Writer_1981 Skrevet 8. november 2023 #221 Del Skrevet 8. november 2023 Potetjinta skrev (2 timer siden): Synne er veldig bra, enig i at hun har hele pakken. Hadde hun vært like slank som de andre jentene tror jeg Alex hadde gitt henne mye mer oppmerksomhet.. Enig i dette. Hun er en flott jente, men hun er mer kraftig enn de andre ja. Enig i at det virker som om de overfladiske verdiene styrer veldig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 8. november 2023 #222 Del Skrevet 8. november 2023 Værre skrev (3 minutter siden): Enig. Jeg mener at alle som har noe i topplokket og ikke har modelltynn kropp blir raskt sendt ut. De dumme og deilige blir igjen. Jeg tror dere har skrevet dette 7 ganger i dag. Ta kvelden nå. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 8. november 2023 #223 Del Skrevet 8. november 2023 MissKatt skrev (5 timer siden): Enig. De overvektige og mørkhudede forsvant fort. De måtte vel være med for å vise mangfold. Kun nordiske modelljenter er igjen nå. Overvektige? Hvem i alle dager mener du har vært Overvektige der? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8. november 2023 #224 Del Skrevet 8. november 2023 Nå synes jeg tråden sporer helt av her til å dreie seg mer om vekt og kropp på deltagerne, og KG-medlemmer som thin-shamer helt normale jenter. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8. november 2023 #225 Del Skrevet 8. november 2023 Værre skrev (3 timer siden): Jeg synes det er skuffende at kun en type dame er igjen. De som var litt mer kraftige en modeller er også innenfor normalen. Alle de thin-shame postene dine virker å handle mer om deg enn om dem; at du har komplekser for din egen vekt og derfor hadde følt deg bedre om guttene hadde valgt en jente som var litt kraftigere. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akkurat passe Skrevet 9. november 2023 #226 Del Skrevet 9. november 2023 Værre skrev (20 timer siden): Enig. Jeg mener at alle som har noe i topplokket og ikke har modelltynn kropp blir raskt sendt ut. De dumme og deilige blir igjen. Sara og Maiken virker iallfall som intelligente og oppegående damer. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 9. november 2023 #227 Del Skrevet 9. november 2023 Maiken er jo absolutt ikke anoreksitynn, hun har en helt vanlig og fin kropp. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinepetrine Skrevet 9. november 2023 #228 Del Skrevet 9. november 2023 20 hours ago, Anneisabell said: Overvektige? Hvem i alle dager mener du har vært Overvektige der? Det har jo helt klart vært flere overvektige der da! Men er jo ikke noe galt i å være det. Så ut som de trivdes i kroppene sine og de var fine damer. Selv husker jeg ikke navnet på dem. Men var vel sikkert 3-4 stk minst 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 9. november 2023 #229 Del Skrevet 9. november 2023 stinepetrine skrev (2 timer siden): Det har jo helt klart vært flere overvektige der da! Men er jo ikke noe galt i å være det. Så ut som de trivdes i kroppene sine og de var fine damer. Selv husker jeg ikke navnet på dem. Men var vel sikkert 3-4 stk minst Kan dere fokusere på noe annet enn kroppene til deltakerne? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 9. november 2023 #230 Del Skrevet 9. november 2023 I Ungkaren sier de at han heter Amadou Secka, men på nett står det at han heter Carl Amadou Seck. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveija Skrevet 10. november 2023 #231 Del Skrevet 10. november 2023 Synes Sara virker utrolig skjønn, med en veldig sjarmerende utstråling. Men synes veldig mye av hele sesongen har dreid seg om henne, og synes egentlig ikke hun virker noe spessielt interessert. I alle fall ikke etter siste episode, da hun la frem noe i den duren at hun vurderte å pakke sakene og dra hjem til familien sin om hun ikke fikk mer tid. Hun har jo ikke fått noe annet enn tid, med begge av guttene.og har ikke før nå bestemt seg hvem hun ville fortsette med (og dette antageligvis fordi hun følte press på å bestemme seg.) Usikker om hun egentlig er der av rette grunner, og for å være ærlig tror jeg ikke dette forholdet er særlig langvarig dersom Amadou skulle valgt henne. