Gå til innhold

Hvordan opplever dere damer....

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.9.2023 den 11.32):

Enig med deg. Kvinner tenner i liten grad på tilfeldig sex med fremmede dersom de allerede har en partner de elsker. Det vil være alt for konfliktfylt. Det er bekreftelsen i handlingen, at hun føler seg attraktiv, for sin mann, og etter hans ønske, som er  dynamikken som kan gjøre det til en fin opplevelse. Er disse forutsetningene ikke til stede, blir det kleint og ingen god opplevelse. Dersom bekreftelsen og denne dynamikken er til stede, kan det ha en positiv verdi for henne også. Hennes mann må spille en rolle, han må være deltagende på et eller annet vis. Da er hun sexy for han, og tenner sin mann, da kan sexen med andre være en god opplevelse. Ikke enkelt. Å pule rundt for å nedverdige den hun elsker er frastøtende for de fleste kvinner. Heldigvis. For oss menn.

Anonymkode: 8e8f0...d67

Du treffer nok veldig godt her... 

Noen damer som kjenner seg igjen i det? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Seal skrev (På 14.9.2023 den 23.00):

Hvordan opplever dere damer inngangen til dette sett fra deres side når mannen tar dette opp som tema/forslag? hva tenker og føler dere om det? hva fører til at dere vil/vil ikke det?

Jeg ble skuffet og veldig overrasket. Helt ærlig så var det begynnelsen på slutten for vår del. 
Han visste at jeg er ekslusiv og aldri har hatt interesse for trekant eller noe som involverer andre. 
Jeg har null interesse av sex med noen jeg ikke er i et forpliktende forhold med, og trodde han var lik, som han sa da vi ble sammen.

Anonymkode: e09da...8dd

• Nyttig 1
  • 1 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.9.2023 den 9.05):

Jeg sier ikke at han et overlegen andre menn eller at jeg er uoppnåelig for andre menn. Han føler seg overlegen da han har «kapret» meg. Mannen ønsker at den ekstra mannen skal være bedre utstyrt enn han selv for at han ønsker å «se meg fylt opp» selv om han selv er godt utstyrt. Det handler ikke om at jeg er verdens vakreste for andre, men at jeg er det for ham. Han ønsker derfor å vise at jeg er hans og at han får hele meg. Jeg vet at jeg ikke er verdens vakreste og han vet at han i seg selv ikke er overlegen andre menn. Det handler kun om at han er stolt over at jeg er hans og han vil vise "verden" det. Det gir vel ham en selvtillitsboost av noe slag.

Tror du må lese innlegget én gang til, for her har du mistet essensen i hva jeg ville frem til. Hvordan du trekker inn d-faktor her skjønner jeg ikke. Ingen av oss tror vi er bedre enn noen andre, vi tråkker ikke på andre for å komme dit vi vil og vi streber ikke etter å ha det beste eller være det beste. Det å kalle noen ondskapsfull for at de er stolt over partneren sin og har en seksuell fantasi om å vise frem partneren blir for dumt. Og som sagt er det bare én faktor i hans fantasi, hovedfaktoren er at han ønsker å se meg nyte. 

Skal forsøke å formulere så godt jeg kan. 

Hvis mannen hadde cuckold-tanker ville det gitt meg et negativt syn på ham da han for meg er «alfa» uten å ha noe bedre ord for det. Jeg tenner på at han har styringen og kontrollen. At han har litt kontroll over meg. Samtidig ser jeg opp til ham, både som person og som seksualpartner. Derfor ville det ha blitt feil for meg å undertrykke eller ydmyke ham på noe som helst vis. Jeg liker å løfte ham opp i en seksuell setting, si hvor stor kuk han har, hvor deilig han er og at jeg elsker ham. Altså litt i strid med cuckoldkkonseptet. Det handler altså om vår seksuelle dynamikk som jeg er veldig fornøyd med og at den ville ha blitt snudd på hodet. Vi kan fint bytte på hvem som er den dominerende part i senga, men vi ydmyker aldri - vi løfter hverandre opp. Håper dette var forståelig. 

Når det kommer til å gjennomføre fantasien hans så tenner tanken meg og jeg føler ikke noe negativt rundt det. Han ønsker jo å dele meg med andre for at han vil se meg nyte og for å vise meg frem med stolthet. Dette øker bare selvtilliten min og selvbildet mitt. Grunnen til at jeg ikke ønsker å gjennomføre er kompleks. Den ene faktoren er at jeg liker sexlivet vårt som det er. En annen er at jeg er redd for at han skal bli sjalu og at fantasien er bedre enn virkeligheten. At han faktisk ikke tenner på det i virkeligheten og derfor vil føre til konflikt på noe vis. Tror jeg ville ha vært redd for å nyte det fullt ut i frykt for at han skal bli utrygg på seg selv, for akkurat nå er han den eneste som kan gi meg nytelse, noen som booster hans følelse over å være overlegen for at jeg er hans (må igjen legge til, basert på ab ovenfor sin mistolkning, at jeg for mannen min er verdens vakreste og at han er stolt over at jeg er hans, ikke at jeg er  verdens vakreste). En annen faktor er at jeg trenger følelser og trygghet for å nyte sex, noe som krever kjemi, kompatibilitet og tid til å bli kjent.

Jeg er altså i bunn og grunn redd for at det kan ødelegge eller endre det vi har i negativ retning. Vi har det jo så fint. Vi har vært sammen i 15 år og har et fantastisk sexliv og samliv. Skummelt å skulle sette det på spill for en fantasi. Men tanken tenner meg så absolutt og hvis vi skal gjøre det skal det være nøye overveid.

Anonymkode: 1c9f7...5b5

Hvordan gikk det/går det nå 2 år etter? Har dere prøvd ut eller ble skepsisen så sto at det forble fantasi og prat? 

Anonymkode: 88dca...a7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...