AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #1 Del Skrevet 15. september 2023 Noen som vet om jogging hjelper mot lett migrene og letter hjernetåke? Jeg føler meg litt som en zombie om dagene. Har nettopp begynt å trene etter en lengre pause. Anonymkode: 35541...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #2 Del Skrevet 15. september 2023 Ikke for meg, men det å være ute i frisk luft skader nok ikke. Jeg får migreneanfall uansett om jeg eliminerer triggerene mine, jeg kan ikke trene med migrene, det gjør anfallet enda verre. Anonymkode: b1bc4...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #3 Del Skrevet 15. september 2023 Jeg har omtrent ikke hatt migrene-anfall etter jeg startet trene mer aktivt. Hadde ikke anfall ofte hodepineanfall tidligere da, men hadde aura 2-3 dager i uka i snitt tidligere, og mine aura-anfall pleide vare 3-4 timer. Nå har jeg ikke aura-anfall ukentlig engang, og de varer aldri mer enn en halvtimes tid lengre. Men jeg trener styrke i tillegg til jogging. Anonymkode: 16082...b22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #4 Del Skrevet 15. september 2023 Trening har hjulpet enormt mye på migrene hos meg. Enda bedre etter eg begynte med styrke i tillegg til løping Anonymkode: 45207...ebf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå