AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #1 Del Skrevet 14. september 2023 Hei! Har noen tips til en bra kost å påføre foundation med?? Anonymkode: b56ea...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 15. september 2023 #2 Del Skrevet 15. september 2023 Mary kay . Real techniques. Flaere. Jeg bruker mest den fra kicks(Flaer),den har to sider. Bruker den minste siden under/rundt øyne,nese og i linjene mine.Love it!🤍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 15. september 2023 #3 Del Skrevet 15. september 2023 Uansett merke, velg så kalt flat top børste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #4 Del Skrevet 15. september 2023 Bruker dere slike koster til flytende foundation? Anonymkode: 5fdcc...8fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 15. september 2023 #5 Del Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bruker dere slike koster til flytende foundation? Anonymkode: 5fdcc...8fb Ja, jeg bruker Sigma Flat Top til fluid foundationen , men passer også til pudder foundationen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #6 Del Skrevet 15. september 2023 Hva er fordelen med å bruke kost? Jeg prøvde vanlig flat for mange år siden, og synes at porene ble veldig synlig. Foundation smeltet ikke inn i huden liksom. Er sånne flate bedre kanskje? Anonymkode: 5d3d2...817 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 15. september 2023 #7 Del Skrevet 15. september 2023 Bruker ikke mye foundation og flat top hjelper å dekke og jevne huden min. Lett å vaske ( svamp er uhygienisk og bør byttes ofte ) og kjøper man bare en gang i mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #8 Del Skrevet 16. september 2023 Takk for svar! Anonymkode: b56ea...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå