Meadow Skrevet 25. oktober 2023 #121 Del Skrevet 25. oktober 2023 Jeg tar meg selv i å glede meg til nye episoder, det trodde jeg ikke kom til å skje! Jeg har blitt fan Men kjære vene så kjedelig det virker å være med på programmet. Hvis man ikke får date blir man jo bare sittende på hotellet dag ut og dag inn, disse datene ser jo ut til å vare hele dagen og kvelden. Jeg hadde gått på veggen ihvertfall. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 25. oktober 2023 #122 Del Skrevet 25. oktober 2023 Kompisen til Amadou var jo dønn lik ham, så det overrasker meg ikke om han plukker opp rester etter Amadou. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akkurat passe Skrevet 25. oktober 2023 #123 Del Skrevet 25. oktober 2023 Meadow skrev (1 time siden): Jeg tar meg selv i å glede meg til nye episoder, det trodde jeg ikke kom til å skje! Jeg har blitt fan Men kjære vene så kjedelig det virker å være med på programmet. Hvis man ikke får date blir man jo bare sittende på hotellet dag ut og dag inn, disse datene ser jo ut til å vare hele dagen og kvelden. Jeg hadde gått på veggen ihvertfall. Takk og lov for basseng i det minste 😄 Noen som vet hvor mange episoder som skal sendes forresten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Show Skrevet 25. oktober 2023 #124 Del Skrevet 25. oktober 2023 Thea virket veldig avmålt da Amadou blottla seg og fortalte om fortiden og hvor mye broren Sebastian betyr for han, tenkte det hadde med kameraene å gjøre, men bare dagen etter trodde hun Ole var broren da navnet ble lest opp? Kan ikke ha gjort så mye inntrykk… 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 26. oktober 2023 #125 Del Skrevet 26. oktober 2023 Det blir for mye sipping med Christine. Dessverre tror jeg ikke det er positivt for hennes del. Greit at det er i en spesiell setting, men noe av det må jo være henne, så hvordan vil det blir på "utsiden"? Hadde nok styrt glatt unna. Pen jente for all del, men ikke veldig tiltalende væremåte. Så må jeg jo også si at makan til oppførsel til mange av jentene i siste episode. Er det mulig? Rotte seg sammen på et rom i etterkant av den sorte rosen. Barnslig! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 26. oktober 2023 #126 Del Skrevet 26. oktober 2023 Mollebolle skrev (24 minutter siden): Det blir for mye sipping med Christine. Dessverre tror jeg ikke det er positivt for hennes del. Greit at det er i en spesiell setting, men noe av det må jo være henne, så hvordan vil det blir på "utsiden"? Hadde nok styrt glatt unna. Pen jente for all del, men ikke veldig tiltalende væremåte. Så må jeg jo også si at makan til oppførsel til mange av jentene i siste episode. Er det mulig? Rotte seg sammen på et rom i etterkant av den sorte rosen. Barnslig! Enig. Christine virker for ung og uerfaren. Mulig hun har levd et meget beskyttet liv. Syns hun er fin, men hun og Aleksander passer ikke sammen. Og de svarte kajalen rundt øynene kler henne ikke🙈 Tror de andre jentene ville ha den rosen selv men var altfor redd for hva de andre måtte tenke om det. Skjønner Helene godt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuneR Skrevet 26. oktober 2023 #127 Del Skrevet 26. oktober 2023 Frk.Show skrev (21 timer siden): Thea virket veldig avmålt da Amadou blottla seg og fortalte om fortiden og hvor mye broren Sebastian betyr for han, tenkte det hadde med kameraene å gjøre, men bare dagen etter trodde hun Ole var broren da navnet ble lest opp? Kan ikke ha gjort så mye inntrykk… Ja, helt enig. Det er virkelig et veldig dårlig tegn! Jeg synes generelt hun virker veldig uinteressert og egentlig litt «flat» følelsesmessig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 26. oktober 2023 #128 Del Skrevet 26. oktober 2023 JuneR skrev (20 minutter siden): Ja, helt enig. Det er virkelig et veldig dårlig tegn! Jeg synes generelt hun virker veldig uinteressert og egentlig litt «flat» følelsesmessig. Jeg har tenkt at det er bare sånn hun er, mer enn noe negativt ift. Amadou. Blir spennende å se hvem som har "rett". Synes foreløpig de er det beste paret, men har ikke sånn veldig troa på dem heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 26. oktober 2023 #129 Del Skrevet 26. oktober 2023 tøydokka skrev (På 20.10.2023 den 3.36): Jeg reagerte på de øynene hennes fra første episode. Tror jeg skrev noe om det her tidligere i tråden. Har ikke sett hun før, ikke sett paradise. Synes hun fremstår som en fin jente som oppfører seg fint mot de andre. Pen og sjarmerende. De crazy-eyes er jo noe som jeg ser har forandret seg fra det paradisebildet over her. Jeg tipper hun har begynt med en eller annen medisin som gjør pupillene større, feks antidepressiva av typen snri eller adhd- medisin. Har selv gått på snri, og får da sånne tallerkenpupiller. Spesiell hypotese 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 26. oktober 2023 #130 Del Skrevet 26. oktober 2023 Flere enn meg som reagerte litt på Alex sitt svar på hva han fryktet mest? For han var det å ikke kunne jobbe mer som pilot, mens for henne var det å miste noen hun var glad i. Litt forskjellig fokus der m.a.o. Høres ut som han ville satt jobben foran familien. Det hadde vært litt turn-off for meg. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym123123123 Skrevet 26. oktober 2023 #131 Del Skrevet 26. oktober 2023 Grüner skrev (2 timer siden): Flere enn meg som reagerte litt på Alex sitt svar på hva han fryktet mest? For han var det å ikke kunne jobbe mer som pilot, mens for henne var det å miste noen hun var glad i. Litt forskjellig fokus der m.a.o. Høres ut som han ville satt jobben foran familien. Det hadde vært litt turn-off for meg. Ikke trekk ting ut av proporsjoner nå. Det var et spørsmål "ut av det blå", med kameraer på slep og en date man ikke kjenner så godt. Da står man ikke å tenker i mange minutter akkurat. At han er redd for å ikke kunne jobbe som pilot betyr ikke det samme som at han setter jobb foran familie. Men å svare familiegreier blir for obvious, så han tenkte kanskje at han skulle prøve å finne noe mer personlig enn et standardsvar om familie.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym123123123 Skrevet 26. oktober 2023 #132 Del Skrevet 26. oktober 2023 Mollebolle skrev (15 timer siden): Det blir for mye sipping med Christine. Dessverre tror jeg ikke det er positivt for hennes del. Greit at det er i en spesiell setting, men noe av det må jo være henne, så hvordan vil det blir på "utsiden"? Hadde nok styrt glatt unna. Pen jente for all del, men ikke veldig tiltalende væremåte. Så må jeg jo også si at makan til oppførsel til mange av jentene i siste episode. Er det mulig? Rotte seg sammen på et rom i etterkant av den sorte rosen. Barnslig! Enig ang. Christine. Hun fremstår som en god og snill person, men hun er nok kanskje litt for usikker (og dermed sippete) for Aleks. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym123123123 Skrevet 26. oktober 2023 #133 Del Skrevet 26. oktober 2023 Flere enn meg som er fan av Maiken? (Jeg kjenner henne bittelitt fra før av, skal sies. Vi er begge like gamle og fra Oslo) Synes hun fremstår veldig søt, god og sjarmerende. I tillegg er hun jo veldig vakker. Jeg er selv mann, og kan definitivt forstå om Aleks faller for henne (eller Sara) 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 26. oktober 2023 #134 Del Skrevet 26. oktober 2023 Anonym123123123 skrev (18 minutter siden): Flere enn meg som er fan av Maiken? (Jeg kjenner henne bittelitt fra før av, skal sies. Vi er begge like gamle og fra Oslo) Synes hun fremstår veldig søt, god og sjarmerende. I tillegg er hun jo veldig vakker. Jeg er selv mann, og kan definitivt forstå om Aleks faller for henne (eller Sara) Var det hun som tok frem en stetoskop på date for å lytte på hjerte til Aleksander? Det var kleint. Jeg har aldri skjønt greia med å dra frem arbeidsverktøyet sitt på date🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lew Skrevet 27. oktober 2023 #135 Del Skrevet 27. oktober 2023 Helene Hima må ut,fyrsj for en ekkel dame.Kansje bare stemmen som gjør det🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Writer_1981 Skrevet 27. oktober 2023 #136 Del Skrevet 27. oktober 2023 Anonym123123123 skrev (20 timer siden): Flere enn meg som er fan av Maiken? (Jeg kjenner henne bittelitt fra før av, skal sies. Vi er begge like gamle og fra Oslo) Synes hun fremstår veldig søt, god og sjarmerende. I tillegg er hun jo veldig vakker. Jeg er selv mann, og kan definitivt forstå om Aleks faller for henne (eller Sara) Hun er veldig søt. Litt sånn «girl next door», så jeg skjønner absolutt at menn faller for henne. Det samme gjelder også Sara og til dels Thea. Jeg tror det er noen av disse 3 som står igjen til slutt 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym123123123 Skrevet 27. oktober 2023 #137 Del Skrevet 27. oktober 2023 Det blir spennende å se hvem Sara velger. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 27. oktober 2023 #138 Del Skrevet 27. oktober 2023 Anonym123123123 skrev (4 minutter siden): Det blir spennende å se hvem Sara velger. Hva tror dere? Hun burde bestemme seg snart. Ikke pent ovenfor guttene slik hun holder på. Håper hun velger Amadu forøvrig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 27. oktober 2023 #139 Del Skrevet 27. oktober 2023 47 minutter siden, Anonym123123123 said: Det blir spennende å se hvem Sara velger. Hva tror dere? Alex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 27. oktober 2023 #140 Del Skrevet 27. oktober 2023 Nutz skrev (10 minutter siden): Alex Jepp... Og det er et dårlig valg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå