AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #1 Del Skrevet 14. september 2023 Hvorfor tror folk det er greit å stoppe trafikken fordi de på død og liv skal rygge seg inn på p-plasser? Andre taper sin p-plass, fordi hele verden skal dreie seg om dem 😡 Når man rygger ut har man vikeplikt, det har man forsåvidt når man rygger nn også, men den driter de i. Kjører etter en bil, som plutselig begynner å rygge, så skal jeg stå der å vente til egoen er ferdig, og miste p-plasser utenfor der jeg vil parkere? Folk får kjøre inn, og ikke stanse trafikken. Oppføre seg med folkeskikk. Anonymkode: 835e4...b52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 Populært innlegg #2 Del Skrevet 14. september 2023 Herregud, vet du ingenting om svingradius? Mange p-plasser er faktisk knapt mulig og komme seg inn i hvis du har en bil av størrelse uten å rygge. Forresten er det anbefalt å rygge inn på en p-plass for det er større fare for å rygge på folk når du skal ut igjen, særlig barn er utsatt på en yrende parkeringsplass full av folk. Anonymkode: 117d9...83c 81 2 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 Populært innlegg #3 Del Skrevet 14. september 2023 1 Det er mer oversiktlig å rygge inn. 2 Det blir færre ulykker der man rygger inn siden man har bedre oversikt når man kjører ut igjen. 3 For den som kan rygge tar ikke dette noe lengre tid enn å kjøre inn med snuta. Kjører man med snuta inn er svingradiusen dårligere og man må ha flere korrigeringer. 4 Å rygge ut tar derimot mye lengre tid enn å rygge inn da det er mye flere ting å følge med på. Anonymkode: 274d5...bca 44 3 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #4 Del Skrevet 14. september 2023 Troll. Anonymkode: 867ff...bff 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #5 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor tror folk det er greit å stoppe trafikken fordi de på død og liv skal rygge seg inn på p-plasser? Andre taper sin p-plass, fordi hele verden skal dreie seg om dem 😡 Når man rygger ut har man vikeplikt, det har man forsåvidt når man rygger nn også, men den driter de i. Kjører etter en bil, som plutselig begynner å rygge, så skal jeg stå der å vente til egoen er ferdig, og miste p-plasser utenfor der jeg vil parkere? Folk får kjøre inn, og ikke stanse trafikken. Oppføre seg med folkeskikk. Anonymkode: 835e4...b52 Har du glemt kjøreopplæringen din, eller var den mangelfull i utgangspunktet? Det korrekte er selvfølgelig å rygge inn på parkeringsplassen for enklere og raskere utkjøring. Hvis du har det så travelt at du ikke har tid til å vente bør du avstå fra å kjøre bil i det hele tatt, for da har du sikkert ikke tid til å bry deg om fartsgrenser heller. Anonymkode: 99915...2e6 28 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #6 Del Skrevet 14. september 2023 Les og grin. https://www.tryggtrafikk.no/kjore/samspill-i-trafikken/ Kan du ikke å oppføre deg blant folk, så får du levere inn førerkortet ditt til ditt nærmeste trafikkstasjon og heller ta bussen. Anonymkode: b981b...a3b 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #7 Del Skrevet 14. september 2023 Det er faktisk anbefalt å rygge inn. De som tar lappen nå lærer dette. Det er mer oversiktlig, og mye tryggere enn å rygge ut igjen. De fleste jeg ser som bulker på senteret her er de som rygger ut av en parkeringsplass, fikk selv en i siden på bilen min fordi idioten absolutt skulle rygge ut og ikke inn....Og så er det de som også riper opp sider på bilen sin når de skal svinge med snuten inn fordi svingradiusen ikke er god nok og da skraper borti andre. Dessuten er det de som kjører med fronten inn som står parkert på skrått,tvers over osv, mye lettere å parkere rett når man rygger inn. Så det er de som kjører inn og ikke rygger som bør lære seg folkeskikk her!!!! Anonymkode: 6d8f5...d62 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #8 Del Skrevet 14. september 2023 Jeg rygger alltid inn på p-plasser, det er anbefalt og det funker best med min bil Anonymkode: efd9b...e91 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #9 Del Skrevet 14. september 2023 Klovn!!! Du må rygge ut igjen også, da stopper