Gå til innhold

Ungkaren Norge

Amatariel

Anbefalte innlegg

Det var veldig enkelt å forutsi hvilke topp to-jenter guttene kom til å velge ja.

Men åh, jeg savner amerikansk ungkaren nå. Jeg syns alltid det er så gøy å finne den jenta jeg liker og heier på og håper hun skal bli ungkarens utvalgte. Men der er jo ungkaren faktisk en drømmemann! Syns IKKE det er sånn her. Nå er det nesten sånn... at jeg håper den jenta jeg liker best skal slippe å være med ungkaren (Aleks spesielt her da kanskje) :roll:

Det blir litt for lite seriøst også. Ungkarene virker ikke like genuine som jeg skulle ønske. Ikke like dedikerte. I amerikansk versjon er jo noe av det mest spennende at topp 4-jentene nesten stiller likt. At man får møte familiene til alle jentene, og topp 2 får møte ungkarens familie. Blir for ferie-aktig dette her...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amatariel skrev (1 time siden):

Det var veldig enkelt å forutsi hvilke topp to-jenter guttene kom til å velge ja.

Men åh, jeg savner amerikansk ungkaren nå. Jeg syns alltid det er så gøy å finne den jenta jeg liker og heier på og håper hun skal bli ungkarens utvalgte. Men der er jo ungkaren faktisk en drømmemann! Syns IKKE det er sånn her. Nå er det nesten sånn... at jeg håper den jenta jeg liker best skal slippe å være med ungkaren (Aleks spesielt her da kanskje) :roll:

Det blir litt for lite seriøst også. Ungkarene virker ikke like genuine som jeg skulle ønske. Ikke like dedikerte. I amerikansk versjon er jo noe av det mest spennende at topp 4-jentene nesten stiller likt. At man får møte familiene til alle jentene, og topp 2 får møte ungkarens familie. Blir for ferie-aktig dette her...

Det blir nok Eileen og Sara

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavangebrud2012 skrev (1 time siden):

Det blir nok Eileen og Sara

Jeg tror motsatt. Thea og Maiken. Men hva Amadou velger er ganske åpent, så tror det kan bli Sara og. Det siste valget er jo veldig spennende! Mens topp 2 var åpenbart, som en her påpekte 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Writer_1981 skrev (2 timer siden):

Jeg tror motsatt. Thea og Maiken. Men hva Amadou velger er ganske åpent, så tror det kan bli Sara og. Det siste valget er jo veldig spennende! Mens topp 2 var åpenbart, som en her påpekte 😊

Enig. Basert på teaseren i forrige uke kan det virke ut som Sara er litt kald. Da kan fort Thea ta det, men jeg tror Sara er knepen favoritt fortsatt. 

Maiken tror jeg er bankers. Dessverre for Eileen.

Jeg ser på Insta Thea er på ferie i Miami med Ellinor. Er det et tegn på at hun og Amadou ikke blir sammen? Jeg aner ikke, sannsynligvis betyr det ikke noe.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (49 minutter siden):

Enig. Basert på teaseren i forrige uke kan det virke ut som Sara er litt kald. Da kan fort Thea ta det, men jeg tror Sara er knepen favoritt fortsatt. 

Maiken tror jeg er bankers. Dessverre for Eileen.

Jeg ser på Insta Thea er på ferie i Miami med Ellinor. Er det et tegn på at hun og Amadou ikke blir sammen? Jeg aner ikke, sannsynligvis betyr det ikke noe.

Men insta…

Spoiler

Eileen og Alex følger hverandre på insta, det gjør ikke Alex og Maiken

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjeleglad skrev (1 time siden):

Men insta…

Vis skjult innhold

Spoiler

Aha! Jaja, Alex, du gjør som du vil 🙂

Endret av totti_1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Writer_1981 skrev (4 timer siden):

Tror du Thea. På den ene daten klarte de jo knapt å holde samtalen gående mellom seg😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavangebrud2012 skrev (3 minutter siden):

Tror du Thea. På den ene daten klarte de jo knapt å holde samtalen gående mellom seg😂

Hehe, sant, men jeg antar klippen har hatt en agenda.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (34 minutter siden):

Hehe, sant, men jeg antar klippen har hatt en agenda.

Det tror jeg også. Han har jo valgt henne til flere dater, tror han liker ho veldig godt, men ho må nok gi litt mer av seg selv snart

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (2 timer siden):
  Vis skjult innhold

Aha! Jaja, Alex, du gjør som du vil 🙂

Har også lagt merke til dette. Å har tenkt som du, helt til nå. Kan det være at de bevisst ikke følger hverandre siden de endte opp med hverandre Alex og Maiken. Uff for ikke håpe det! At de ikke skal avsløre noe. Men rart det og i såfall. Ser Eileen har likt flere innlegg fra insta på Alex over tid.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjeleglad skrev (3 timer siden):

Men insta…

Vis skjult innhold

Stavangebrud2012 skrev (2 timer siden):

Tror ikke han ender opp med noen. At det blir slutt like etter. Med tanke på hvor Thea har reist og Sara på tur nylig. Men bare en antakelse. Har mer tro på Alex.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg sett de to siste episodene som har kommet ut, så mulig noe vil endre seg da, men inntrykket mitt så langt er: 

Det er noen fine damer igjen, synes Sara, Maiken og Synne er veldig flotte (basert på personlighet og utstråling, og ja de er jo vakre utenpå også). Thea virker litt "grunn", men kan jo være at hun bare er sjenert og har mye mer å komme med. Eileen virker som ei kul og snill dame, men blir litt usikker på om hun bare liker å være på tv siden hun har vært med på F.eks paradise før. 

Amadou blir jeg ikke klok på, det er noe merkelig ved han når han prater. Er det ekte? Hvem er han egentlig? Nei skjønner meg ikke helt på han. 

Aleksander fikk jeg litt dårlig inntrykk av under en av samtalene med Christine, da han virket mest opptatt av hvordan hun kunne passe inn i hans liv, og ikke motsatt. "Jeg er mye borte, og når jeg er hjemme blir det sånn og sånn..". Men mulig det ikke var ment sånn eller er klippet feil. Han virker jo som en grei fyr ellers. Men blir litt usikker på om han er klar for å slå seg til ro. 

Tviler egentlig på om det blir noen langvarige forhold ut av det her, men får se. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke man kan lese så altfor mye ut av den middagen. Og ord som å "være stygge mot noen" og "mobbe" blir ofte dratt opp altfor lett synes jeg. Det er lov å stille noe kritiske spørsmål og ha en samtale rundt det. Jeg hørte ingen som sa noe stygt, bare noen kritiske spørsmål. Det er naturlig og helt lov. Opplevde Sara som genuin og at hun lurte på om det hun hadde hørt stemte. Enig i at det kunne vært tatt direkte med Eilen, men heller ikke noen krise å ta det der hvis man har hørt det fra flere. Nå vet vi ikke hva som har vært sagt, men å snakke litt om de andre i en sånn setting syns jeg også er helt naturlig. Det kommer som sagt an på hva man sier, å spre usannheter og snakke stygt om en person er ikke greit. Men å snakke litt om de andre, helt naturlig. Så jeg syns egentlig ikke noen har gjort noe galt - ut i fra det vi har sett. 

Og de lager jo tv, tydelig at den middagen var lagt opp sånn for å desperat prøve å lage noe drama. Har vært lite drama synes jeg, og det der var ikke rare greiene heller. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia med at de sender Ungkaren senere og senere på kvelden på lineær tv? De sender til og med repriser på gamle programmer før Ungkaren. Det er jo ikke rart de får dårlige seertall når de sender det midt på natta: de siste ukene  har de sendt Ungkaren 23.30, og finalen i morgen blir sendt 00.10! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har holdt en knapp på Alexander og Eileen til nå, syns de virker til å passe godt sammen og har hatt fin kjemi. Positivt overrasket over Eileen! Men syns det virket som om Alex og Maiken hadde bedre kjemi enn Eileen nå i den siste ep. som er kommet ut.. Blir spennende å se hvem han velger

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Stavangebrud2012 skrev (5 timer siden):

For en kjedelig episode som ble lagt ut i dag….

Åh jeg må se imorgen. Gleder meg, selvom episiden ser ut til å være kjedelig😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaloui skrev (55 minutter siden):

Har holdt en knapp på Alexander og Eileen til nå, syns de virker til å passe godt sammen og har hatt fin kjemi. Positivt overrasket over Eileen! Men syns det virket som om Alex og Maiken hadde bedre kjemi enn Eileen nå i den siste ep. som er kommet ut.. Blir spennende å se hvem han velger

Følte på meg at det plutselig blir å snu seg. At han kansje velger Maiken. Synd om d har ødelagt for Eileen med de ryktene om henne forrige møte. Det har jeg opplevd flere ganger selv, at folk har endret syn etter å ha hørt ting om meg som nødvendigvis ikke er hele sannheten. Håper uansett det blir Eileen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere snoket på Maiken sin Instagram? Den er åpen.

Er det bare meg eller virker det litt rart at Maiken har reist så mye siste månedene? Vært i Las Vegas to ganger. å Alex har også vært i la og las Vegas. 

Bare gå inn på profilen å se hva jeg mener. Håper jo han velger Eileen da. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...