Gå til innhold

Ungkaren Norge

Amatariel

Anbefalte innlegg

Grüner skrev (19 timer siden):

Litt usjarmerende å være så sjalu. Eileen er mer sympatisk uten å framstå som noen nikkedukke. Men hun har crazy eyes 😳

Ja jeg liker Eileen også, men enig i at noe har skjedd med øynene, kan ikke huske at de var slik på Paradise 🤔

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grüner skrev (20 timer siden):

Marte er jo så sjalu.

Lestisen skrev (20 timer siden):

Hun har iallefall personlighet, ikke bare en nikkedukke som svarer politisk korrekt på alt 😉

Ja, jeg tenker Marte er en morsom kjæreste å ha 😊 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lestisen skrev (47 minutter siden):

Ja jeg liker Eileen også, men enig i at noe har skjedd med øynene, kan ikke huske at de var slik på Paradise 🤔

Nei, jeg synes heller ikke det. Hun hadde falske vipper før, men synes ikke øynene så så store ut da. 

IMG_5292.jpeg.5e2c239ea429cd7f451dee32f8b5a31e.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (39 minutter siden):

Nei, jeg synes heller ikke det. Hun hadde falske vipper før, men synes ikke øynene så så store ut da. 

IMG_5292.jpeg.5e2c239ea429cd7f451dee32f8b5a31e.jpeg

Hun må ha gjort noe med ansiktet, synes både øynene og munnpartiet hennes er forandret. Skjønner ikke hvorfor, hun var jo så pen. Men uansett, jeg liker hun godt som person. Virker jordnær og veldig ålreit.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en uke to siden leste jeg på Jodel der fler hadde kommentert de hadde motstt litt drøye bilder av Aleksander. Om det stemmer vet jeg ikke. Men jeg tror ikke han ender opp med et forhold, virker ikke som han vil binne seg dessverre. Han er for umoden egentlig.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Buskerudjenta23 skrev (5 timer siden):

Hun må ha gjort noe med ansiktet, synes både øynene og munnpartiet hennes er forandret. Skjønner ikke hvorfor, hun var jo så pen. Men uansett, jeg liker hun godt som person. Virker jordnær og veldig ålreit.

Jeg reagerte på de øynene hennes fra første episode. Tror jeg skrev noe om det her tidligere i tråden. Har ikke sett hun før, ikke sett paradise. Synes hun fremstår som en fin jente som oppfører seg fint mot de andre. Pen og sjarmerende. De crazy-eyes er jo noe som jeg ser har forandret seg fra det paradisebildet over her. Jeg tipper hun har begynt med en eller annen medisin som gjør pupillene større, feks antidepressiva av typen snri eller adhd- medisin. Har selv gått på snri, og får da sånne tallerkenpupiller. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig ang Eileen, liker henne godt, men det er absolutt noe rart med munn og øyne. Syntes også det er noe rart med huden, men mulig hun bare har peelet eller oljet den noe ekstremt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de har fått mange bra damer i serien. Heia Maiken, Ellinor, Synne, Eileen, Marte! Flotte personligheter. Håper gutta er verdt dem. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (På 24.9.2023 den 3.41):

Veldig pene ungkarer. Og veldig flotte jenter, med normale jobber. Alex ser litt for glatt og skikkelig ut for min smak, Amandou derimot virker veldig chill og nedpå, sykt kjekk. Fine lepper, nydelige øyne og ja nydelig alt 🫠Men de der øynene til Eileen? Sinnsykt store pupiller og veldig intenst blikk. Lurer på hva hun tar. Sannsynligvis snri eller adhd medisin. Vet ikke om det er lov å spekulere i sånt, så bare å slette om det var upassende.

Amadou-> imma doo you 😎😘😅😂 det du håpte på 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iia skrev (1 time siden):

Jeg syns de har fått mange bra damer i serien. Heia Maiken, Ellinor, Synne, Eileen, Marte! Flotte personligheter. Håper gutta er verdt dem. 

Enig. Sara virker også som en nydelig person. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Writer_1981 skrev (Akkurat nå):

Enig. Sara virker også som en nydelig person. 

Ja, helt enig. Og Frida. Kanskje flere ander som ikke har vært i fokus også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iia skrev (På 20.10.2023 den 19.33):

Når det gjelder Eileen så klarer jeg bare å tenke at jeg synes hun virket mindre koselig da hun var med i PH, var vel i 2020 ish, men hun gjør en bedre karakter nå altså. Og Synne er jo så opptatt av å snakke ned andre damer. Så akkurat de to er ikke mine favoritter 😅 Men tror Eileen når langt, kanskje helt til slutt.

Liker Sara best jeg. Synes også Christine virker veldig god og søt, kanskje litt for følsom for et reality program, men veldig skjønn jente, håper hun finner en som fortjener henne, enten det er ungkaren eller en annen kar utenfor programmet ☺️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Synne og Marte oppfører seg ganske barnslig i enkelte settinger jeg. De blikkene de sender hverandre og kommentarene. 

Spoiler

I forrige episode tok hun opp med Eileen at hun er for flørtete i gruppesettinger, og i dagens episode snakker hun om at hun flørter med Amadou under gruppedaten.

Og sutringen over at Helene tok den sorte rosen? Klart hun vil benytte enhver sjans når hun kom inn så lenge etter de andre og hun ikke fikk noe date i dag.

De er jo barn..

Endret av refill
  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat passe skrev (12 timer siden):

Når det gjelder Eileen så klarer jeg bare å tenke at jeg synes hun virket mindre koselig da hun var med i PH, var vel i 2020 ish, men hun gjør en bedre karakter nå altså. Og Synne er jo så opptatt av å snakke ned andre damer. Så akkurat de to er ikke mine favoritter 😅 Men tror Eileen når langt, kanskje helt til slutt.

Liker Sara best jeg. Synes også Christine virker veldig god og søt, kanskje litt for følsom for et reality program, men veldig skjønn jente, håper hun finner en som fortjener henne, enten det er ungkaren eller en annen kar utenfor programmet ☺️

Syns Eileen gjorde god figur i PH jeg, som forøvrig var i 2016. Empatisk og omsorgsfull husker jeg henne. Men er jo lenge siden da

• Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
sjeleglad skrev (53 minutter siden):

Syns Eileen gjorde god figur i PH jeg, som forøvrig var i 2016. Empatisk og omsorgsfull husker jeg henne. Men er jo lenge siden da

Hun har deltatt i PH 2 ganger.

Første gang i 2016, da vant hun. Andre gang i 2020.

Jeg likte henne bedre i 2016 enn i 2020.

Endret av FruRosa
Lagt til tekst
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (18 minutter siden):

Hun har deltatt i PH 2 ganger.

Første gang i 2016, da vant hun. Andre gang i 2020.

Jeg likte henne bedre i 2016 enn i 2020.

Åja, det forklarer litt. Så ikke på i 2020 så vet ikke hvordan hun fremsto da nei

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (3 timer siden):

Synes Synne og Marte oppfører seg ganske barnslig i enkelte settinger jeg. De blikkene de sender hverandre og kommentarene. 

Skjul innhold

I forrige episode tok hun opp med Eileen at hun er for flørtete i gruppesettinger, og i dagens episode snakker hun om at hun flørter med Amadou under gruppedaten.

Og sutringen over at Helene tok den sorte rosen? Klart hun vil benytte enhver sjans når hun kom inn så lenge etter de andre og hun ikke fikk noe date i dag.

De er jo barn..

Spoiler

Må si meg enig her. Alle klager over dårlig tid med gutta, men å ta den svarte rosen? Nei gud bedre, tenk å være så råtten å ta fra noen en date.

Det er vel et spill? De er vel med for å prøve å finne drømmemannen? 

Som Helene sa, de er ikke en gjeng venninner på hyttetur.

Og Marte som sier det blir slosskamp når Helene stjeler daten. Håper hun stjeler den fra Marte. Hun er både sjalu og har kort lunte.

Er første gang jeg ser på ungkaren og kjenner jeg er over gjennomsnittet engasjert 🙈 

Og endelig blir det litt action 👏

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (På 19.10.2023 den 20.31):

Ja, jeg tenker Marte er en morsom kjæreste å ha 😊 

Trekker tilbake det. Etter to normale episoder er dama tilbake på kjøret. Fæl variant.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...