Gå til innhold

Ungkaren Norge

Amatariel

Anbefalte innlegg

Spoiler

1 hour ago, Anonym123123123 said:
  Hide contents

En annen ting:
Må si jeg ble litt overrasket over at Sara valgte Amadou. Jeg tror Sara og Alex kunne blitt et bra par etter hvert.

Spoiler

HÆ! Jeg var helt sikker på at det ble Alex. (Som jeg for øvrig ikke syntes har så mye som et snev av sjarm, skjønner ikke hva han gjør på dette programmet. Her er det verken beauty, body eller brains.)

Endret av Nutz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

totti_1 skrev (På 27.10.2023 den 21.37):

Irriterer ikke meg, men helt i balanse er hun neppe. Hun mener det er en god ide å kysse litt på menn tidlig i prosessen for å teste kjemien. Bare ta han 10 minutter til side og kline litt. Gud bedre, det er ikke veien til å bli respektert av en mann 🙉

Nå må vi ikke glemme hvilket program som gjorde henne kjent.....

Antenner er hun iallfall født fullstendig ribbet for.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått veldig sansen for Eileen. Sterk dame, som ikke lager unødvendig drama. Marte er altfor sjalu, og dramaqueen deluxe. Skikkelig turn off. 

Skjønner ikke helt at Synne blir værende? Hun får jo aldri noe bekreftelse fra Alex, og virker veldig irritert på noen av konkurrentene. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym123123123 skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Personlig er jeg ganske uenig. Jeg synes hun fremstår som en skikkelig dramaqueen, og at det hadde vært slitsomt å være sammen med henne. Å gå på den måten er jo bare helt unødvendig.

(Jeg er for så vidt enig i at unnskyldningen til Amadou ikke var den beste, men han er jo litt "rar" med ord om man kan si det sånn. Jeg tror ikke intensjonen hans var å såre henne i det hele tatt, bare å fortelle hva han setter pris på i form av IRL kroppsspråk, blikkontakt, ord osv fremfor i skriftlig form)

Spoiler

Jada, er helt enig i at hun fremstår som dramaqueen og uten tvil har en god del ting å jobbe med. Er nettopp derfor jeg ikke forstår hvorfor han tar henne med videre når han jo utvilsomt vet hva han har å forholde seg til. Og når han liker å fremstille seg selv som Mr Zen, så synes jeg ikke han står i posisjon til å være så hard mot henne. For å si det sånn; ansvaret ligger hos dem begge. Og de kommuniserer absolutt forbi hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Marthe, for ei dramaqueen!

Hun sier at han blåser dette av proporsjoner, men det er hun som bare går midt i en samtale hvor han prøver å forklare hvorfor. 

Marthe må jobbe litt med seg selv og  temperamentet sitt før hun involverer seg i noen kjærlighetsforhold. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Marthe, for ei dramaqueen!

Hun sier at han blåser dette av proporsjoner, men det er hun som bare går midt i en samtale hvor han prøver å forklare hvorfor. 

Marthe må jobbe litt med seg selv og  temperamentet sitt før hun involverer seg i noen kjærlighetsforhold. 

Spoiler

Jeg synes Marthe er ekte og viser menneskelige aspekter. Det er en utrolig presset situasjon de er i der inne. Og det å gå inn i et forhold; skal man da være nærmest en robot uten bagasje og sårbarhet? For min del brukte jeg et år og litt til for å bli trygg på min partner, med meltdowns og såkalt drama. Forhold og realsjoner er ikke enkelt. Og skal man møtes i det som er viktig og som gjør at man holder sammen så må man gå utenfor "hyggelig" "vakker" "kjemi".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns den norske ungkaren er litt tamt iht det amerikanske. Vi er snart i slutten av sesongen og ungkarene har vel knapt kysset en eller to jenter så vidt det er.

I USA er det jo kyssing og klining, fra dag en omtrent med forskjellige jenter. Men de jentene og ungkaren der er Kanskje litt mer frampå enn de norske? 

Jeg ser for meg at Aleksander ender opp med Eileen og Maiken til slutt, og Amado med Sarah, og Elinor til slutt, evt Thea.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lidis88 skrev (20 minutter siden):

Sendte ikke Alexander hjem noen denne episoden? Var Helene en av "hans" jenter? 

Nei, hun sa at hun var mest interessert i Amadou.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (36 minutter siden):
  Skjul innhold

Jeg synes Marthe er ekte og viser menneskelige aspekter. Det er en utrolig presset situasjon de er i der inne. Og det å gå inn i et forhold; skal man da være nærmest en robot uten bagasje og sårbarhet? For min del brukte jeg et år og litt til for å bli trygg på min partner, med meltdowns og såkalt drama. Forhold og realsjoner er ikke enkelt. Og skal man møtes i det som er viktig og som gjør at man holder sammen så må man gå utenfor "hyggelig" "vakker" "kjemi".

Spoiler

Vi er nok litt forskjellige. Jeg kunne aldri oppført meg på den måten. Jeg sier ting som det er og forventer ærlig svar tilbake. 

Jeg går ikke rundt og furter sammen og rundt de andre jentene. Og er jeg i diskusjon/krangel med noen, lar jeg  personen få prate ut og jeg stikker heller ikke av midt i en samtale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (42 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Menneskelig det, men gjør du sånt på riksdekkende skjønner du at det blir baluba. Også forskjellig situasjon all den tid Marte knapt har blitt kjent med Amadou (samlet 4 timer samtale?)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (3 minutter siden):
  Skjul innhold

Vi er nok litt forskjellige. Jeg kunne aldri oppført meg på den måten. Jeg sier ting som det er og forventer ærlig svar tilbake. 

Jeg går ikke rundt og furter sammen og rundt de andre jentene. Og er jeg i diskusjon/krangel med noen, lar jeg  personen få prate ut og jeg stikker heller ikke av midt i en samtale. 

Spoiler

Nja, det er en spesiell situasjon de er i. Jeg vet ikke hvordan jeg ville reagert. Men jeg er nok mer "dramatisk" enn deg, jeg kunne godt ha fjernet meg fysisk fra en samtale. Tror det handler mye om hvor mye bagasje man har i sekken. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

totti_1 skrev (4 minutter siden):

Menneskelig det, men gjør du sånt på riksdekkende skjønner du at det blir baluba. Også forskjellig situasjon all den tid Marte knapt har blitt kjent med Amadou (samlet 4 timer samtale?)

Dette er jo en produksjon med føringer. Selv får jeg mer hjerte for Marthe enn f.eks Thea som vi knapt har sett og hørt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (3 minutter siden):

Dette er jo en produksjon med føringer. Selv får jeg mer hjerte for Marthe enn f.eks Thea som vi knapt har sett og hørt.

Thea og Amadou har fin kjemi, hun er veldig pen. Men jeg trekker tilbake min entusiasme for henne. Hun blir for lettvekter mentalt. Så der er vi ihvertfall enige.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (4 minutter siden):

Marte er en sjalu drama queen som jeg håper er mer sympatisk off screen enn on screen…

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Grüner skrev (1 minutt siden):

Marte er en sjalu drama queen som jeg håper er mer sympatisk off screen enn on screen…

Det er vel grunner til at hun er slik. Og det er jo tydelig at produksjonen har bygd en historie omkring henne. 

Jeg kjenner henne ikke, så vil ikke bruke ord som dram queen og lite sympatisk. Mennesker er mer enn det vi ser i en liten ramme på skjermen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak innsats av både Marte og Amadou i går. Får håpe Marte og Amadou kaster inn håndklet på sin relasjon nå.

For et tåpelig program om man ønsker å finne kjærligheten... ekkel stemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne Tiholt skrev (På 1.11.2023 den 21.46):

Fyy eff for en motbydelig mann…

Jeg kan skjønne Alexander litt. Hun kom jo sent i programmet og har allerede rukket å like/få følelser for noen av de jentene. Da velger han ikke henne av respekt for de. De hadde vært noe annet hvis han ga rose til en ny jente etter henne. 

Han kunne jo ikke vite at hun ville dukke opp. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (På 1.11.2023 den 21.56):

Vil ikke kalle dama for det, men at hun lager mer drama enn nødvendig pga dette brevet. Amado sa helt rett ut at han respekterte det hun gjorde, men at det ikke var helt hans greie. Han anerkjente også hennes følelser (at hun ble lei seg), men hun fortsatte jo bare å bli surere og surere. Hun må jo klare å respektere at dette ikke var helt hans ting.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...