Gå til innhold

Hvilket brynsprodukt syns du er best?

Milla29

Anbefalte innlegg

Dvs å sminke bryn med. Har prøvd litt forkjellig av både blyanter og pomade, men leter fremdeles etter den perfekte og enkleste måten å sminke øyenbrynene fine som ikke tar FOR lang tid og som holder hele dagen. 

Hilsen en som dessverre var ungdom på 90-tallet under høyden på plukk-i-hel-øyenbryna-trenden 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg farger bryna med Refectocil permanentfarge i fargen kastanje.  I tillegg bruker jeg brynskygge, enten Anastasia Brow Powder Duo i fargen caramel eller Body Shop Sculpt It Brow Powder i fargen Auburn. 

Mine bryn er fra naturens side helt lyse og ganske tynne. 

Anastasia 

shopping?q=tbn:ANd9GcTGV07f3JP9papS2hXzl

Body shop 

1026636_brow_powder_sculpt_it_auburn_3g_

Kan legge til at dette fungerer helt greit, men ikke ideelt. Jeg skulle gjerne hatt brynskygge i en lysere varm farge. 

Lyse brynskygger som passer for blonde folk er gjerne for kalde i fargen, og skygger i varme fargetoner er gjerne for mørke og kraftige for meg. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg farger brynene med permanent farge og sper på med brun øyeskygge når det nermer seg tid for å farge på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynspudder. Har pomade og pen, men brynspudder er enklest å påføre.

Har en lignende fra Chanel (med 3 farger), har hatt min i 7 år (ser ikke ut som man får tak i det nå, men dette er det nærmeste)

https://www.chanel.com/no/sminke/p/182450/la-palette-sourcils-en-duo-med-voks-og-pudder-til-oeyebrynene-med-tilbehoer/?gclid=EAIaIQobChMItpnapa-sgQMVTOCyCh2iOAEhEAQYAiABEgJQ4fD_BwE

Anonymkode: 5c713...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...