ARima Skrevet 12. oktober 2023 #41 Del Skrevet 12. oktober 2023 Han Alex virker å være en selvdigger som har bedt flere jenter om å melde seg på tv for å bli kjæresten hans😂 virker jo som han har brukt det som sjekketriks på byen og datingside 😂og stakkars hun siste som kom, også var han ikke interessert allikevel. jeg liker egentlig hun Synne. Men jeg syntes hun lett snakker ned de andre jentene. Var jo veldig negativ til hun unge som kom inn, også er hun jo bare 23 selv 🤪 og sist episode var hun litt nedlatende om hun Christine. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjeleglad Skrevet 12. oktober 2023 #42 Del Skrevet 12. oktober 2023 ARima skrev (1 time siden): Han Alex virker å være en selvdigger som har bedt flere jenter om å melde seg på tv for å bli kjæresten hans😂 virker jo som han har brukt det som sjekketriks på byen og datingside 😂og stakkars hun siste som kom, også var han ikke interessert allikevel. jeg liker egentlig hun Synne. Men jeg syntes hun lett snakker ned de andre jentene. Var jo veldig negativ til hun unge som kom inn, også er hun jo bare 23 selv 🤪 og sist episode var hun litt nedlatende om hun Christine. Jeg tenker at han kanskje har sagt det på byen fordi han ikke «får lov» til å innlede noe med andre jenter. Det kan godt hende han var interessert i hun og situasjonen hadde stilt seg litt annerledes hvis hun fikk være der fra start, tror han avviste henne mest for å ikke skuffe de andre jentene. Enig med deg om Synne. Hun er litt opptatt av de andre jentene og om de er «rett» for Alex. Syns Sara får ufortjent mye tyn. Det er ikke bare hun som tar imot roser fra begge guttene (Tiril, Ellinor, Frida…), men det er kun hun som får tyn for det. Og det er ikke hennes feil at hun får masse dates, guttene velger jo selv hvem de vil ta med på date og de liker hun tydeligvis godt. Tror de andre jentene føler seg litt truet/er misunnelig. Ja hun kysser Amadou mens hun fortsatt vil bli bedre kjent med Alex, men Amadou gjør jo akkurat det samme. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 12. oktober 2023 #43 Del Skrevet 12. oktober 2023 sjeleglad skrev (2 timer siden): Jeg tenker at han kanskje har sagt det på byen fordi han ikke «får lov» til å innlede noe med andre jenter. Det kan godt hende han var interessert i hun og situasjonen hadde stilt seg litt annerledes hvis hun fikk være der fra start, tror han avviste henne mest for å ikke skuffe de andre jentene. Enig med deg om Synne. Hun er litt opptatt av de andre jentene og om de er «rett» for Alex. Syns Sara får ufortjent mye tyn. Det er ikke bare hun som tar imot roser fra begge guttene (Tiril, Ellinor, Frida…), men det er kun hun som får tyn for det. Og det er ikke hennes feil at hun får masse dates, guttene velger jo selv hvem de vil ta med på date og de liker hun tydeligvis godt. Tror de andre jentene føler seg litt truet/er misunnelig. Ja hun kysser Amadou mens hun fortsatt vil bli bedre kjent med Alex, men Amadou gjør jo akkurat det samme. Sara får tyn fordi hun får masse dates, men likevel ikke klarer å bestemme seg for hvem hun vil være med. Virker jo litt useriøst at hun ikke klarer å velge- tyder vel på at hun kanskje digger oppmerksomheten mer enn at dette er noen forelskelse. De andre jentene føler seg nok truet av henne. Jeg tror Sara, Ellinor, Frida og hun pene trønderen ( husker ikke navnet☺️) står igjen til slutt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjeleglad Skrevet 12. oktober 2023 #44 Del Skrevet 12. oktober 2023 Stavangebrud2012 skrev (16 minutter siden): Sara får tyn fordi hun får masse dates, men likevel ikke klarer å bestemme seg for hvem hun vil være med. Virker jo litt useriøst at hun ikke klarer å velge- tyder vel på at hun kanskje digger oppmerksomheten mer enn at dette er noen forelskelse. De andre jentene føler seg nok truet av henne. Jeg tror Sara, Ellinor, Frida og hun pene trønderen ( husker ikke navnet☺️) står igjen til slutt Hun har fått mye tid med Amadou, men hun har da ikke vært så mye med Alexander? Det var vel den gruppedaten med begge guttene om ikke jeg husker feil? Så jeg kan skjønne at hun vil bli litt bedre kjent med han før hun bestemmer seg. Ser ut som hun skal på date med han neste episode da, så vi får se! Syns uansett ikke at det er useriøst å ikke velge enda om hun føler hun har god kjemi med begge, guttene får jo mye bedre tid til å velge den ene jenta de ønsker å satse på liksom. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 12. oktober 2023 #45 Del Skrevet 12. oktober 2023 sjeleglad skrev (17 minutter siden): Hun har fått mye tid med Amadou, men hun har da ikke vært så mye med Alexander? Det var vel den gruppedaten med begge guttene om ikke jeg husker feil? Så jeg kan skjønne at hun vil bli litt bedre kjent med han før hun bestemmer seg. Ser ut som hun skal på date med han neste episode da, så vi får se! Syns uansett ikke at det er useriøst å ikke velge enda om hun føler hun har god kjemi med begge, guttene får jo mye bedre tid til å velge den ene jenta de ønsker å satse på liksom. Synes bare det er litt snodig å ikke vite hvem man egentlig vil være med så langt i prosessen… jaja, man er jo forskjellig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjeleglad Skrevet 12. oktober 2023 #46 Del Skrevet 12. oktober 2023 Stavangebrud2012 skrev (2 minutter siden): Synes bare det er litt snodig å ikke vite hvem man egentlig vil være med så langt i prosessen… jaja, man er jo forskjellig Skjønner det, men med den logikken burde guttene også bare kunne velge jente nå. Men skjønner jo at de vil bruke litt bedre tid og bli bedre kjent med «alternativene» sine først. Amadou vil jo veldig at Sara skal velge han, men han har jo ikke valgt henne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 12. oktober 2023 #47 Del Skrevet 12. oktober 2023 sjeleglad skrev (5 timer siden): Jeg tenker at han kanskje har sagt det på byen fordi han ikke «får lov» til å innlede noe med andre jenter. Det kan godt hende han var interessert i hun og situasjonen hadde stilt seg litt annerledes hvis hun fikk være der fra start, tror han avviste henne mest for å ikke skuffe de andre jentene. Enig med deg om Synne. Hun er litt opptatt av de andre jentene og om de er «rett» for Alex. Syns Sara får ufortjent mye tyn. Det er ikke bare hun som tar imot roser fra begge guttene (Tiril, Ellinor, Frida…), men det er kun hun som får tyn for det. Og det er ikke hennes feil at hun får masse dates, guttene velger jo selv hvem de vil ta med på date og de liker hun tydeligvis godt. Tror de andre jentene føler seg litt truet/er misunnelig. Ja hun kysser Amadou mens hun fortsatt vil bli bedre kjent med Alex, men Amadou gjør jo akkurat det samme. Ja, Amadou kaster litt stein i glasshus der. Og det kysset virket litt påtrengende for å få Sara til å droppe Aleksander. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 12. oktober 2023 #48 Del Skrevet 12. oktober 2023 Saltwatertaffy skrev (På 6.10.2023 den 11.06): Hvorfor driver de og sender inn nye damer? I tradisjonelle "bachelor" så gjør de ikke dette, det er kun de som er med fra start (hvertfall i de aller fleste tilfeller). Bare nysgjerrig på hvorfor de har valgt å gjøre det sånn. For dramaet sin del kanskje? De nye som kommer inn får jo kortere tid til å bli kjent med ungkarene.. Og så er det jo en belastning for de som er der fra før at det stadig dukker opp nye damer. Ja, de har jo sendt inn flere nye allerede fra start. Å sende inn noen nye midtveis er vanlig for å skape litt drama er vanlig, men nå er det nye hele tiden og da mister liksom det elementet litt av sin funksjon. Men Helene Hima fra Ex On The Beach skal jo også være med i Ungkaren, har jeg hørt, så snart kommer vel hun inn også. Hun er slitsom, synes jeg og mest opptatt av publisitet selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miaiai Skrevet 12. oktober 2023 #49 Del Skrevet 12. oktober 2023 Jeg synes det var rart Alex forsatte og snappe med hun Frida etter han kom inn, og prate med henne. Og så plutselig sto hun der og var med, jeg håper han er seriøs om han først velger noen tilslutt. Men kjekk er han. Jeg synes Amadou er mere seriøs type, og absolutt mest klar for et forhold. Dem andre jentene som nå vingler bør velge side, men forskjellen på Sara er at hun har vært på flere singeldater og burde nå klart og ta et valg, blir spennende og se neste uke hvordan det blir om hun da skal på date med alex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ARima Skrevet 12. oktober 2023 #50 Del Skrevet 12. oktober 2023 Miaiai skrev (27 minutter siden): Jeg synes det var rart Alex forsatte og snappe med hun Frida etter han kom inn, og prate med henne. Og så plutselig sto hun der og var med, jeg håper han er seriøs om han først velger noen tilslutt. Men kjekk er han. Jeg synes Amadou er mere seriøs type, og absolutt mest klar for et forhold. Dem andre jentene som nå vingler bør velge side, men forskjellen på Sara er at hun har vært på flere singeldater og burde nå klart og ta et valg, blir spennende og se neste uke hvordan det blir om hun da skal på date med alex Ja det var også spesielt. På en måte virker det desperat 😅 enig med deg om at Amadou virker mer seriøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 12. oktober 2023 #51 Del Skrevet 12. oktober 2023 Miaiai skrev (1 time siden): Jeg synes det var rart Alex forsatte og snappe med hun Frida etter han kom inn, og prate med henne. Og så plutselig sto hun der og var med, jeg håper han er seriøs om han først velger noen tilslutt. Men kjekk er han. Jeg synes Amadou er mere seriøs type, og absolutt mest klar for et forhold. Dem andre jentene som nå vingler bør velge side, men forskjellen på Sara er at hun har vært på flere singeldater og burde nå klart og ta et valg, blir spennende og se neste uke hvordan det blir om hun da skal på date med alex Gjorde han det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soeuh Skrevet 13. oktober 2023 #52 Del Skrevet 13. oktober 2023 (endret) ARima skrev (10 timer siden): Ja det var også spesielt. På en måte virker det desperat 😅 enig med deg om at Amadou virker mer seriøs. Jeg er litt usikker på om Amadou er seriøs. Jeg føler alt han sier bare er klisjeer 😅 Når han svarer på "seriøse" spørsmål kommer det bare klisjésvar i mine ører. Og blikket hans er litt for intenst for min smak. Nå er det heldigvis ikke jeg som skal date han da, men synes væremåten hans er litt skuespill, eller at han sier ting som han tror jentene vil høre. F.eks. så synes jeg ikke personligheten hans kommer noe frem med de standardsvarene. Virker bare som standardfraser. Husker ikke hva spørsmålet han fikk var, men at han svarte at familie var viktig for han, og at katten hans er familie. Da tenkte jeg automatisk at det var noe han sa for å virke søt overfor jentene. Endret 13. oktober 2023 av Soeuh 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akkurat passe Skrevet 13. oktober 2023 #53 Del Skrevet 13. oktober 2023 ARima skrev (23 timer siden): Han Alex virker å være en selvdigger som har bedt flere jenter om å melde seg på tv for å bli kjæresten hans😂 virker jo som han har brukt det som sjekketriks på byen og datingside 😂og stakkars hun siste som kom, også var han ikke interessert allikevel. jeg liker egentlig hun Synne. Men jeg syntes hun lett snakker ned de andre jentene. Var jo veldig negativ til hun unge som kom inn, også er hun jo bare 23 selv 🤪 og sist episode var hun litt nedlatende om hun Christine. Helt enig, det der med å kritisere andre for å være for unge, også har hun ikke rundet 25 år selv en gang, men er kun 3 år eldre. Hva skjer med det 😅🙈 Hadde det kommer fra noen av damene som er rundt 30 år kunne jeg forstått det bedre. Jeg ønske det kom en ny episode hver dag! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ARima Skrevet 13. oktober 2023 #54 Del Skrevet 13. oktober 2023 (endret) Soeuh skrev (5 timer siden): Jeg er litt usikker på om Amadou er seriøs. Jeg føler alt han sier bare er klisjeer 😅 Når han svarer på "seriøse" spørsmål kommer det bare klisjésvar i mine ører. Og blikket hans er litt for intenst for min smak. Nå er det heldigvis ikke jeg som skal date han da, men synes væremåten hans er litt skuespill, eller at han sier ting som han tror jentene vil høre. F.eks. så synes jeg ikke personligheten hans kommer noe frem med de standardsvarene. Virker bare som standardfraser. Husker ikke hva spørsmålet han fikk var, men at han svarte at familie var viktig for han, og at katten hans er familie. Da tenkte jeg automatisk at det var noe han sa for å virke søt overfor jentene. Jeg er egentlig litt enig i dette også😅 kanskje Amadou ikke virker like desperat hvertfall. Siden han ikke har bedt alle han møter om å melde seg på 😅 Endret 13. oktober 2023 av ARima 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 13. oktober 2023 #55 Del Skrevet 13. oktober 2023 Grüner skrev (22 timer siden): Ja, Amadou kaster litt stein i glasshus der. Og det kysset virket litt påtrengende for å få Sara til å droppe Aleksander. Ja, jævla skuffende. Jeg tror jakt-instinktet til Amadou kicket inn. Det er bare å la dama fly avgårde. Jeg ser ærlig talt ikke at noen finner ekte kjærlighet av det programmet, men det er kanskje bare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 13. oktober 2023 #56 Del Skrevet 13. oktober 2023 Stavangebrud2012 skrev (På 12.10.2023 den 15.21): Sara får tyn fordi hun får masse dates, men likevel ikke klarer å bestemme seg for hvem hun vil være med. Virker jo litt useriøst at hun ikke klarer å velge- tyder vel på at hun kanskje digger oppmerksomheten mer enn at dette er noen forelskelse. De andre jentene føler seg nok truet av henne. Jeg tror Sara, Ellinor, Frida og hun pene trønderen ( husker ikke navnet☺️) står igjen til slutt Tiril eller hva hun heter har gjort best inntrykk hos meg. Hun virker rolig. Tror ikke hun er trønder, men bor der og er fra Nordnorge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 14. oktober 2023 #57 Del Skrevet 14. oktober 2023 Jeg har akkurat begynt å se på dette 😊 Men i TV-arkivet til TVNorge hopper det rett fra ep. 3 til ep. 5, hva skjer? Noen som har sett episoden og kan gi meg en recap? Kan ikke se ep. 5 før jeg vet mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 14. oktober 2023 #58 Del Skrevet 14. oktober 2023 Apple- skrev (35 minutter siden): Jeg har akkurat begynt å se på dette 😊 Men i TV-arkivet til TVNorge hopper det rett fra ep. 3 til ep. 5, hva skjer? Noen som har sett episoden og kan gi meg en recap? Kan ikke se ep. 5 før jeg vet mer I episode 4 forteller nyankomne Frida mer om at hun og Alex har snappet som bare det rett før programmet begynner. Litt drama vøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 14. oktober 2023 #59 Del Skrevet 14. oktober 2023 totti_1 skrev (1 minutt siden): I episode 4 forteller nyankomne Frida mer om at hun og Alex har snappet som bare det rett før programmet begynner. Litt drama vøtt. Det var det hele?? 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 14. oktober 2023 #60 Del Skrevet 14. oktober 2023 Apple- skrev (Akkurat nå): Det var det hele?? 🤷🏼♀️ De er fjernet fra mitt arkiv også... Natasha og Amaoud spiller tennis etter at Natasha vinner en konkurranse som opptar halve episoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå