Daisy_B Skrevet 22. november 2023 #341 Del Skrevet 22. november 2023 Minnus skrev (57 minutter siden): De følger hverandre ikke på insta en gang, mens Eileen følger dem begge to, og Alexander følger Eileen på insta.. Litt rart. Må være rart å se dette for Alexander på tv, fordi Eileen virker så mye mer ekte og forelsket i Alexander enn det Maiken virker. Ikke noe tvil om at Eileen og Alexander passet bedre sammen. Amadoo valgte helt riktig person, de to kommer til å få det så fint sammen. Håper de holder sammen. Det er jeg faktisk ikke enig i. Eileen innrømmet jo i dag at hun fremstår mye rausere og mer føyelig enn hun egentlig er, bare pga konseptet/at hun er på TV. Tror nok dama vet å skru på sjarmen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 22. november 2023 #342 Del Skrevet 22. november 2023 Daisy_B skrev (5 minutter siden): Jo, mange i Finnmark sier mei og dei. Dialekten deres er mye nærmere bokmål enn feks dialekten i Nordland. Aha, det visste jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 22. november 2023 #343 Del Skrevet 22. november 2023 Daisy_B skrev (32 minutter siden): Det er jeg faktisk ikke enig i. Eileen innrømmet jo i dag at hun fremstår mye rausere og mer føyelig enn hun egentlig er, bare pga konseptet/at hun er på TV. Tror nok dama vet å skru på sjarmen. Ja, er lett å gjennomskue det. Man ser at forelskelsen gjør at hun hever sitt eget nivå. For meg ikke min type. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. november 2023 #344 Del Skrevet 22. november 2023 (endret) pusla skrev (6 timer siden): Skjul innhold Helt motsatt utfall på begge enn det jeg trodde.. Men etter å ha sett de siste datene, ha det mening. Spennende å se hvor lenge dette holder i det normale livet, Jeg tippet at Amadou ville velge Thea, men ville nok valgt Sara selv hvis jeg var han. Thea er pen, men veldig sjenert og har vansker med å kommunisere og de svarene hun har kommet med har vært ganske platte. Men hun virker roligere og mer føyelig enn Sara, som sikkert kan slå i bordet, hvis hun blir sinna, og derfor virker hun mer ufarlig for Amadou også. Endret 22. november 2023 av Grüner 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magetaske Skrevet 22. november 2023 #345 Del Skrevet 22. november 2023 Kanskje Alex og Eileen har funnet tilbake til hverandre?🙈 Spesielt av Eileen å tagge Alex i lettkledde bilder der de klemmer. Maiken skriver som om alt er sårt og fortid. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 22. november 2023 #346 Del Skrevet 22. november 2023 (endret) Magetaske skrev (4 minutter siden): Kanskje Alex og Eileen har funnet tilbake til hverandre?🙈 Spesielt av Eileen å tagge Alex i lettkledde bilder der de klemmer. Maiken skriver som om alt er sårt og fortid. Såpass 🙈🙈 Klovneshow 🤡 Jeg skrev at Alex er "mer forvirret enn Scooby Doo" etter episode 4-ish. Stemte det. Endret 22. november 2023 av totti_1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 22. november 2023 #347 Del Skrevet 22. november 2023 Vil tro det kommer en se & hør reportasje i morgen… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ARima Skrevet 22. november 2023 #348 Del Skrevet 22. november 2023 Magetaske skrev (9 minutter siden): Kanskje Alex og Eileen har funnet tilbake til hverandre?🙈 Spesielt av Eileen å tagge Alex i lettkledde bilder der de klemmer. Maiken skriver som om alt er sårt og fortid. Eileeen skriver på sitt innlegg på Instagram at hun har funnet kjærligheten i ettertid. Ingen ting om Alex. Men har hun kjæreste nå er det jo rart å tagge Alex i lettkledde bilder 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 22. november 2023 #349 Del Skrevet 22. november 2023 (endret) Grüner skrev (30 minutter siden): Jeg tippet at Amadou ville velge Thea, men ville nok Sara selv hvis jeg var han. Thea er pen, men veldig sjenert og har vansker å kommunisere Tror du Amadou kan få Thea til å åpne seg? Kanskje de kan på daglig basis prate om å åpne seg. Og om hvordan det blir fint å åpne seg. Kjør det scriptet på repeat og la oss håpe de ikke blir lei, så kan det gå bra det der 😉 Endret 22. november 2023 av totti_1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 22. november 2023 #350 Del Skrevet 22. november 2023 Jeg synes programmet og konseptet var ganske underholdende og morsomt. Veldig mye høflige og korrekte fraser, hadde vært gøy om deltakerne kunne fått hjelp av produksjonen til å slå seg litt mer løs. Syntes Amadou var veldig flott og sympatisk, men hadde vært fint å få sett han litt mer avslappet og naturlig «seg selv» med jentene. Det var først når han endelig hadde valgt Thea på siste date med overnatting at man fikk se han med senkede skuldre. Sjokkerende at Alex sov med Eileen og så valgte henne bort. Jeg likte Marte veldig godt - et funn for realitytv. Umusikalsk å se henne slakte Amadou og kalle han idiot 3 minutter etter at han fortalte om sin vonde barndom, men håper for Marte sin del at det var mye som ble klippet bort her. ser at Marte, Synne og Maiken lager podkast - den kan vel umulig vare lenge ? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 22. november 2023 #351 Del Skrevet 22. november 2023 Sangen «i`m moving ooooooooon» eller noe sånt helt på slutten av finaleprogrammet - noen som husker hvem som har den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. november 2023 #352 Del Skrevet 22. november 2023 Fredrik29 skrev (18 minutter siden): Jeg synes programmet og konseptet var ganske underholdende og morsomt. Veldig mye høflige og korrekte fraser, hadde vært gøy om deltakerne kunne fått hjelp av produksjonen til å slå seg litt mer løs. Syntes Amadou var veldig flott og sympatisk, men hadde vært fint å få sett han litt mer avslappet og naturlig «seg selv» med jentene. Det var først når han endelig hadde valgt Thea på siste date med overnatting at man fikk se han med senkede skuldre. Sjokkerende at Alex sov med Eileen og så valgte henne bort. Jeg likte Marte veldig godt - et funn for realitytv. Umusikalsk å se henne slakte Amadou og kalle han idiot 3 minutter etter at han fortalte om sin vonde barndom, men håper for Marte sin del at det var mye som ble klippet bort her. ser at Marte, Synne og Maiken lager podkast - den kan vel umulig vare lenge ? Hvorfor er det mer sjokkerende at Alex sov med Eileen og valgte henne bort enn at Amadou sov med Sara og valgte henne bort? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 22. november 2023 #353 Del Skrevet 22. november 2023 Amadou sov vel med Thea ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. november 2023 #354 Del Skrevet 22. november 2023 (endret) Fredrik29 skrev (39 minutter siden): Amadou sov vel med Thea ? Først med Sara, så med Thea, så det blir jo akkurat det samme som med Alex. Så du ikke episode 19? Endret 22. november 2023 av Grüner 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kathan Skrevet 22. november 2023 #355 Del Skrevet 22. november 2023 Maiken og Alexander varte nok ikke nei, og han har nok heller ikke funnet tilbake til Eileen. Han er om dagen altfor opptatt med å flørte med jenter på snapchat, inkludert en venninne av meg. Det har han gjort i noen uker nå. Jeg undrer meg om han egentlig var med på dette programmet bare for å dra enda mer damer? Han hadde veldig mange røde flagg underveis.. æsj 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 23. november 2023 #356 Del Skrevet 23. november 2023 https://www.vg.no/rampelys/i/RGMXx2/slik-gikk-det-etter-ungkaren Her er artikkel om hvordan det har gått. Som forventet (og som jeg også har skrevet her tidligere), for mitt vedkommende. Litt nysgjerrig på hva han legger i "hovedsaklig venner". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie88 Skrevet 23. november 2023 #357 Del Skrevet 23. november 2023 Magetaske skrev (7 timer siden): Kanskje Alex og Eileen har funnet tilbake til hverandre?🙈 Spesielt av Eileen å tagge Alex i lettkledde bilder der de klemmer. Maiken skriver som om alt er sårt og fortid.ja raet åsså har de begge bilde av begge sammen på sin insta. Alex har bilde av den første daten deres på insta . håper de fant hverandre i etterkant. Tror Alex kan være typen som kan angre seg. Jeg håper det ble de to 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
29_j Skrevet 23. november 2023 #358 Del Skrevet 23. november 2023 Daisy_B skrev (9 timer siden): Det er jeg faktisk ikke enig i. Eileen innrømmet jo i dag at hun fremstår mye rausere og mer føyelig enn hun egentlig er, bare pga konseptet/at hun er på TV. Tror nok dama vet å skru på sjarmen. Hun virket helt upåvirket da hun ikke fikk rosen. Tydelig at hun ikke hadde så mye for Alexander. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
29_j Skrevet 23. november 2023 #359 Del Skrevet 23. november 2023 Grüner skrev (5 timer siden): Først med Sara, så med Thea, så det blir jo akkurat det samme som med Alex. Så du ikke episode 19? Ja bl kathan skrev (5 timer siden): Maiken og Alexander varte nok ikke nei, og han har nok heller ikke funnet tilbake til Eileen. Han er om dagen altfor opptatt med å flørte med jenter på snapchat, inkludert en venninne av meg. Det har han gjort i noen uker nå. Jeg undrer meg om han egentlig var med på dette programmet bare for å dra enda mer damer? Han hadde veldig mange røde flagg underveis.. æsj Enig. Tror han er en ekstremt flørtet type som her å nå vil leve livet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 23. november 2023 #360 Del Skrevet 23. november 2023 Begge endte opp med den de ga første rosen til, viser kanskje at denne «reisen» aller mest handler om preferanse på utseende og at dette er avklart fra første møte. Amadou snakket mye om «yoga, sjel og dybde» men når det kom til stykket gikk han for den peneste, noe han sikkert ville gjort uansett hvilke personlighet hun hadde hatt. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå