Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2006 #21 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg kan godt si at jeg må være barnevakt. Med det mener jeg at jeg er alene m ansvaret akkurat den kvelden slik at jeg ikke kan dra noe sted. Syns ikke det er noe å hisse seg opp for, poenget er jo å få fram at man er låst til hjemmet, noe begrepet "er barnevakt" viser til. ← Jeg oppfatter uttrykket "å være barnevakt" litt annerledes enn deg. Jeg oppfatter det slik at man distanserer seg fra ansvaret for barna og påtar seg det for en kort periode (f.eks. en kveld). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 22. januar 2006 #22 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg oppfatter uttrykket "å være barnevakt" litt annerledes enn deg. Jeg oppfatter det slik at man distanserer seg fra ansvaret for barna og påtar seg det for en kort periode (f.eks. en kveld). ← Ok. Men hvis noen tror jeg ikke tar ansvar til vanlig fordi jeg sier "jeg må være barnevakt, pappan er borte i kveld" da får de nesten bare tro det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2006 #23 Del Skrevet 22. januar 2006 Ok. Men hvis noen tror jeg ikke tar ansvar til vanlig fordi jeg sier "jeg må være barnevakt, pappan er borte i kveld" da får de nesten bare tro det! ← Nei jeg tror da ikke det! Håper du ikke oppfattet det slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 22. januar 2006 #24 Del Skrevet 22. januar 2006 Enig, det høres bare rart ut.. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ester Skrevet 22. januar 2006 #25 Del Skrevet 22. januar 2006 Skjønner heller ikke at dette skulle være noe å bli SÅÅÅÅÅ irritert for. Noe jeg derimot synes er litt pussig, er menn jeg har hørt sier at de er barnepike. Da har jeg blitt litt paff. De var hedmarkinger, vet ikke om det er noen sammenheng, men tenkte det var greit å nevne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #26 Del Skrevet 22. januar 2006 Det er da vel ikke noe å bli så irritert for? Det er et uttrykk som henger igjen fra den tida da mødre ikke gikk ut og det var helt uvanlig at faren var hjemme alene med barna. Det kommer til å forsvinne av seg selv. Slapp av, damer! Ingen har dødd! ← Det forsvinner ikke av seg selv hvis folk ikke tar stilling til idiotien i utsagnet og er like likegyldig som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2006 #27 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg er kjempeenig, dette er utrolig irriterende!! Min ex nekter å skrive under på en samværsavtale, fordi han ikke vil være fast barnevakt for meg.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2006 #28 Del Skrevet 23. januar 2006 Min ex nekter å skrive under på en samværsavtale, fordi han ikke vil være fast barnevakt for meg.......... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest christineemily Skrevet 24. januar 2006 #29 Del Skrevet 24. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2006 #30 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg er kjempeenig, dette er utrolig irriterende!! Min ex nekter å skrive under på en samværsavtale, fordi han ikke vil være fast barnevakt for meg.......... ← Er det mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 24. januar 2006 #31 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg er kjempeenig, dette er utrolig irriterende!! Min ex nekter å skrive under på en samværsavtale, fordi han ikke vil være fast barnevakt for meg.......... ← Sier mye om han det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå