Gjest Seal Skrevet 19. september 2023 #21 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (På 18.9.2023 den 11.32): Enig med deg. Kvinner tenner i liten grad på tilfeldig sex med fremmede dersom de allerede har en partner de elsker. Det vil være alt for konfliktfylt. Det er bekreftelsen i handlingen, at hun føler seg attraktiv, for sin mann, og etter hans ønske, som er dynamikken som kan gjøre det til en fin opplevelse. Er disse forutsetningene ikke til stede, blir det kleint og ingen god opplevelse. Dersom bekreftelsen og denne dynamikken er til stede, kan det ha en positiv verdi for henne også. Hennes mann må spille en rolle, han må være deltagende på et eller annet vis. Da er hun sexy for han, og tenner sin mann, da kan sexen med andre være en god opplevelse. Ikke enkelt. Å pule rundt for å nedverdige den hun elsker er frastøtende for de fleste kvinner. Heldigvis. For oss menn. Anonymkode: 8e8f0...d67 Du treffer nok veldig godt her... Noen damer som kjenner seg igjen i det?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #22 Skrevet 19. september 2023 Seal skrev (På 14.9.2023 den 23.00): Hvordan opplever dere damer inngangen til dette sett fra deres side når mannen tar dette opp som tema/forslag? hva tenker og føler dere om det? hva fører til at dere vil/vil ikke det? Jeg ble skuffet og veldig overrasket. Helt ærlig så var det begynnelsen på slutten for vår del. Han visste at jeg er ekslusiv og aldri har hatt interesse for trekant eller noe som involverer andre. Jeg har null interesse av sex med noen jeg ikke er i et forpliktende forhold med, og trodde han var lik, som han sa da vi ble sammen. Anonymkode: e09da...8dd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå