Gå til innhold

41% av aktive kg brukere har vært utro ifølge poll

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er det vel mange av oss som ikke gidder å gå inn for å svare. Og ikke alle underforum man går til. Lå den på sex og ett eller annet så tror jeg mange som ikke er utro eller spesielt intr i andres sex problemer går inn der.

Anonymkode: ac7dc...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Overrasket over resultatene. 

Ubrukelig statistikk. Under 200 har svart på undersøkelsen. Akkurat nå er det 550 pålogga medlemmer, kg har langt flere aktive medlemmer enn det. At 128 voksne mennesker har vært utro en eller annen gang, er ikke overraskende.

Anonymkode: 1951f...d6f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatet stemmer ganske godt med andre lignende undersøkelser, så at sannheten ligger mellom 25 - 40 % overrasker meg ikke i det hele tatt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasket? Nei så absolutt ikke.

Utroskap er ikke nødvendigvis å bedra sin mann igjennom 15 år. Altså det kan være mot ungdomskjæreste, mot en voldelig partner i ett sårbart øyeblikk..

Anonymkode: f1d51...f19

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41% av den bittelille andelen av aktive KG-bruker som tilfeldigvis har valgt å oppsøke og svare på en poll har vært utro. Der har du den riktige overskriften din...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

kg2.png

Anonymkode: ec1db...437

Det er lavere enn gjennomsnittet i befolkningen, der tallet er over 50 prosent. Hvorfor er det overraskende?

Anonymkode: ccf4d...e5c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er lavere enn gjennomsnittet i befolkningen, der tallet er over 50 prosent. Hvorfor er det overraskende?

Seriøst har du tall på at det er så høyt . Vil gjerne se statestikk hvis du har. 

Anonymkode: 53a90...6d1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Overrasket? Nei så absolutt ikke.

Utroskap er ikke nødvendigvis å bedra sin mann igjennom 15 år. Altså det kan være mot ungdomskjæreste, mot en voldelig partner i ett sårbart øyeblikk..

Anonymkode: f1d51...f19

Dette. Det kan også dreie seg om å være emosjonelt utro mot noen over en periode. Det er veldig mange gråsoner.

Jeg har aldri vært utro mot mannen min (og kommer nok aldri til å være det heller),  men jeg klinte med noen andre da jeg teoretisk sett enda var sammen med ungdomsskoleeksen min som jeg gjorde det slutt med rett etterpå. Så måtte jo svart «ja» på en slik undersøkelse.

Anonymkode: c1530...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Gi en link. Jeg har aldri hørt at det er så høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Daria said:

41% av den bittelille andelen av aktive KG-bruker som tilfeldigvis har valgt å oppsøke og svare på en poll har vært utro. Der har du den riktige overskriften din...

Men da ville det ikke være skråblikk og generaliseringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

kg2.png

41,57% av de som faktisk gadd å svare ja 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok at mange av de som er utro har hatt veldig lyst til å svare, og at mange av de som ikke er utro (og som ikke er opptatt av utroskap) bare ikke gidder å gå inn å svare. 

Anonymkode: 94c66...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilsvarende tall får man i store nasjonale undersøkelser i vesten. Ble slik i Romerriket mot slutten også. 

Anonymkode: de5f2...0f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en aktiv bruker, men har verken sett pollen eller vært utro🤔

Anonymkode: c177d...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er en aktiv bruker, men har verken sett pollen eller vært utro🤔

Anonymkode: c177d...d37

Sett slikt.

Anonymkode: d7092...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var bra, jeg. Nesten 60% har aldri noensinne i livet sitt vært utro.

Her på KG hevdes det jo ofte at man ikke kan stole på partnerene sine, og de som sier at partneren sin aldri har vært utro blir latterliggjort. Men så viser det seg jo at flertallet faktisk er trofaste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hulderen said:

Jeg syns det var bra, jeg. Nesten 60% har aldri noensinne i livet sitt vært utro.

Her på KG hevdes det jo ofte at man ikke kan stole på partnerene sine, og de som sier at partneren sin aldri har vært utro blir latterliggjort. Men så viser det seg jo at flertallet faktisk er trofaste. 

58,33% er ikke en betryggende majoritet. Det er nesten 50/50 sjanse 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Under 200 har svart på undersøkelsen. 

168 + 120 = 288

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...