Gå til innhold

Ungkaren Norge

Amatariel

Anbefalte innlegg

Ikke sett,men burde gjerne🤔Sett flere reklamer for det. Det positive var at jentene var helt naturlig søte,ikke noe overfladisk super vakre shallow damer.

Han ene lyse ungkaren ser litt shallow ut,han andre har jeg ikke sett på reklame😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miss perfect skrev (1 time siden):

De karene der er da ikke litt kjekke engang? Sorry men..

Syns de er kjekke, jeg :)  Men Amadou - er det kun utseende han er opptatt av? Thea, som han virker så betatt av, er skikkelig pen - men hjelp så kjedelig hun fremstår som. Når hun skal fortelle om seg selv, kommer hun ikke på noe annet å si enn alderen sin. Håper det er klippingen som gir er feilaktig inntrykk av henne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iia skrev (5 timer siden):

Syns de er kjekke, jeg :)  Men Amadou - er det kun utseende han er opptatt av? Thea, som han virker så betatt av, er skikkelig pen - men hjelp så kjedelig hun fremstår som. Når hun skal fortelle om seg selv, kommer hun ikke på noe annet å si enn alderen sin. Håper det er klippingen som gir er feilaktig inntrykk av henne. 

Har ikke sett på, men er jo ofte sånn da.. utseende foran alt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag og ny episode! 😄 Håper Sara når lengst og finner kjærligheten. Virker som hun har en veldig fin personlighet og hun har så vakre og spesielle øyne og det sjarmerende smilet, rart hvis ikke det smelter Amadou for å si det sånn 🥰

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat passe skrev (På 3.10.2023 den 10.21):

Tirsdag og ny episode! 😄 Håper Sara når lengst og finner kjærligheten. Virker som hun har en veldig fin personlighet og hun har så vakre og spesielle øyne og det sjarmerende smilet, rart hvis ikke det smelter Amadou for å si det sånn 🥰

Amadou ser ut til å bli skuffet av Sara som sikler over Alex i neste episode. Det skjønner jeg godt. Amadou er en del mer spennende og i balanse enn Alex. Sistnevnte er litt fnise-Guri.

Amadou imponerer men Alex har vel noen egenskaper kvinner ønsker mer (penger) Når det er sagt tror jeg Amadou har flere friere - men enig med det at Sara virket mest sjarmerende av dem...

Denne pene dama fra Finnmark som sikler etter Amaoud har litt tvilsom personlighet. Sjalu og smålig? Litt tegn til det. Ikke så mye å si? Kan virke sånn. 

Så blir spennende å se hvordan det ender for Amadou. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alex er sikkert en fin fyr han også, men han virker noe surrete. Ser for meg at han bør være singel i 6-7 år til...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss perfect skrev (På 30.9.2023 den 11.23):

De karene der er da ikke litt kjekke engang? Sorry men..

Du heter Miss Perfect. Streng. Et veldig sykt samfunn om dette ikke er kjekke karer...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (4 timer siden):

Du heter Miss Perfect. Streng. Et veldig sykt samfunn om dette ikke er kjekke karer...

Haha.. jeg personlig synes ikke de er det. Må da være lov?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett og likt Bachelor fra andre land, men dette var utrolig kjedelige greier. 

Overflatiske friere og overflatiske tidligere realitydeltagere. Gjesp. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor driver de og sender inn nye damer? I tradisjonelle "bachelor" så gjør de ikke dette, det er kun de som er med fra start (hvertfall i de aller fleste tilfeller). Bare nysgjerrig på hvorfor de har valgt å gjøre det sånn. For dramaet sin del kanskje?
De nye som kommer inn får jo kortere tid til å bli kjent med ungkarene.. Og så er det jo en belastning for de som er der fra før at det stadig dukker opp nye damer.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saltwatertaffy skrev (2 timer siden):

Hvorfor driver de og sender inn nye damer? I tradisjonelle "bachelor" så gjør de ikke dette, det er kun de som er med fra start (hvertfall i de aller fleste tilfeller). Bare nysgjerrig på hvorfor de har valgt å gjøre det sånn. For dramaet sin del kanskje?
De nye som kommer inn får jo kortere tid til å bli kjent med ungkarene.. Og så er det jo en belastning for de som er der fra før at det stadig dukker opp nye damer.

Er nok mye for dramaets skyld, men kanskje også for at det ikke skal være alt for mange damer der på en gang? Noen av de som er der nå har jo fått ekstremt lite tid med noen av fyrene

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saltwatertaffy skrev (7 timer siden):

I Australia gjør de det, de kaller dem "intruders." Det skal nok ha en dramatisk effekt, ja. Virker som at produsentene prøver å egge opp de originale slik at det kommer noen steile fronter ut av det.  :) 

Jeg har nå slitt meg igjennom to episoder av dette, og herre fred for noe kjedelig! Gjesp. Ikke mye karisma å spore blant den gjengen der. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

every woman skrev (3 timer siden):

I Australia gjør de det, de kaller dem "intruders." Det skal nok ha en dramatisk effekt, ja. Virker som at produsentene prøver å egge opp de originale slik at det kommer noen steile fronter ut av det.  :) 

Jeg har nå slitt meg igjennom to episoder av dette, og herre fred for noe kjedelig! Gjesp. Ikke mye karisma å spore blant den gjengen der. 

Det kan du da ikke synes? Utrolig vakre jenter med masse karisma, synes jeg!?  Amadou er jo også veldig sjarmerende. men ja, handlingen er ikke så spennende hele veien…det kan jeg være enig i.

men manglende karisma - nope! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Writer_1981 skrev (17 timer siden):

Det kan du da ikke synes? Utrolig vakre jenter med masse karisma, synes jeg!?  Amadou er jo også veldig sjarmerende. men ja, handlingen er ikke så spennende hele veien…det kan jeg være enig i.

men manglende karisma - nope! 

Jo, det synes jeg virkelig. Men nå har jeg som nevnt ikke sett mer enn to episoder, og det kan hende ting tar seg opp. Jeg må innrømme at jeg har en tendens til å automatisk mislike norske produksjoner av slike serier. For meg er de kleine og treige, og det synes jeg gjelder Ungkaren også. Men igjen, det kan hende jeg opplever bedring etter som vi blir mer "kjent" med de som er med. Jeg får se om jeg gidder å henge med videre. :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kjempekleint og jeg elsker det. Koser meg også veldig med Jakten på kjærligheten og Grenseløst forelsket. Mulig jeg bare er en enkel sjel 🤣

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (På 5.10.2023 den 18.45):

Synes du han Alex er kjekk? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soleil70 skrev (På 7.10.2023 den 17.03):

Det er kjempekleint og jeg elsker det. Koser meg også veldig med Jakten på kjærligheten og Grenseløst forelsket. Mulig jeg bare er en enkel sjel 🤣

Da har vi samme 3 guilty pleasures 😂 Jeg følger også med på Jakten på kjærligheten og Grenseløst forelsket, i tillegg til Ungkaren, og det er vel så og si det eneste jeg MÅ se for tiden 🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...