Regnfall Skrevet 14. oktober 2023 #61 Del Skrevet 14. oktober 2023 Marte virker veldig sjalu. Jeg hadde ikke tørd å datet eller blitt sammen med hun. Syntes det virker som hun er veldig sjalu person, typ redflag sjalu. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 14. oktober 2023 #62 Del Skrevet 14. oktober 2023 Nutz skrev (På 13.9.2023 den 13.07): Dette kunne jeg sett på dersom det hadde vært andre deltagere. Alle jentene er helt like, det er jo dritkjedelig. I tillegg er disse alt for unge til å gifte seg, så hva er poenget da? Hva har de med deltakere under 18 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 14. oktober 2023 #63 Del Skrevet 14. oktober 2023 (endret) Regnfall skrev (25 minutter siden): Marte virker veldig sjalu. Jeg hadde ikke tørd å datet eller blitt sammen med hun. Syntes det virker som hun er veldig sjalu person, typ redflag sjalu. Ikke i episode 4 og 5... Får håpe hun har roet seg Endret 14. oktober 2023 av totti_1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Writer_1981 Skrevet 14. oktober 2023 #64 Del Skrevet 14. oktober 2023 Regnfall skrev (22 minutter siden): Marte virker veldig sjalu. Jeg hadde ikke tørd å datet eller blitt sammen med hun. Syntes det virker som hun er veldig sjalu person, typ redflag sjalu. Er enig i det... Synd det da, hun virker som en kul dame! (og vakker). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 14. oktober 2023 #65 Del Skrevet 14. oktober 2023 totti_1 skrev (46 minutter siden): De er fjernet fra mitt arkiv også... Natasha og Amaoud spiller tennis etter at Natasha vinner en konkurranse som opptar halve episoden. Så rart at en episode er fjernet uten forklaring. Var det noe med hvite roser, og hvem måtte dra hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 14. oktober 2023 #66 Del Skrevet 14. oktober 2023 Apple- skrev (34 minutter siden): Så rart at en episode er fjernet uten forklaring. Var det noe med hvite roser, og hvem måtte dra hjem? RiksTV som jeg bruker fjerner etter hvert. Viktig å se fortløpende : ) Natasha har dratt hjem, men jeg husker ikke når. Hun og Amadou ble enige om ingen kjemi. Eileen Eriksen har fått snakke en del med Aleksander i episode 3-4-5 Hun fra Bryne, Christine, har fått snakke med Aleksander. Sara, som hadde god tone med Amadou, er åpenbart keen på Aleksander. Hun fra Trøndelag, hun på 29 år, fikk en alenedata med Amadou i episode 3-5. Maria skal være med i «Ungkaren»: – Folk dater flere samtidig i det virkelige liv også - trdby.adressa.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 14. oktober 2023 #67 Del Skrevet 14. oktober 2023 totti_1 skrev (19 minutter siden): RiksTV som jeg bruker fjerner etter hvert. Viktig å se fortløpende : ) (…) Hun fra Trøndelag, hun på 29 år, fikk en alenedata med Amadou i episode 3-5. Takker og bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 14. oktober 2023 #68 Del Skrevet 14. oktober 2023 Fru Uperfekt skrev (1 time siden): Hva har de med deltakere under 18 år? Nei, alle er i 20-30-åra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 14. oktober 2023 #69 Del Skrevet 14. oktober 2023 Regnfall skrev (1 time siden): Marte virker veldig sjalu. Jeg hadde ikke tørd å datet eller blitt sammen med hun. Syntes det virker som hun er veldig sjalu person, typ redflag sjalu. https://www.nettavisen.no/livsstil/ungkaren-marte-brot-forlovelsen-og-flyktet-landet/s/5-95-1375865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 14. oktober 2023 #70 Del Skrevet 14. oktober 2023 Grüner skrev (8 minutter siden): https://www.nettavisen.no/livsstil/ungkaren-marte-brot-forlovelsen-og-flyktet-landet/s/5-95-1375865 Hun blir sikkert en bra dame for noen, men dette her passer ikke med Amadou, som er lugn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 14. oktober 2023 #71 Del Skrevet 14. oktober 2023 (endret) totti_1 skrev (40 minutter siden): Hun blir sikkert en bra dame for noen, men dette her passer ikke med Amadou, som er lugn. Tidligere var hun litt narcissistisk og drev med gaslighting av eksen, innrømmet hun, men mener selv hun har utviklet seg i løpet av de siste to årene. Men ja, jeg tror ikke personlighetene deres passer helt sammen. Endret 14. oktober 2023 av Grüner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kuleku Skrevet 14. oktober 2023 #72 Del Skrevet 14. oktober 2023 Amadou fremstår lite genuin. Glatte, overfladiske svar som ikke sier noen ting om han. Han virker svært lite avslappet, men stiv, som han spiller en rolle. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 15. oktober 2023 #73 Del Skrevet 15. oktober 2023 Grüner skrev (3 timer siden): Nei, alle er i 20-30-åra. Så da er de jo ikke for unge for ekteskap. @Nutzskrev de var for unge så naturlig nok begynte jeg å lure.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuneR Skrevet 15. oktober 2023 #74 Del Skrevet 15. oktober 2023 Jeg synes hun som var på date med Alex sist gråter i hver eneste episode. Kan jo ikke være stabil nok til å delta på noe sånt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 15. oktober 2023 #75 Del Skrevet 15. oktober 2023 9 hours ago, Fru Uperfekt said: Så da er de jo ikke for unge for ekteskap. @Nutzskrev de var for unge så naturlig nok begynte jeg å lure.. Skjerp deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 15. oktober 2023 #76 Del Skrevet 15. oktober 2023 Nutz skrev (1 time siden): Skjerp deg. Hvorfor? Fordet du la det frem som om de hadde umyndige deltakere? At du kanskje synes det er en for ungt til å gifte seg er greit nok, men de er altså gamle nok. Om du ønsker å øke myndighetsalderen så får du jobbe med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruker93 Skrevet 15. oktober 2023 #77 Del Skrevet 15. oktober 2023 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 15. oktober 2023 #78 Del Skrevet 15. oktober 2023 2 hours ago, Fru Uperfekt said: Hvorfor? Fordet du la det frem som om de hadde umyndige deltakere? At du kanskje synes det er en for ungt til å gifte seg er greit nok, men de er altså gamle nok. Om du ønsker å øke myndighetsalderen så får du jobbe med det Du må være en fryd å omgås. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Tiholt Skrevet 16. oktober 2023 #79 Del Skrevet 16. oktober 2023 Hvorfor fjernet de episode fire? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet 16. oktober 2023 #80 Del Skrevet 16. oktober 2023 Discovery+ har alle episodene som er kommet ut hittil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå