemets blogg-innlegg fra 5 juli: Og selv om vi nå alle bør ta medmenneskelige hensyn til Bjørnar Moxnes, er det ingen grunn til å la Rødt-folket få anledning til å snu historien og gjøre seg selv til offer. Bjørnar Moxnes og partiet har selv ansvaret for sine problemer. https://civita.no/blogg/noe-bor-sies-for-det-settes-punktum/ Merkelig nok har hun ikke skrevet noen blogg-innlegg siden den 10de september. Pussig! Kanskje tegn på at noen burde sjekke aksjekjøpene der i gården og.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 24. september 2023 #1018 Del Skrevet 24. september 2023 Jobb for Nikolai Astrup? https://borsen.dagbladet.no/nyheter/vurderer-barnevakt-pa-partiets-regning/80236480 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgekarjol Skrevet 24. september 2023 #1019 Del Skrevet 24. september 2023 38 minutter siden, Apis said: Jobb for Nikolai Astrup? https://borsen.dagbladet.no/nyheter/vurderer-barnevakt-pa-partiets-regning/80236480 Jesus, trodde dette først var en humorside. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 24. september 2023 #1020 Del Skrevet 24. september 2023 (endret) Helgekarjol skrev (8 minutter siden): Jesus, trodde dette først var en humorside. Hvem snakker om ektemannen sin på den måten? Gikk det ikke an å formulere sseg på en annen måte. Han trenger beskyttelse fra kona - ingen andre! Respektløst. Endret 24. september 2023 av Lawyam 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå