Kongsberg85 Skrevet 13. september 2023 #1 Del Skrevet 13. september 2023 (endret) Hei alle🥰 Er det Noen som vet fremgangsmåte på å gifte seg I Rhodos? Jeg finner på Google at det ikke er en norsk kirke som fks sjømannskirken på Rhodos 🤔 sånn som jeg skjønner det på Google så må man på tinghuset her i Norge å gifte seg der, får så å dra til Rhodos og bare ha bryllupsfeiringen der🤔hvis det stemmer så blir det jo 2 forskjellige datoer🤔 hvordan gjør man det da evt? Håper noen kan svare på dette bedere enn på Google 🤣🙈 vi er begge normenn, for dere som lurer på det. Hvordan gjør vi dette? Vi har 20 års dag den 27 november 2024, så tanken er å gifte seg da. Takker så mye for alle svar 🥰❤️ Endret 14. september 2023 av Kongsberg85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplemos Skrevet 14. september 2023 #2 Del Skrevet 14. september 2023 Om du skal gifte deg etter norsk lov i utlandet må du på ambassade eller i sjømannskirke. Siden de ikke har det der må du enten ta det i Norge som du sier, eller etter gresk lov. https://www.norway.no/no/Greece/for-nordmenn/giftemal/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #3 Del Skrevet 14. september 2023 Jeg har giftet meg i Hellas, vi var begge norske. Ble gift på et tinghus av ordføreren, og det var høytidelig og fint. Vil anbefale å bruke en lokal bryllupsplanlegger, ikke minst pga at det er mye papirarbeid og byråkrati, inkludert byråkrater som ikke kan engelsk. Samt at mye må ordnes i Hellas i god tid før bryllupet. Men det er vel verd det! Anonymkode: 9ad2f...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #4 Del Skrevet 23. september 2023 Det går vel kanskje ikke charterfly til Rhodos i november? At selve vielsen og bryllupsfesten er to ulike datoer er ikke noe problem. Men det kan kanskje være vanskelig å få gjester til å ta en ukes ferie på Rhodos - det vil koste mye. Kan hende dere har avtalt med noen som har lyst til å komme da Anonymkode: f070e...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #5 Del Skrevet 1. oktober 2023 Var nylig i bryllup i en katolsk kirke, begge norske, norsk prest. De hadde giftet seg hjemme i Norge noen uker før, på kirkekontoret med kun forlovere tilstede. Så vielsen i utlandet ble en bekreftelse på at de tidligere hadde sagt ja: så spør jeg deg «brud/brudgom» - vil du fortsatt være gift med… Anonymkode: 85a2e...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #6 Del Skrevet 6. oktober 2023 On 9/13/2023 at 8:00 PM, Kongsberg85 said: Hei alle🥰 Er det Noen som vet fremgangsmåte på å gifte seg I Rhodos? Jeg finner på Google at det ikke er en norsk kirke som fks sjømannskirken på Rhodos 🤔 sånn som jeg skjønner det på Google så må man på tinghuset her i Norge å gifte seg der, får så å dra til Rhodos og bare ha bryllupsfeiringen der🤔hvis det stemmer så blir det jo 2 forskjellige datoer🤔 hvordan gjør man det da evt? Håper noen kan svare på dette bedere enn på Google 🤣🙈 vi er begge normenn, for dere som lurer på det. Hvordan gjør vi dette? Vi har 20 års dag den 27 november 2024, så tanken er å gifte seg da. Takker så mye for alle svar 🥰❤️ Jeg ville tatt feiring på Rhodos på dagen, og latt tinghus være tinghus Anonymkode: a1534...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå