Gå til innhold

Hjelp! Jeg forstår ikke symaskinen min🤯😂

Silje Tønnessen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og bytt nål ofte! Mener de skal byttes etter hver åttende eller tiende sytime!

Anonymkode: 39ab1...2fa

Oi, det var mye oftere enn jeg trodde. Takk for tips👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Silje Tønnessen skrev (1 minutt siden):

Oi! Det var veldig nyttig! Da skal jeg kjøpe inn de ulike for å ha de liggende. Tusen takk! Og skal endre tråd til Güterman! Det er helt sikkert som med alle andre ting, at det lønner seg å kjøpe litt bedre kvalitet. Er jo ikke gøy å sy, når man bruker halve tiden på å fikse problemer🥲

https://www.google.com/search?ie=UTF-8&client=ms-android-samsung-rev2&source=android-browser&q=nålguide+janome den første linken på denne siden er en pdf-fil, så får ikke linket direkte til den, men der er en nålguide som er veldig grei😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo melde deg inn i "vi sygale" og "sygale nybegynnere" på fb, der er det mye tips og hjelp og råd å få😊

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan jo melde deg inn i "vi sygale" og "sygale nybegynnere" på fb, der er det mye tips og hjelp og råd å få😊

Ja! Det skal jeg. Det var veldig lurt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at du er positiv til å lære 🙂Det er jo første steg til suksess. Men, før du begynner å bytte helt nytt nål i maskinen, og går til innkjøp av masse dill, se gjennom bruksanvisning. Et eller annet plass på maskinen må du kunne stille trådspenning og det er antageligvis det du trenger nå. Man stiller trådspenning i forhold til ulike stofftyper. Dyre maskiner har ofte automatisk trådspenning, men det er ikke normen for billige symaskiner. 

Anonymkode: 20924...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...