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 10. november 2023 #232 Del Skrevet 10. november 2023 6 hours ago, Sveija said: Synes Sara virker utrolig skjønn, med en veldig sjarmerende utstråling. Men synes veldig mye av hele sesongen har dreid seg om henne, og synes egentlig ikke hun virker noe spessielt interessert. I alle fall ikke etter siste episode, da hun la frem noe i den duren at hun vurderte å pakke sakene og dra hjem til familien sin om hun ikke fikk mer tid. Hun har jo ikke fått noe annet enn tid, med begge av guttene.og har ikke før nå bestemt seg hvem hun ville fortsette med (og dette antageligvis fordi hun følte press på å bestemme seg.) Usikker om hun egentlig er der av rette grunner, og for å være ærlig tror jeg ikke dette forholdet er særlig langvarig dersom Amadou skulle valgt henne. Haha reagerte på det samme, er det noen som har fått tid så er det Sara. Nå får hun føle på hvordan det er å være som de andre - å måtte ligge i huset hele dagen. Skjønner at det er kjedelig, men det er jo damer der som omtrent ikke har sett mer av Rhodos enn det huset. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 10. november 2023 #233 Del Skrevet 10. november 2023 Tja, er kanskje ikke så lett for alle å virke hodestups forelsket i noen som dater flere damer samtidig. Jeg har forståelse for Sara. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 10. november 2023 #234 Del Skrevet 10. november 2023 13 hours ago, Grüner said: I Ungkaren sier de at han heter Amadou Secka, men på nett står det at han heter Carl Amadou Seck. I følge proff.no stemmer det siste. Han jobber som selvstendig PT på et treningsstudio på grunerløkka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 10. november 2023 #235 Del Skrevet 10. november 2023 https://www.tv2.no/underholdning/fikk-uventet-melding-etter-ungkaren-exit/16210232/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 10. november 2023 #236 Del Skrevet 10. november 2023 Sveija skrev (17 timer siden): Synes Sara virker utrolig skjønn, med en veldig sjarmerende utstråling. Men synes veldig mye av hele sesongen har dreid seg om henne, og synes egentlig ikke hun virker noe spessielt interessert. I alle fall ikke etter siste episode, da hun la frem noe i den duren at hun vurderte å pakke sakene og dra hjem til familien sin om hun ikke fikk mer tid. Hun har jo ikke fått noe annet enn tid, med begge av guttene.og har ikke før nå bestemt seg hvem hun ville fortsette med (og dette antageligvis fordi hun følte press på å bestemme seg.) Høres virkelig ikke bra ut. Få henne bort. Amadou og Thea har bedre sjanser vel. Selv om de to åpenbart har sine problemer med å føre en samtale 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 10. november 2023 #237 Del Skrevet 10. november 2023 Nutz skrev (10 timer siden): I følge proff.no stemmer det siste. Han jobber som selvstendig PT på et treningsstudio på grunerløkka Han burde kanskje jobbe litt mer med hodet. Jeg har alltid vært positiv til Amadou, men han har fortsatt ikke sagt noe interessant etter 12 episoder. Håper det er klippen 😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 10. november 2023 #238 Del Skrevet 10. november 2023 1 minutt siden, totti_1 said: Han burde kanskje jobbe litt mer med hodet. Jeg har alltid vært positiv til Amadou, men han har fortsatt ikke sagt noe interessant etter 12 episoder. Håper det er klippen 😂 Det virker som han spiller en karakter, man blir ikke kjent med den virkelige personen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 11. november 2023 #239 Del Skrevet 11. november 2023 totti_1 skrev (2 timer siden): Han burde kanskje jobbe litt mer med hodet. Jeg har alltid vært positiv til Amadou, men han har fortsatt ikke sagt noe interessant etter 12 episoder. Håper det er klippen 😂 Litt tåkefyrste à la Morten Harket. Ikke så lett å komme innpå, men det har nok med barndommen hans å gjøre; at han ble sviktet av faren sin og derfor har litt vansker med å åpne seg for og stole på andre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 11. november 2023 #240 Del Skrevet 11. november 2023 totti_1 skrev (2 timer siden): Høres virkelig ikke bra ut. Få henne bort. Amadou og Thea har bedre sjanser vel. Selv om de to åpenbart har sine problemer med å føre en samtale 😂 Han må jo dra ordene ut av henne, og alt hun sier er jo at det var fint å bli bedt med på date. Hun oppfører seg som en sjenert 14-åring. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå