Gå til innhold

Ungkaren Norge

Amatariel

Anbefalte innlegg

lew skrev (1 time siden):

Helene Hima må ut,fyrsj for en ekkel dame.Kansje bare stemmen som gjør det🙈

Irriterer ikke meg, men helt i balanse er hun neppe. Hun mener det er en god ide å kysse litt på menn tidlig i prosessen for å teste kjemien. Bare ta han 10 minutter til side og kline litt. Gud bedre, det er ikke veien til å bli respektert av en mann 🙉

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

totti_1 skrev (2 timer siden):

Jepp... Og det er et dårlig valg

Hvorfor er Alex et dårligere valg enn Amadou?

Jeg synes Amadou høres ut som om alt han sier er innøvd. Fremstår ikke så veldig naturlig.

Også bruker han helt voldsomt med ordtak og klisjeer

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (På 26.10.2023 den 21.55):

Flere enn meg som reagerte litt på Alex sitt svar på hva han fryktet mest? For han var det å ikke kunne jobbe mer som pilot, mens for henne var det å miste noen hun var glad i. Litt forskjellig fokus der m.a.o. Høres ut som han ville satt jobben foran familien. Det hadde vært litt turn-off for meg.

Tror nok mange vil tenke at et sånt svar (miste noen nære) er så obvious at det ikke "gjelder" 🤷‍♀️ Men det ble kanskje litt rart i det han ikke korrigerte seg etter henne og sa "ja, her og, selvsagt.." 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym123123123 skrev (58 minutter siden):

Hvorfor er Alex et dårligere valg enn Amadou?

Jeg synes Amadou høres ut som om alt han sier er innøvd. Fremstår ikke så veldig naturlig.

Også bruker han helt voldsomt med ordtak og klisjeer

Les tråden, har skrevet 3-4 innlegg om det. Orker ikke dømme fyren mer 🙉

Jeg tror han er en bra fyr for den rette damen. Tror ikke han finner den rette damen på et slikt program. Han burde stresse ned...

Endret av totti_1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (På 25.10.2023 den 17.11):

Men kjære vene så kjedelig det virker å være med på programmet. Hvis man ikke får date blir man jo bare sittende på hotellet dag ut og dag inn, disse datene ser jo ut til å vare hele dagen og kvelden. Jeg hadde gått på veggen ihvertfall. 

Ja det er nok ganske rolig når man ikke er på date. Spise, sove og sole seg er vel kanskje det de gjør... og det er nok derfor jentene får såpass sterke bånd. De blir venninner og bryr seg om hverandre. Selv om de har samme mål (mann) i sikte. Er naturlig i en slik boble.

Frk.Show skrev (På 25.10.2023 den 21.18):

Thea virket veldig avmålt da Amadou blottla seg og fortalte om fortiden og hvor mye broren Sebastian betyr for han, tenkte det hadde med kameraene å gjøre, men bare dagen etter trodde hun Ole var broren da navnet ble lest opp? Kan ikke ha gjort så mye inntrykk…

Ja dette reagerte jeg også på..! Først den intime daten med Amadou der han blottlegger seg veldig og forteller mye om familien (garantert enda mer enn det vi fikk se). Der og da syns jeg hun var mye "mm" og svarte likt på alt han fortalte. Tenkte først at hun kanskje bare er en god lytter da... men når de da neste dag diskuterer hvem Ole er og hun sier "jeg mener han har en halvbror som heter Ole ja", så lurer jeg virkelig på hvor mye hun følge med? Han fortalte jo gjentatte ganger om broren sin og at han heter Sebastian. Jeg håper nesten virkelig at det er noe klipping i bildet her, at denne diskusjonen egentlig skjedde før daten hennes... for hvis ikke så fulgte hun virkelig ikke med. Og jeg har likt henne godt hittil altså.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Altså, jeg støttet 100% Helene i å stjele den daten (og det var jo fønni at det ble fra akkurat Marte), men jesus christ.. jeg hadde håpet at hun bare var litt awkward på Første date, men den dama har social skills som en klegg altså! Hun sier selv at hun føler så mye på andres energier, men.. eh.. for å si som Fetisha ville gjort; Giiirl.. you don't 🙄

Ellers så synes jeg egentlig litt synd på Marte som fikk den tilbake fra Amadou etter brevet. Noe kjærlighetserklæring var det jo ikke, og han som er så "følelser og universet" (iflg seg selv) burde i alle fall vite og anerkjenne at for noen er det lettere å uttrykke seg skriftlig - i hvertfall inntil man blir skikkelig kjent. Nei, dårlig stil av fyren.

Og det skal tydeligvis utspille seg videre i neste episode 😂

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

refill skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Altså, jeg støttet 100% Helene i å stjele den daten (og det var jo fønni at det ble fra akkurat Marte), men jesus christ.. jeg hadde håpet at hun bare var litt awkward på Første date, men den dama har social skills som en klegg altså! Hun sier selv at hun føler så mye på andres energier, men.. eh.. for å si som Fetisha ville gjort; Giiirl.. you don't 🙄

Ellers så synes jeg egentlig litt synd på Marte som fikk den tilbake fra Amadou etter brevet. Noe kjærlighetserklæring var det jo ikke, og han som er så "følelser og universet" (iflg seg selv) burde i alle fall vite og anerkjenne at for noen er det lettere å uttrykke seg skriftlig - i hvertfall inntil man blir skikkelig kjent. Nei, dårlig stil av fyren.

Og det skal tydeligvis utspille seg videre i neste episode 😂

Spoiler

Spent på neste episode! Liker at Marte vet å sette seg i respekt. Tror ihvertfall Christine, Maninna, Helene og Maria ryker. Og spent på hvem Sara velger 🤩🤩

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (6 timer siden):
  Skjul innhold

Altså, jeg s

Jeg tjuvleste dessverre, visste ikke at epsioden var ute for noen. 

Men høres ut som Marte skal lage drama i de neste episodene og det er gøy som faen. Hehe. Send henne hjem.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Helene har jo rett, og det har hun bevis for på kamera nå. Synne, Marte, Maria osv. rottet seg jo sammen på et rom hvor de snakket om hvor gode verdier de selv hadde og hvor dårlig det var å ta den svarte rosen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (2 timer siden):

Men høres ut som Marte skal lage drama i de neste episodene og det er gøy som faen. Hehe. Send henne hjem.

Dagens episode ligger ute på Discovery plus. Tror de legges ut kl 18 samme dag for de som ikke har abonnement. Nå har de jo begynt å sende episodene latterlig sent på lineær tv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lidis88 skrev (10 timer siden):
  Skjul innhold

Spent på neste episode! Liker at Marte vet å sette seg i respekt. Tror ihvertfall Christine, Maninna, Helene og Maria ryker. Og spent på hvem Sara velger 🤩🤩

Ja, det lover ikke så godt for dem. De eneste jeg har troa på at kan få en seriøs relasjon til noen av gutta er Eileen og Sara. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

totti_1 skrev (6 timer siden):

Spoiler

IMG_5334.thumb.jpeg.ce9123117dfeb40591c4cfa311508af8.jpeg

Neste uke ⬆️ (hentet fra tv-guiden).

Endret av Grüner
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet antall episoder? Mener de sa de var halvveis for et par-tre episoder siden, men fortsatt så mange igjen. Gleder meg til flere sendes hjem så det blir hakket mer spennende.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer morgendagens(onsdagens) episode på nett nå ved midnatt for oss som har abbonement? Eller må vi vente til i morgen tidlig eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anonym123123123 skrev (1 time siden):

Kommer morgendagens(onsdagens) episode på nett nå ved midnatt for oss som har abbonement? Eller må vi vente til i morgen tidlig eller noe?

Ser ut som d kommer ut på morningen. Har sjekka det flere ganger.Utrolig irriterende 😅 når vi betaler å alt burde den vel egentlig komt ut over midnatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens ep (1/11) på Discovery+

Spoiler

Ok, jeg har ikke hatt så veldig mye til overs for Marte sin "bitching" innimellom (kommentarer, blikk ol), men situasjonen hun står i nå skjønner jeg så utrolig godt. Skal respekt og behov bare gå en vei? Han har jo gitt andre tid, og om han ikke liker måten hun fungerer på - hvorfor beholde henne en runde til? Jeg skjønner utrolig godt at hun føler at han ikke respekterer følelsene hennes, og den unnskyldningen legger bare ansvaret tilbake på henne.

Joda, hun har tydeligvis problemer med å regulere seg selv. Men det vet han. Hun har sagt, og vist det. Nei, ut fra hva som blir presentert for oss seere så synes jeg han oppfører seg dårlig.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (3 timer siden):

Dagens ep (1/11) på Discovery+

Skjul innhold

Ok, jeg har ikke hatt så veldig mye til overs for Marte sin "bitching" innimellom (kommentarer, blikk ol), men situasjonen hun står i nå skjønner jeg så utrolig godt. Skal respekt og behov bare gå en vei? Han har jo gitt andre tid, og om han ikke liker måten hun fungerer på - hvorfor beholde henne en runde til? Jeg skjønner utrolig godt at hun føler at han ikke respekterer følelsene hennes, og den unnskyldningen legger bare ansvaret tilbake på henne.

Joda, hun har tydeligvis problemer med å regulere seg selv. Men det vet han. Hun har sagt, og vist det. Nei, ut fra hva som blir presentert for oss seere så synes jeg han oppfører seg dårlig.

Spoiler

Personlig er jeg ganske uenig. Jeg synes hun fremstår som en skikkelig dramaqueen, og at det hadde vært slitsomt å være sammen med henne. Å gå på den måten er jo bare helt unødvendig.

(Jeg er for så vidt enig i at unnskyldningen til Amadou ikke var den beste, men han er jo litt "rar" med ord om man kan si det sånn. Jeg tror ikke intensjonen hans var å såre henne i det hele tatt, bare å fortelle hva han setter pris på i form av IRL kroppsspråk, blikkontakt, ord osv fremfor i skriftlig form)

En annen ting:
Må si jeg ble litt overrasket over at Sara valgte Amadou. Jeg tror Sara og Alex kunne blitt et bra par etter hvert.

Synes også det er litt rart at Aleks er SÅ gira på Eileen. Personlig ville jeg tenkt at Maiken var et bedre valg, men de har vel bare hatt én singeldate (sykkelturen). Tror fortsatt Maiken er en dark horse til å ende opp med Alex, selv om det pt. ser mest lovende ut for Eilen.

Har ikke særlig troen på hverken Synne eller Christine ift Alex, og samme med Maninna og Ellinor med Amadou.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym123123123 skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Personlig er jeg ganske uenig. Jeg synes hun fremstår som en skikkelig dramaqueen, og at det hadde vært slitsomt å være sammen med henne. Å gå på den måten er jo bare helt unødvendig.

(Jeg er for så vidt enig i at unnskyldningen til Amadou ikke var den beste, men han er jo litt "rar" med ord om man kan si det sånn. Jeg tror ikke intensjonen hans var å såre henne i det hele tatt, bare å fortelle hva han setter pris på i form av IRL kroppsspråk, blikkontakt, ord osv fremfor i skriftlig form)

En annen ting:
Må si jeg ble litt overrasket over at Sara valgte Amadou. Jeg tror Sara og Alex kunne blitt et bra par etter hvert.

Synes også det er litt rart at Aleks er SÅ gira på Eileen. Personlig ville jeg tenkt at Maiken var et bedre valg, men de har vel bare hatt én singeldate (sykkelturen). Tror fortsatt Maiken er en dark horse til å ende opp med Alex, selv om det pt. ser mest lovende ut for Eilen.

Har ikke særlig troen på hverken Synne eller Christine ift Alex, og samme med Maninna og Ellinor med Amadou.

Spoiler

Glemte å nevne Thea. Hun er vel, sammen med Sara (og evt. Marte om de ordner opp i krangelen) blant de 3 som har en mulighet til å "vinne" Amadou.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...