bilene for å ikke bli rygget på. Du står i tillegg 9 av 10 ganger skeivt og ødelegger for sidemannen siden bilen har elendig svingradius når du kjører framover. Du har nettopp avslørt deg som sylfersk bilist. Anonymkode: 85254...b17 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #10 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Troll. Anonymkode: 867ff...bff vi får ikke lov å si T-ordet på KG, blir slettet. Så du får late som at det er ekte og heller krangle 🙆♀️ Velkommen til KG, her er reglene så dust at du risikerer å få en melding i mappen din for å si det som er åpenlyst. Anonymkode: b981b...a3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #11 Del Skrevet 14. september 2023 Mye bedre å rygge inn enn ut. Tryggere også. Kjøreskolene anbefaler det til og med. Anonymkode: 188e6...8d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #12 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Klovn!!! Du må rygge ut igjen også, da stopper bilene for å ikke bli rygget på. Du står i tillegg 9 av 10 ganger skeivt og ødelegger for sidemannen siden bilen har elendig svingradius når du kjører framover. Du har nettopp avslørt deg som sylfersk bilist. Anonymkode: 85254...b17 Tviler på at ts er fersk bilist. Kjøreskolene anbefaler å rygge inn. Ts er nok heller en gammel grinebiter. Anonymkode: 188e6...8d2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 14. september 2023 #13 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor tror folk det er greit å stoppe trafikken fordi de på død og liv skal rygge seg inn på p-plasser? Andre taper sin p-plass, fordi hele verden skal dreie seg om dem 😡 Når man rygger ut har man vikeplikt, det har man forsåvidt når man rygger nn også, men den driter de i. Kjører etter en bil, som plutselig begynner å rygge, så skal jeg stå der å vente til egoen er ferdig, og miste p-plasser utenfor der jeg vil parkere? Folk får kjøre inn, og ikke stanse trafikken. Oppføre seg med folkeskikk. Anonymkode: 835e4...b52 Hehe, du har ikke forstått mye du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barleymill Skrevet 14. september 2023 #14 Del Skrevet 14. september 2023 Det er mye bedre å rygge inn, uten tvil. Alle som gjør dette har min fulle støtte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #15 Del Skrevet 14. september 2023 Jeg har en tesla Y med ræva svingradius. Er nødt til å rygge inn Anonymkode: d3035...4ba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #16 Del Skrevet 14. september 2023 Klager du like mye når folk bruker din verdifulle tid på å rygge ut fra parkeringsplasser? Anonymkode: 6cbee...a90 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #17 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tviler på at ts er fersk bilist. Kjøreskolene anbefaler å rygge inn. Ts er nok heller en gammel grinebiter. Anonymkode: 188e6...8d2 Nope, tilogmed vi gæmlisene lærte å rygge inn. Hadde det på oppkjøringen i 1990. ( 51) Anonymkode: 85254...b17 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #18 Del Skrevet 14. september 2023 Det er korrekt å rygge inn. Det er både trygere og mer transportøkonimisk, og man sparer mer tid for alle dersom man slår sammen inn-og utkjøring. Skjønner du ikke dette er det fullt mulig å kontakte nærmeste trafikkskole og be om et oppfriskingskurs. Anonymkode: 634e0...929 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #19 Del Skrevet 14. september 2023 Du får sende en sms til statsministeren, så får han legge inn en lov på det eller no.... idiot. Anonymkode: 9d154...906 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #20 Del Skrevet 14. september 2023 Samme hva dere sier…, Jeg blir heftet av biler som rygger inn, ikke biler som rygger ut. Jeg parkerer ikke skeivt. Jeg trenger ikke flere forsøk på å parkere. Har aldri vært borti en bil som ikke har god nok sving til å kunne parkere. Det er OK å vente så folk kan få lukeparkert,da de ikke har et alternativ. Er luka stor nok, er det jo vanlig å kjøre inn, å rette opp utenfor trafikken, noe som også gjøres. Ikke stanse trafikken, for å gjøre ting på sin måte. Anonymkode: 835e4...b52 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå